„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Šalia kelio knygos – lūpdažiai ir veidrodėlis

Jau rytoj Trakuose, šalia „Trasalio“ viešbučio startuosiančiame analogo pasaulyje neturinčiame, jubiliejiniame, 20-ajame „Press ralyje 2015 bus ir keletas išimtinai moteriškų ekipažų.
Žurnalistų ralyje dalyvaujančios moterys
Žurnalistų ralyje dalyvaujančios moterys / Organizatorių nuotr.
Temos: 1 Press ralis

Prisimindami sparnuota fraze tapusį filmo pavadinimą „Džiaze – tik merginos“ apie ralį taip negalėtume tvirtinti. Mat dailiosios lyties ekipažai „Press ralyje“ – ne naujiena.

O prieš ketverius metus, 2011-aisiais, damos taip įsidrąsino, jog nesižvalgydamos atgal metė šalin kuklumo įžadus ir pirmą kartą šio renginio istorijoje net du jų ekipažai užkopė ant nugalėtojų apdovanojimų pakylos. Trečiosiomis vietomis savo klasėse džiaugėsi Laima Staknytė-Patinskienė su Lina Leonavičiūte ir Ilona Staškutė su Eidvile Pakėnaite.

„Taip jau sutampa, kad birželio pradžioje mūsų portalas mini penktąjį gimtadienį, o žurnalistų ralis – dvidešimtąjį“, – sako autoledi.lt žurnalistė L. Patinskienė, neradusi geresnio būdo paminėti šias sukaktis, kaip azartiškiausio žurnalistų renginio trasose. 

Organizatorių nuotr./Žurnalistų ralyje dalyvaujančios moterys
Organizatorių nuotr./Žurnalistų ralyje dalyvaujančios moterys

Laimai tai bus jau penktasis „Press ralis“. Šiemet ji kartu su L. Leonavičiūte gins pernai iškovotą, kol kas aukščiausią jų karjeroje moterų įskaitos laimėtojų titulą. 

„Press ralis“ mums –  nauja patirtis ir neišdildomi įspūdžiai, bent jau iki kito ralio.

„Press ralis“ mums –  nauja patirtis ir neišdildomi įspūdžiai, bent jau iki kito ralio, – atvirauja L. Patinskienė, pirmenybę teikianti ekonomiškiems ir ekologiškiems automobiliams. – Pernai su  „Ford Fiesta“, kurios ratus suko  1 l darbo tūrio „Ecoboost“ variklis, per dvi dienas įveikėme apie 330 km, iš kurių 40 km buvo greičio ruožai ir specialiosios rungtys, o sudeginome tik šiek tiek daugiau nei pusę bako degalų („Ford Fiesta“ bako talpa – 42 litrai). Pervažiavimuose pavykdavo pasiekti apie 5 l litro benzino 100 kilometrų kelio degalų sąnaudas ir tai buvo ekonomiškiausias ralis mūsų praktikoje“. 

Laura Sondeckytė-Fetingienė daugelį metų ir namuose, ir ralyje buvo ištikima savo vyrui Ramūnui. Tačiau kai R. Fetingis vietoje žmonos į draugiją pasikvietė šalies automobilių ralio čempionato dalyvę Agnę Lauciuvienę, Laura panūdo įrodyti, jog moka ne tik kelio knygą skaityti. Todėl ją rytoj pamatysime prie „Opel Adam S“ vairo, o šturmano vietoje šalia Lauros įsitaisys Dovilė Gedgaudaitė. 

Organizatorių nuotr./Žurnalistų ralyje dalyvaujančios moterys
Organizatorių nuotr./Žurnalistų ralyje dalyvaujančios moterys

Šiemet šturmano kėdėje debiutuoja ir automobilių tematika rašanti „Verslo žinių“ žurnalistė Dina Sergijenko, kuriai kompaniją sudarys portalo Lrytas.lt kolegė I. Staškutė-Steponėnė. 

Ilona žurnalistų ralyje debiutavo 2008 metais, tačiau tąsyk jos BMW 328 finišo nepasiekė dėl patirtos avarijos. 

„Po tokio nevykusio debiuto metus praleidau, o nuo 2010-ųjų dalyvauju jau visuose kolegų raliuose, – prisimena Ilona. – Nors pavyko pelnyti ne vieną apdovanojimą, kurie visuomet malonūs, bet man svarbiausias Press ralių rezultatas – laimėti prieš save pačią save.“

Gerokai daugiau nei išimtinai moteriškų ralyje dalyvaus mišrių ekipažų. „Delfi“ portalo žurnalistui Tadui Markevičiui talkins žmona Akvilė, Artūras Pakėnas labiausiai pasitiki dukra Eidvile, o Rimas Zapalskis – žmona Vilija. Edmundui Povilauskui painiose slalomo trasose padės nesuklysti bendradarbė Gailė Povilavičienė, o Gintautui Mikulėnui – žmona Ina. 

Organizatorių nuotr./Žurnalistų ralyje dalyvaujančios moterys
Organizatorių nuotr./Žurnalistų ralyje dalyvaujančios moterys

Beje, yra dar vienas faktorius, vienijantis L.Staknytės-Patinskienės, I. Steponėnės, Vlados Musvydaitės, T. Markevičiaus ir Mindaugo Plukio ekipažus.

Visi jie „Press ralyje 2015“ vairuos vienodus, Lietuvoje ką tik debiutavusius, labai ekonomiškus penkis „Nissan Pulsar“ automobilius, kurie bus šokia tokia atsvara ralyje dominuojančiai „Toyota“ markei ir kurių trasose matysime net devynis įvairių modifikacijų bolidus. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“