Ralis prasidėjo nuo Esapekka Lappi („Hyundai“) pergalės trumpame, vos 3,20 km ilgio SS1 greičio ruože. Tiesa, artimiausią persekiotoją jis aplenkė tik 0,2 sekundės dalimis, o pirmieji aštuoni sportininkai tilpo į dviejų sekundžių intervalą.
Rimtesnė kova užvirė tik antrąją ralio dieną, kai suomiui į nugarą ėmė alsuoti S.Ogier. Abu sportininkai ėmė keistis lyderio pozicijomis bendroje įskaitoje. Po SS3 S.Ogier pirmavo miniatiūriniu 0,4 sek. skirtumu.
Bene įspūdingiausias SS2 momentas buvo, kai P.L.Loubet pagavo savo dramatiškai šokinėjantį „Ford“ bolidą.
Lūžio tašku dienoje buvo SS4 greičio ruožas, kadangi jis buvo net 49,9 km ilgio! Jame įspūdingą tempą pademonstravęs S.Ogier nuo E.Lappi bendroje įskaitoje atsiplėšė net 16,3 sek. persvara.
„Tai buvo labai ilgas greičio ruožas. Kaip ir sakiau anksčiau, tai buvo puikus šansas atitrūkti bendroje įskaitoje. Buvau pasirengęs pokyčiams, tačiau tikrai nesitikėjau tokių didelių. Buvo tikrai ne lengva, ypač paskutiniuose greičio ruožo sektoriuose“, - po pergalės sakė S.Ogier.
Liūdniausiai šis greičio ruožas pasibaigė vienam iš favoritų - Dani Sordo. Nuo kelio nuvažiavęs ispanas, priedo dar ir virto nuo stataus skardžio ir sumaitojo visą savo bolido priekinę dalį. Šiame greičio ruože jis prarado daugiau nei 3 minutes.
Nuoroda į avarijos vaizdo įrašą:
„Avarija įvyko dėl per mažo sukibimo naudojant kieto mišinio padangas. Padariau didžiulę klaidą, nutaręs su jomis startuoti šiame greičio ruože“, - avarijos priežastis paaiškino D.Sordo.
Ilgame SS4 greičio ruože net 34,9 sek. praradęs praeitų metų Sardinijos ralio nugalėtojas O.Tanakas buvo labai savimi nusivylęs: „Šis greičio ruožas buvo didžiulis iššūkis. Didžiulė kančia mums visiems ir dar didesnis pralaimėjimas man. Jaučiuosi taip blogai, tartum būčiau vairavęs kokį sunkiai valdomą sunkvežimį“
SS5 metu startuoti dėl gedimo negalėjęs P.L.Loubet už tai vėliau gavo 3 minutes baudos. Nors ir susiremontavus automobilį jis vėliau pravažiavo greičio ruožą, tačiau iki tol trečioje vietoje bendroje įskaitoje buvęs prancūzas, dėl baudos nugarmėjo į 19-tą poziciją.
Antroje dienos pusėje E.Lappi ėmė sparčiai artėti prie S.Ogier. Garsusis prancūzas dėl nenuspėjamų oro sąlygų akivaizdžiai kiek sumažino tempą. Po SS6 suomis savo atsilikimą iki lyderio sumažino iki vos 6,7 sek. Likus vienam, beveik 50 km ilgio greičio ruožui konkurencija dėl pirmos vietos buvo itin artima.
Į trečiąją vietą bendroje įskaitoje pakilo ir SS6 laimėjęs T.Neuville („Hyundai“). Tiesa, jis nuo lyderio tuo metu bendroje įskaitoje atsiliko 24,7 sek.
Paskutinis, 49,90 km ilgio SS7 greičio ruožas
SS7 prasidėjo lyjant lietui, sportininkų bolidai turėjo važiuoti ant pažliugusios, slidžios dangos. Žinoma, žiūrovams nuo to buvo tik dar įdomiau, kadangi galėjome ryškiau pamatyti vairuotojų klasės skirtumus.
Greičio ruožo pirmuose sektoriuose pirmavo tartum atsigavęs K.Rovanpera, tačiau antroje GR pusėje jį pradėjo lenkti E.Lappi ir T.Neuville. Vis dėl to geriau pasirodęs paskutiniuose sektoriuose suomis iškovojo pergalę ir pelnė daug brangaus laiko bendroje įskaitoje.
„Kai tik pamačiau, kad lyja, nusprendžiau paspausti. Buvo daug stovinčio vandens, purvo. Tačiau žinote mane, kai tik pradeda lyti, pasijaučiu tartum namuose“, - finišavęs sakė K.Rovanpera.
Net 32,9 sek. nuo lyderio atsilikęs O.Tanakas paaiškino to priežastį: „Važiuojant sugedo vandens pompa, dėl to ilgą laiką važiavome be reikiamo vandens suspaudimo ir praradę variklio galią“.
Dar daugiau laiko SS7 metu prarado E.Evansas: „Pramušiau dešinės pusės priekinę padangą. Na, ką gi dėl to padarysi? Yra, kaip yra“.
Po SS7 finišo E.Lappi vos 0,1 sek. skirtumu išsiveržė į priekį ralyje! Na ir fantastiška antra Sardinijos ralio diena.
Po antros ralio dienos bendra įskaita atrodo taip: