Tradicinėse lenktynėse iš viso buvo gauta 146 ekipažų paraiškos, finišą sugebėjo pasiekti 85. Estijoje automobilių sporto atstovai apie krizę jau nebešneka, o svečių iš Suomijos, Švedijos ar Norvegijos gausa (ir su WRC technika) liudija, jog šios lenktynės pagrįstai vadinamos vienomis garsiausių ir geriausių trijose Baltijos šalyse.
Greičiausių tempą per dvi lenktytnių dienas demonstravo norvego Madso Ostbergo ir švedo Jono Anderssono ekipažas, važiavęs „Subaru Impreza WRC“ automobiliu. Vidutinis nugalėtojų greitis – 122 km/val.
Antrąją vietą bendroje įskaitoje užėmė estai Georgas Grossas ir Raigo Molderis („Ford Focus WRC“), treti finišavo estai Ottas Tanakas ir Kuldaras Sikkas („Ford Fiesta S2000“). Šis rezultatas įrodo, kad S2000 klasės technika greičiu nenusileidžia, o šiuo atveju – net ir lenkia Lietuvoje paprastai greičiausiai važiuojančius N4 arba A8 klasės automobilius, varomus keturiais ratais. Beje, estai dalyvavo N4 klasės įskaitoje.
Ketvirtas liko Raulio Jeetso ir Andruso Toomo ekipažas („Mitsubishi Lancer EVO IX“), penktas – ir mūsų šalyje matytas estų Priito Saluri ir Indreko Leppo duetas („Subaru Impreza“), o šeštą vietą iškovojo mūsiškiai – Dominykas Butvilas ir Renatas Vaitkevičius („Mitsubishi Lancer Evolution“). N4 klasėje jie liko ketvirti.
Nugalėtojams pralaimėję 4 min. 48 sek. devinti liko Rokas Lipeikis ir Inga Lipeikytė. „Mitsubishi Lancer EVO VIII“ važiuojantys panevėžiečiai nugalėjo E12 klasėje.
Jie 3,7 sek. aplenkė Vytautą Švedą ir Žilviną Sakalauską („Mitsubishi Lancer EVO IX“), tai savotiškas revanšas už apmaudų 0,6 sek. pralaimėjimą 300 ežerų ralį rugpjūčio mėnesį. Kauniečių ekipažas liko dešimtas.
Trečią vietą E10 klasėje užėmė Martynas Samsonas ir Mindaugas Varža, BMW automobiliu važiavęs ekipažas bendroje įskaitoje liko 28–as.
Deja, ralio nesugebėjo baigti Igno Taletavičiaus bei Roko Kvaraciejaus ekipažai.
Pergalė E12 klasės įskaitoje leido Rokui ir Ingai Lipeikiams tapti ir Šiaurės Europos zonos čempionato nugalėtojams. Tai pirmas toks trofėjus daugkartinio Lietuvos čempiono biografijoje. Priminsime, kad 2010 m. atvirajame Lietuvos ralio čempionate Rokas ir Inga tapo „Open“ klasės čempionais, neoficialioje absoliučioje įskaitoje jie irgi surinko daugiausia taškų.
Nors R. Lipeikis po praėjusių metų Lietuvos čempionato buvo teigęs, kad nuo šiol važiuos tik mėgėjiškai, „mėgėjiškas“ sezonas atnešė pirmąjį NEZ čempiono titulą.