Ralio organizatorius Jean-Louis Schlesser teigė, kad pats svarbiausias dalykas yra saugumas, tad be sraigtasparnių etapas įvykti negali.
Tačiau lenktynėse dalyvaujantis pirmasis motociklininkas iš Lietuvos Tomas Jančys dėl to nei kiek nenuliūdo.
„Atvažiavome į startą ir laukėme kokias 3-4 valandas ant saulės. Tada atėjo Shlesseras ir pasakė, kad dėl stipraus vėjo malūnsparniai iš Dakhlos nepakilo, taigi atšaukiamas greituminis ruožas. Aišku, jis buvo trumpas – 170 km. Aš iš tiesų apsidžiaugiau, nes tai buvo gera proga pataupyti jėgas“, – sakė T.Jančys.
Pati Mauritanija T.Jančiui sukėlė įspūdį, bet ne per geriausią.
„Rytą pradėjome labai anksti – kėliausi gal 3 valandą, nes 5 val. jau turėjome išvažiuoti. Važiavome iki sienos, ją kirtome pakankamai paprastai, maloniai. Pirmas šokas buvo, kai išvažiavau iš Maroko į neutralią zoną tarp dviejų šalių. Pirma pusė – normaliai, asfaltas, bet staiga jis pasibaigė ir prasidėjo bekelė – tokia rimtoka: smėliu užpustyti betono luitai. Reikėjo pamatyti kaip visos fūros ir automobiliai bando apvažiuoti tuos betono kalnus!“, – sakė motociklininkas.
Mauritanija lenktynininkus pasitiko dulkėmis ir smėliu. Tomas nevynioja į vatą: „Čia šiknų šikna, jeigu taip pasakius: vien dykuma, sudegusios mašinos palei kelius, varganos lūšnelės, pastatytos palei kelią, ir kiek akys užmato – nei medelio į visas puses. Saulė pliekia, labai karšta, dulkės. Landšaftas pasikeitė kardinaliai. Atvažiavome asfaltu iki bivako – įsikūrėme irgi viduryje niekur“, – pasakojo T.Jančys.
Deja, lietuviškas automobilių ekipažas su Gintu Petrumi ir Povilu Valaičiu patyrė variklio gedimą ir po 5-ojo etapo jau nebeišriedėjo į trasą.
7-ajį etapą sudarys beveik 500 km kilpa iš ir į Chami gyvenvietę. Žadama 100 procentų kopų:
„Dabar ruošiamės kitam etapui. Dvi dienas iš eilės bus maratonas. Mums jau sužymėjo padangas, nes neleis remontuotis. Gal tik 15 minučių kažką pasikrapštyti. Taigi reikės pasaugoti techniką“, – apibendrina lenktynininkas.