Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Saulius Jurgelėnas atskleidė, ką įžvelgė antrojo greičio ruožo kelio knygoje

Pirmąją, įžanginę Dakaro ralio dieną sėkmingai įveikę visi Lietuvos sportininkai jau ruošiasi trečiadieniui. Pirmasis etapas – jau praeityje, tad visų žvilgsniai jau krypsta į antrąjį greičio ruožą. Kokie iššūkiai ten lauks lenktynininkų sutiko papasakoti „Agrorodeo“ komandos šturmanas ir navigacijos strategas Saulius Jurgelėnas.
Saulius Jurgelėnas
Saulius Jurgelėnas / Žilvino Pekarsko nuotr.

Visas Dakaro 2019 naujienas galite sekti paspaudę čia

Pirmasis etapas buvo daugiau ar mažiau sėkmingas visiems Lietuvos sportininkams. Vaidotas Žala su Sauliumi Jurgelėnu finišavo 17-oje vietoje. Trimis pozicijomis žemiau etapą baigė problemų su pavarų dėže turėję Benediktas Vanagas ir Sebastianas Rozwadowski. 24-oje pozicijoje klasifikuojamas Antano Juknevičiaus ir Dariaus Vaičiulio tandemas.

Pirmą etapą įveikė ir abu motociklininkai – Arūnas Gelažninkas ir Balys Bardauskas. Jie finišavo atitinkamai 55-oje ir 105-oje vietoje.

Pirmasis, 84 ilgio greičio ruožas dalyviams pateikė smėlio kopų ir upių vagų išbandymų, tačiau antrasis etapas bus kur kas sudėtingesnis. Kaip sako „Agrorodeo“ komandos šturmanas Saulius Jurgelėnas, etapas pasižymės įvairove ir nuolatiniais dangos pasikeitimais.

„Automobiliai atidarinės trasą. Prieš tai nebus važiavę motociklininkai. Apie 90 procentų visos trasos bus bekelė. Reiškia, kad tai nėra gruntiniai keliai, pagal kuriuos ir šiaip yra lengviau orientuotis. Nuo starto nenuvažiavę net penkių kilometrų „šauname“ į šoną, į bekelę.

Paskui kartas nuo karto trumpiems ruoželiams grįšime į kelius. Navigacija rytoj tikrai bus žymiai sudėtingesnė, nedaug bus vėžių.

Dalis trasos bus gana vaizdinga. Daug kartų nusileisime ir grįšime į pajūrį. Važiuosime juo. Nebus taip, kad važiuosime paprastu smėliuku. Bus ir akmenų, ir tokių nedidelių apžėlusių kopų. Net pro kažkokį seną švyturį pravažiuosime, kažkur bus ir uolų. Akimis perbėgęs kelio knygą jau dabar matau, kad turėsime reikalų su padangų slėgiu. Bus ir kopų, bet jos taip vis įterptos po nedidelę atkarpėlę – 10-15 kilometrų, o paskui vėl kietas gruntas, akmenys.

Kaip ir norėtųsi laikyti padangų slėgį kiek aukštesnį, bet pavažiavus kelias dešimtis kilometrų ir vėl bus kopos. Bus toks gana dinamiškas ir permainingas greičio ruožas, techniškas. Rytoj turėsime važiuoti tikrai susikaupę, bet bus daug žavesio. Niekam nieko blogo nelinkiu, bet visko visiems gali atsitikti“, – sakė Vaidoto Žalos šturmanas Saulius Jurgelėnas.

VIDEO: Saulius Jurgelėnas pasakoja apie antrosios ralio dienos maršrutą

Iš viso antrąją varžybų dieną lenktynininkai nuvažiuos 554 km, o greičio ruožai drieksis 342 km distancijoje. Pajudėję iš Pisko dalyviai galiausiai pasieks San Juan de Marcona apylinkes.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?