– Sauliau, kaip pasiruošėte šių metų ralio sezonui? Ar yra naujovių technikoje, komandoje?
– Planuojame lenktyniauti visą sezoną. Automobilis išlieka tas pats, šturmanas irgi. Patobulinimai tik minimalūs. Kai ką kaitėme, kad išvengtume įvairių smulkių gedimų, kuriuos patyrėme praėjusiame sezone.
– Jei orai kardinaliai nesikeis, galbūt žiemos ralis po kelerių metų pertraukos vėl vyks ant gerai įšalusios žemės ir ralio teritorijoje bus daug sniego. Kas priimtiniau pačiam, dabartinės sąlygos ar tos, kurios buvo anksčiau?
– Faktas, kad ledu važiuoti būtų kur kas įdomiau, todėl nesupykčiau, jei varžybos būtų atidėtos. Laukiau ledo, tačiau panašu, kad šį savaitgalį jo jau nebebus. Jei važiuoti su dygliais ant žvyro, tuomet reikia ir padangų daugiau, nes jos dėvisi labai greitai.
– Kokia žiemos ralio specifika: kokie laukia iššūkiai, kurių nebūna vasarą?
– Man asmeniškai žiemą važiuoti labai patinka. Nuo vasaros žieminiai raliai skiriasi greičiais, sukibimu. Tiesa, sukibimas nėra vienodas. Vienur jis yra, kitur dingsta. Tačiau žiemą daugiau veiksmo, todėl man žieminis ralis labai patinka.
Šį kartą turėsime daug naktinių greičio ruožų. Man gal nelabai jie tinka, bet patinka. Svarbiausia pasiekti gerą rezultatą.
– Kokie jūsų ekipažo tikslai žiemos ralyje?
– Pirmiausia norime matyti finišą. Kita ambicija – užlipti ant podiumo. Nesvarbu, kurio laiptelio. Esame stipriai nusiteikę ne tik šiam raliui, bet ir visam sezonui.
– Kokį prognozuotumėte dviem ratais varomų automobilių įskaitos „Top 3“?
– Dviem ratais varomų automobilių įskaitą prognozuoti sunku, bet mūsų klasėje greiti turėtų būti Giedrius Firantas, Egidijus Valeiša, Karolis Raišys.
Starto tvarkoje matome, kad mes važiuosime pirmieji po dalyvių su keturių varomųjų ratų automobiliais. Džiaugiamės tokia starto pozicija, kuri mus įpareigoja. Vytis galbūt yra lengviau nei bėgti, tad nežinau, ar tokia aukšta starto vieta yra tik privalumas. Yra čia ir savų minusų. Matysime, kaip bus, tačiau matome savo greičiausiųjų trejete.