Panašu, kad trumpųjų nuotolių lenktynėse dalyviai ganėtinai saugiai užsitikrinę aukščiausias pozicijas. Štai ilgųjų nuotolių, 4 valandų lenktynėse, po trijų įvykusių etapų, kurių pastarasis buvo Palangoje, tarp 19 čempionate dalyvaujančių komandų pirmauja „Bauer Racing“ su Ramūnu Čapkausku ir Linu Adomavičiumi. Nuo jos vos trimis taškais atsilieka ne tik pagrindiniai konkurentai absoliučioje įskaitoje, bet ir jų klasėje – „Rotoma Racing“ su Robertu Graudiniu ir Mindaugu Boguševičiumi. Abu ekipažai šios serijos lenktynėse dalyvauja BMW M3 automobiliais.
Paklaustas apie būsimą etapą ir atnaujintą „Bikernieki“ trasą, R.Čapkauskas ją įvardina kaip greitą ir sąlyginai techniškai sudėtingą.
„Pati trasa nėra labai sudėtingos konfigūracijos, manyčiau, ji antroje vietoje kartu su Estijos „Auto24 Ring“ trasa, įdomiausias vis tiek išliktų Kačerginės „Nemuno žiedas“.
Toje trasoje esu prabuvęs apie 20 metų, jau esu atidirbęs ir posūkius, žinojau kone kiekvieną trasos centimetrą.
Nors trasa – ganėtinai greita ir reikalaujanti profesionalumo greitai ir teisingai įveikiant posūkius. Toje trasoje esu prabuvęs apie 20 metų, jau esu atidirbęs ir posūkius, žinojau kone kiekvieną trasos centimetrą. Manau, tai ir būtų mūsų vienu pagrindinių komandos privalumų konkurentų atžvilgiu.
Žinoma, labai svarbus – stabilus komandos važiavimas bei mechanikų komanda, kuri mūsų BMW automobilį žino atmintinai.“ – ekipažas teigė, kad jokių stiprių pakeitimų automobiliui prieš etapą neatlieka, tik būtinus techninius patikrinimus po gausaus lietaus ir kontaktų „Eneos 1000 km“ lenktynių Palangoje.
Tuo tarpu, pagrindinių jų konkurentų „Rotoma Racing“ automobilis prieš „Riga Summer Race 2015“ svečiavosi „JR-Motorsport“ Olandijoje, kur buvo šalinami gedimai, neleidę komandai pasiekti finišo Palangoje. Apie atnaujinimus ir pasiruošimą lenktynėms Rygoje pasakojo komandos lenktynininkas Robertas Graudinis.
„Kolegų iš Olandijos darbu, iš tikrųjų, esame patenkinti, duomnys ir rezultatas – geras, pakeitimai turėtų padėti pasiekti pergalę Rygoje.“ – kiek paslaptingai teigė R.Graudinis. „Pati trasa smagi, greita, turinti porą techniškų posūkių, reikalaujančių lenktynininkų pilietinės drąsos, yra kur išbandyti ir techniką. „Riga Summer Race“ serijos lenktynėse dalyvauju, turbūt, nuo pat pradžių, ir tikiu, kad atlikti trasos atnaujinimo darbai – tik į gera ir trasa dar labiau pagreitėjo“.
Nors „Rotoma Racing“ ir „Bauer Racing“ komandas skiria vos trys taškai kovoje dėl pirmos vietos, R.Graudinis konkurentais įvardija visas dalyvaujančias komandas.
„Tai – juk ilgųjų nuotolių lenktynės, manyčiau, visi yra lygūs, kiekvienas turi savo privalumų kitų komandų atžvilgiu. Mūsiškis – stabilus važiavimas ir gera, stipri ir susidirbusi komanda. Tolygus tempas, komandos vadovo sprendimai ir profesionali technikos priežiūra – tai kiekvieno komandos nario indėlis į pergalę, kurios ir ketiname siekti“.
„Visą laiką iš lenktynių tikiesi ne tik gerų ir daug konkurentų, bet ir gero renginio, žiūrovų. Neįdomu važiuoti nei vienam trasoje, nei sau, niekam nestebint. Tiek vienas, tiek kitas užkuria daugiau adrenalino. Būtent to ir tikimės iš „Riga Summer Race 2015“ lenktynių Bikerniekuose“ – apie būsimą renginį lūkesčiais dalijosi „Rotoma Racing“ komandos lenktynininkas.