Surinktus gumos skutus ir kitą informaciją išnagrinėję padangų gamintojo bei komandos atstovai nustatė tik tiek, kad staigų slėgio kritimą lėmė ne pačios padangos ar ratlankio brokas.
Realiausiu tikėtinu variantu liko paaiškinimas, kad padanga prakiuro S. Vetteliui išvažiavime iš pirmojo posūkio kelkraštyje užvažiavus ant nuolaužos, likusios nuo kurio nors kito „Formulės-1“ ar kitų prieš tai tą pačią dieną lenktyniavusių bolidų. „Pirelli“, tiesa, pažymėjo neradusi jokių nuolaužos teoriją patvirtinančių įrodymų.
Įdomu tai, kad peržiūrėjus iš Jensono Buttono „McLaren“ automobilyje įmontuotos kameros nufilmuotą medžiagą kilo įtarimų, jog padanga sprogo perkaitusi nuo įmantrią „Red Bull“ bolido išmetimo sistemą paliekančių dujų. Pati komanda tokią versiją paneigė.
Taigi, panašu, Abu Dabio GP lenktynes paįvairinęs incidentas taip ir nebus išaiškintas.