Ekipažo šturmanė Katažina Šeinauskienė juokauja, kad į Lenkiją jos vyras Renaldas Šeinauskas vyko pildyti jos norų, nes Katažina prieš ralį prasitarė, jog trokšta laimėti taurę. Kadangi ji nepasakė, kokio dydžio taurė ją tenkina, vyras žmonai padovanojo net trijų kategorijų taures, o labiausiai Renaldo Šeinausko žmoną pradžiugino 2WD įskaitos nugalėtojų trofėjai.
„Kaip sakoma, vyras dėl meilės moteriai gali kalnus nuversti, didvyriu tapti, kad tik tą moters šypseną veide pamatytų. Tai pas mus čia viskas iš tos pačios operos. Šiemet ralyje turėjau startuoti su vienu jaunuoliu, tačiau buvo nuspręsta, kad jis šiais metais dar nevažiuos, o kitais metais aš gal ir pati jau nebevažiuosiu. Labai nuliūdau, nes supratau, kad galiu taip ir likti be taurės karjeroje. Todėl labai norėjau dar šį sezoną iškovoti nors vieną taurę. Pasakiau apie savo troškimus Renaldui. Na ir vyras nebūtų vyras – pasakė, kad varom šį sezoną kartu ir laimėsim tau taurių“, – šeimyninio ekipažo idėjos užuomazgas prisiminė Katažina Šeinauskienė.
Pasak lenktynininko Renaldo Šeinausko, sprendimas važiuoti į šį ralį ir šalia savęs sodinti žmoną išties buvo spontaniškas. Tačiau nepaisant to, kad duetas neturėjo laiko treniruotėms, Lenkijoje vykusiose „Rajd Podlaski“ varžybose jiems pavyko įgyvendinti planą „Maximum“.
Ekipažas pranoko savo pačių lūkesčius, parsiveždamas net tris taurių komplektus. Jie užėmė trečią vietą bendroje Lietuvos ir Lenkijos 2WD įskaitoje, tapo lietuviškos 2WD įskaitos ir „BMW Cup“ klasės nugalėtojais.
„Ko vyras nepadarys dėl žmonos. Žmona norėjo ne suknelės, ne batelių, bet „uzbonėlio“. Tai ėmiausi iniciatyvos dėl „uzbonėlio“. Į Lenkijos ralį atvažiavome visai be jokių treniruočių, nes tik paskutiniu momentu sugalvojome, kad ekipaže važiuosime kartu. Turėjome tikslą tiesiog pravažiuoti etapą, rinkti taškus ir gerai praleisti laiką, tačiau viskas pavyko geriau nei tikėjomės, nes pavyko išpildyti žmonai duotą pažadą.
Trofėjai kalba patys už save. Tai, kad „BMW Cup“ automobilis laimi 2WD įskaitą, yra istorinis momentas. Reiškia, kad ta „BMW Cup“ klasė nėra jau tokia lėta ir prasta, jei galima konkuruoti dėl aukščiausių pozicijų tarp viena ašimi varomų automobilių. Labai smagu sugrįžti į „BMW Cup“ klasę, nes joje tikrai yra konkurencijos ir stimulas lenktyniauti tarpusavyje.
Šalia trasų matėme labai daug ralio gerbėjų ir lietuviškų vėliavų, todėl atmosfera buvo tikrai gera. Pats ralis buvo tarsi lenkiškas Dakaras. Jis buvo sudėtingas ne savo trasomis, o trasų danga, kelio knyga, nes joje buvo neatitikimų, bet mums gana gerai sekėsi su viskuo tvarkytis. Automobilio nesulaužėme, klaidų nepadarėme, finišą pasiekėme ir dar tiek laimėjome. O ir žmona patenkinta“, – įspūdžiais dalijosi Renaldas Šeinauskas.