Sekmadienį „BaTCC“ Rygoje – skausminga Manto Matukaičio avarija ir intensyvios kovos

Šį savaitgalį Rygos Bikerniekų trasoje pasirodė seniai laukto ir išsiilgto BaTCC čempionato etapas. Įpusėjus vasarai pirmuosius ratus varžybose pagaliau galėjo sukti ir galingiausios technikos – „BGT AM“ ir „BGT PRO“ klasių dalyviai. Šalia jų starto rikiuotėje pasirodė ir jau anksčiau galimybę startuoti turėję kitų „Baltic Touring Car Championship“ dalyviai ir „Nankang Endurace Academy“ komandos, rašoma pranešime.
„BaTCC“ etapas Rygoje
„BaTCC“ etapas Rygoje / Egidijaus Babelio nuotr.

Iš viso per dieną trasoje ratus suko 45 automobiliai, kurių net 17 varžėsi dviejų valandų ištvermės lenktynėse (NEA). Tiesa, šioje serijoje turėjo startuoti 18 komandų, bet tik atvykusi į trasą „222 by Dock” komanda susidūrė su techniniais nesklandumais. Iš pat ryto kaprizus parodęs komandos „VW Scirocco“ taip ir nepasirodė starto rikiuotėje.

Skausminga M.Matukaičio avarija ir „GT“ kovos

Kaip ir visuomet, rytas prasidėjo treniruotėmis ir kvalifikaciniais važiavimais. Pirmieji savo starto pozicijas sužinojo „BTC4” ir „BGT“ klasių dalyviai. Geriausiai iš jų pasirodė Vilnis Batraks su „Lamborghini Huracan“. Jo greičiausias ratas trasoje buvo 1.20.849 min. Nuo jo beveik keturiomis sekundėmis atsiliko dar vienas Latvijos sportininkas Janis Hans su „Subaru Impreza“.

Iki pat kvalifikacijos pabaigos dėl geresnės pozicijos su juo kovojęs Mantas Matukaitis liko trečias. Deja, uždarame parke pasvėrus automobilį paaiškėjo, kad trūko šiek tiek svorio ir jo kvalifikacijos rezultatas buvo panaikintas. Sportininkui teko startuoti iš aštuntos vietos. Pirmųjų lenktynių metu, kaip ir buvo tikėtasi, lyderio poziciją užsitikrino V.Bartraks.

M.Matukaičiui, kai dingo stabdžiai, baigėsi liūdniau – automobilis sudužo. Nesulaukęs finišo iš lenktynių pasitraukė ir Marius Dijokas. Jam nepavyko kirsti finišo linijos ir antrojo važiavimo metu.

„GT PRO“ įskaitoje vienvaldžiu lyderiu tapo V.Bartraks su „Lamborghini“, o „GT AM“ įskaitoje trečioje vietoje liko Tautvydas Lašas su „BMW M3”, antroje – Edvinas Einikis ir „Audi TTRS“, o pirmąją vietą iškovojo Janis Hans su „Subaru Impreza“.

Egidijaus Babelio nuotr./„BaTCC“ etapas Rygoje
Egidijaus Babelio nuotr./„BaTCC“ etapas Rygoje

Karolio Gedgaudo ir Juliaus Skirmanto dvikova

Tarp „BTC 1”, „BTC 2“ ir „BTC 3” klasių greičiausias kvalifikacijos metu buvo Julius Skirmantas, trasą įveikęs per 1.30,485 min., ir užsitikrinęs „pole“ poziciją pirmojo važiavimo metu. Lygiai taip pat, kaip ankstesnės kvalifikacijos metu nutiko Mantui Matukaičiui, taip šį kartą – Tomui Jatkevičiui: jo „VW Golf“ buvo per lengvas.

Ši grupė po pietų pertraukos startavo pirmoji. Jau pirmame rate Karolis Gedgaudas, startavęs iš antrosios pozicijos, aplenkė J.Skirmantą. Saugiai atsiplėšęs K.Gedgaudas su „Honda Civic Type-R“ pranašumą išlaikė iki pat lenktynių pabaigos. Toje pačioje klasėje trečioje vietoje liko Paulius Urbonavičius.

„BTC 1” įskaitoje pirmojo važiavimo metu geriausiai pasisekė Girts Kruzmanis, o „BTC 3“ – Tautvydui Andziulevičiui. Tiesa, pastarasis sportininkas gavo įspėjimą dėl ne visai sportinio elgesio trasoje. Po abiejų važiavimų antrojo etapo nugalėtoju „BTC 1” klasėje tapo Girts Kruzmanis, antroji vieta teko Dovydui Ankstinui.

„BTC 2” trečiąją vietą išsaugojo Paulius Urbonavičius, antroje vietoje liko Julius Skirmantas, o pirmąją iškovojo Karolis Gedgaudas. „BTC 3” įskaitoje pergalę šventė Tautvydas Andziulevičius.

Baudų kupinos „BMW 325 Cup” varžybos

„BMW 325 Cup“ šį kartą startavo dešimt automobilių. Šios serijos dalyviai kvalifikacijos neturi ir savo starto pozicijas sužino burtų keliu. Šioje serijoje šiais metais važiuoja net trys dalyviai. Šį kartą laimė nusišypsojo Edgars Bundzis – jam pasisekė ir jis startavo iš pirmos vietos pirmo važiavimo metu.

Savo užsispyrimą ir norą laimėti nuo pat pradžių demonstravo Ramūnas Čapkauskas: jau po pirmųjų ratų jis užėmė lyderio poziciją, intensyviai kovodamas su Toms Berzins. Pastarasis sportininkas po incidento trasoje lenktynes baigė anksčiau. Jo užimtą antrąją vietą perėmė Artioms Koclamazasvili.

Iki pirmojo važiavimo pabaigos likus dviem ratams A.Koclamazasvili aplenkė R.Čapkauską. Trečiasis finišo liniją kirto Matiss Mezaks. Kova tarp dalyvių virė iki pat galo ir bolidai į uždarą parką grįžo gerokai apglamžyti.

Po susumuotų baudų sekundžių taškų lentelė kiek pasikeitė. Trečioji vieta teko Ramūnui Čapkauskui, sėkmingai išvengusiam kontaktinių kovų trasoje. Antroje vietoje liko Matiss Mezaks. Pirmąją vietą iškovojo Artioms Koclamazasvili.

Egidijaus Babelio nuotr./„BaTCC“ etapas Rygoje
Egidijaus Babelio nuotr./„BaTCC“ etapas Rygoje

Vyšnia ant torto – NEA serija

Susumavus kvalifikacinių važiavimų laikus NEA serijoje pirmąją vietą starto rikiuotėje užsitikrino „Helios-Sauda“ komanda. Iškart už jos startavo „DHL Racing Team“ su jaunuoju Titu Čapkausku už vairo. „KTK Racing“, nevažiavę kvalifikacijoje, startavo iš paskutinės vietos rikiuotėje.

Nuo pat pradžių „Helios-Sauda“ pabėgo į priekį nuo visų kitų dalyvių. „DHL Racing Team“ kovojo su technikos kaprizais. Anksti iš lenktynių pasitraukė ir „Team Rexona Men“ su daugkartiniu Latvijos čempionu Janis Vanks už vairo. Iki sustojimo visos komandos stengėsi išsaugoti pozicijas ir atkovoti kaip galima daugiau aukštesnių vietų. Iki privalomo, penkias minutes trunkančio sustojimo, komandos važiavo išvengdamos bet kokių incidentų trasoje.

Dėl techninių nesklandumų po 53 ratų nuo lenktynių pradžios lyderio vietą užėmusi „Helios-Sauda Racing Team“ pasitraukė iš varžybų. Deja, techniniai nesklandumai šią komandą persekioja nuo pat pirmojo etapo. Gedimams ir technikos kaprizams praretinus dalyvių gretas finišą pasiekė 13 komandų.

„BMW 325 Cup“ įskaitoje pirmąją vietą iškovojo Latvijos sportininkų komanda „79“, antroji vieta teko „KTK Racing“ komandai su vieninteliu vairuotoju Andrium Čilvinu, o trečiąją vietą išsaugojo dar viena Latvijos komanda „WRR“. „BMW Masters“ įskaitoje užtikrintai laimėjo vienvaldė lyderė „Reinup Motorsport“ komanda.

„BTC 2” įskaitoje kova virė iki pat galo. Pasitraukus komandai lyderei, jos vietą perėmė Estijos sportininkai „Lind Racing“ su „Opel Astra“, kurią į antrąją vietą nustūmė lietuvaičių komanda „AKTO“ su „Honda Integra“. Prieš pat finišą „Lind Racing“ savo pirmąją vietą susigrąžino. Trečioji vieta teko dar vienai komandai iš Estijos – „ACAP Racing“ su „Toyota Corolla“.

„BTC 3” klasėje trečioji vieta teko NEA naujokų „World Sim Series“ komandai su BMW, antroji vieta teko „JõuJaam“ komandai iš Estijos, o pergalę šioje įskaitoje iškovojo „Diesel Power“ komanda iš Lietuvos, lenktyniaujanti vieninteliu šiame etape važiavusiu dyzelinu varomu automobiliu.

„BTC 4” įskaitoje pirmąją vietą iškovojo su kuro sistema lenktynių metu kariavusi „DHL Racing Team“, o jų konkurentų komanda „Tėvas Racing“ sustojo finišo tiesiojoje iki lenktynių pabaigos likus vos penkioms minutėms.

Kitas „BaTCC“ etapas kartu su 6 valandų ištvermės lenktynėmis visus rinktis Estijoje kvies jau rugpjūčio 14-16 dienomis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos