Avarija prieš finišą
Egidijus Valeiša ir Mindaugas Varža, pretendavę į TOP16, likus 500 m iki finišo patyrė avariją. Stogas rimtas, automobilis smarkiai apgadintas. Abu lenktynininkai sveiki.
Kiti Lietuvos ekipažai ERČ įskaitoje užėmė tokias vietas:
V.Žala ir A.Malniekas – 16-ti;
V.Švedas, Ž.Sakalauskas – 41-i;
V.Jurkevičius, M.Čepulis – 42-i (jie važiavo tik sekmadienį).
Vytautas Švedas, kurio senoji „Mitsubishi Evo“ važiavo tik antrą ralio dieną, atsisveikinimu su automobiliu patenkintas – kai kuriuose ruožuose savo klasėje buvo greitas. „Rally Žemaitija“ Vytautas persės į R5 klasės „VW Polo“.
Sekmadienio rezultatai
GR10 greičiausias iš lietuvių V. Žala – 10-tas. O GR11 ir vėl praskrido su vėjeliu – 5-tas.
Vaidotas Žala nuolat didina tempą ir GR8 finišavo antras! Tiesa, GR9 gavo 10 sek. baudą už falšstartą. Akivaizdu, kad Vaidotas bando atsigriebti.
11.26 val. Pirmieji greičio ruožai tikrai sėkmingi. V. Žala GR6 finišavo 7-as, o GR7 4-as. E.Valeiša – 14-as. V. Švedas atitinkamai 18-as ir 20-tas.
V.Žala: sekmadienio starto pozicija – patogi
Vaidoto Žalos nuotaika prieš sekmadienio greičio ruožus buvo gera. Jo manymu, startuoti iš 15-os pozicijos visai neblogai, nes kelias jau bus pravalytas. Įkandin jo startuoja ir Egidijus Valeiša su Mindaugu Varža.
Tačiau šeštadienis lietuviams nebuvo sėkmingas. Vaidotas Žala su Andriu Malnieku prakirto ratą ir prarado daugiau nei 4 min. jį keisdami. Šis incidentas juos iš TOP5 nubloškė į 28-ąją vietą.
Vytautas Švedas, norėjęs gražiai atsisveikinti su savo 13-os metų senumo „Mitsubishi Evo IX“ ir jau kitame ralyje persėsti prie „VW Polo R5“ vairo, taip pat patyrė nesėkmę – subyrėjo galinis reduktorius.
Vladas Jurkevičius su Mindaugu Čepuliu nestartavo visai, nes automobilis trūkčiojo.
Tad labiausiai šeštadienio pasirodymu buvo patenkintas Egidijaus Valeišos ir Mindaugo Varžos ekipažas, finišavęs 15-oje pozicijoje.