2021 05 16 /14:06

Sekmadienį Lietuvos lenktynininkai Rygoje kaitino asfaltą: lietuvis Sim Racer su „Lamborghini“ pagerino rekordą

Sekmadienį Rygoje, Bikernieki trasoje tęsiasi „DeWalt Grand Prix“ serijos lenktynės. Vyksta iškart kelių skirtingų serijų varžybos keliose klasėse.
Lietuvis Sim Racer
Lietuvis Sim Racer / Žilvino Pekarsko / 15min nuotr.

Plačiau apie šeštadienio lenktynes skaitykite čia arba šio teksto antroje dalyje. Pirmąją lenktynių dieną taip pat vyko skirtingų įskaitų lenktynės. O ilgų nuotolių varžybose BEC 6h po didžiulės dramos (gedo daug automobilių) pergalę iškovojo „Šiauliai RD Signs“ ryškusis „Lamborghini Huracan“. Antroje vietoje bendroje įskaitoje finišavo puikiai pasirodę „Dream2Drive“.

Sekmadienio rytą – „Lamborghini“ avarija kvalifikacijoje

Sekmadienio rytą prasidėjus kvalifikaciniams važiavimams trasoje pasirodė iškart trys „Lamborghini“: šiauliečių, latvių (Flash racing) ir Sim Racer slapyvardžiu pasivadinusio Lietuvos lenktynininko.

Šiauliai RD Signs pilotas Audrius Butkevičius jau pirmuose ratuose fiksavo rekordiškai gerą rato įveikimo laiką (1:20,8 min.), tačiau vadinamajame Ligoninės posūkyje slydo ir galu trenkėsi į atitvarus. Plačiau apie tai žiūrėkite čia:

Lenktynių metu tekstą pildysime šioje pastraipoje.

„BGT AM“, „BGT PRO“, „BTC4“, „Baltic TCR“ pirmajame važiavime Šiauliai RD Signs dar nestartavo dėl remonto. O greičiu ir puikiu rezultatu nustebino lietuvis, pasislėpęs po Sim Racer slapyvardžiu. 1:18,632 min. rato įveikimo laikas – geresnis už oficialų trasos rekordą, kur 2019 m. su beveik identišku Lamborghini pasiekė Arturas Batrakas (1:18,939). Po poros valandų laukia antras važiavimas.

„BEC 6H”sezono pradžia pažymėta „Šiauliai – RD Signs“ pergale

Pirmasis Baltijos šalių čempionatų etapas, įvykęs Rygoje „DeWALT Grand Prix“ renginio metu, susidūrė ne tik su begale popierizmo ir pandeminių barjerų. Be biurokratinių niuansų, čia išryškėjo ir paskutinių pasiruošimų štrichai: kam vienos nakties trūko, kitų – pati technika rodė kaprizus. Deja, bet viena komandų, pasidariusi „COVID-19” testą trasoje, turėjo išvykti į namus, kitos dvi – dėl tos pačios priežasties į Rygą net neatvyko, iki 10 automobilių sutrumpėjusi starto rikiuotė atrodo, pergalę kiekvienos klasės dalyviams padarė visai prieinama. Tiesa, taip galėjo pasirodyti tik pačioje pradžioje: kovos tarp dalyvių užvirė nuo pirmųjų lenktynių minučių.

VIDEO: BEC 6h DeWALT Grand Prix Bikernieki: finišas ir apdovanojimai, Šiauliai RD Signs, Dream2Drive

Techniniai nesklandumai, lietus ir tai, kad tai – pirmieji pasirodymai trasoje po ganėtinai ilgos žiemos, dalyvių gretas praretino dar iki kvalifikacijos: kai kurios komandos savo techniką krovėsi atgal ant priekabos jau po pirmųjų neoficialių treniruočių.

Kvalifikaciniai važiavimai visiems praėjo sklandžiai. Pirmąją vietą lenktynėse užsitikrino „Šiauliai-RD Signs“ komanda: jų greičiausias ratas trasoje buvo 1 minutė ir 19.660 sekundės. Iškart už jų, iš antrosios vietos startavo latvių „Flash Racing Latvia“ komanda. Iškart už šių dviejų „Lamborghini Huracan ST“ automobilių, rikiavosi „LV Racing“ komanda su „Audi RS3 LMS TCR – SEQ“ automobiliu.

Nuo pat lenktynių pradžios užvirusios kovos tarp absoliučios įskaitos lyderių bei „GT PRO“ klasių dalyvių vis augo. „Flash racing Latvia“ buvo paskatinti atsilikti nuo „Šiauliai –RD Signs“ komandos dėl neleistinai sumažinto skirtumo (važiavimo per greit esant dviem geltonoms vėliavoms), o praėjus 54 minutėms nuo lenktynių pradžios, išslydę iš trasos trenkėsi į padangas ir atitvarus. Tiesa, po ganėtinai skubaus remonto darbų jiems pavyko grįžti į trasą. Tuomet su techniniais nesklandumais susidūrė ir jų pagrindiniai konkurentai „Šiauliai – RD Signs“, taip lyderio poziciją absoliučioje įskaitoje užleidę „LV Racing“ komandai.

Lenktynių pradžia nebuvo sėkminga ir „Tarzanija Racing“ komandai: su technikos kaprizais kovojanti komanda retsykiais vis užsukdavo į garažus remonto darbams. „Noker Racing“ komanda, besivaržanti „VW Golf GTI TCR“ automobiliu, po neplanuotos Estijos komandos „JouJaam“ su „BMW 325“ atakos, turėjo skubių darbų su važiuoklės elementais. Beveik įpusėjus lenktynėms, nesėkmės užsuko ir į „Mažeikiai ASK“ komandos garažą: sustojęs keitimui, komandos „Peugeot 308 RC“ užsidegė. Atradus priežastį ir maksimaliai pašalinus problemas, komanda į lenktynes grįžo likus dviem su puse valandos iki finišo. Deja, trumpam: elektros gedimas nebuvo menkas ir mechanikų komanda dėl finišo kovojo visą likusį varžybų laiką.

Likus valandai iki finišo, lyderio vietą absoliučioje ir savo „TCR“ įskaitose išsaugojo „LV Racing“ komanda, kurią visų lenktynių metu atstovavo Konstantins Calko, Valters Zviedrs ir Ivars Vallers. Pastarasis sportininkas sėdo už vairo spausti iki pat finišo. Šią komandą intensyviai vijosi „Šiauliai – RD Signs“ komanda su „Lamborghini“ ir jį pilotuojančiais Audrium Butkevičium, Paulium Paškevičium už vairo. Trečioje vietoje absoliučiai buvo Estijos komanda „ALM Customer Racing“ su „Honda Civic Type-R TCR“ automobiliu, taip išlaikydami ir antrąją vietą „TCR“ įskaitoje. Šią komandą lenktynėse atstovavo Peeter Peek, Sven Karuse ir Ranno Bundsen.

Likus pusvalandžiui, „LV Racing“ susidūrė su netikėtais techniniais nesklandumais: sulūžus variklio ir greičių dėžės kronšteinams, automobilis grįžo į komandos garažą būtiniems darbams, taip užleisdamas lyderio poziciją tiek absoliučioje, tiek savo įskaitose. Visos komandos stengėsi spausti, norėdamos iškovoti pirmąją pergalę šiais metais.

Vos 1 min. 15 sekundžių iki finišo, trasoje sustojo „Noker Racing“ komandos „VW Golf GTI TCR“ automobilis, o lyderio vietą saugojęs „Šiauliai – RD Signs“ į pabaigą pradėjo riedėti: skirtumas su kolegomis trasoje leido jam tai daryti iš tiesų. Saugodamas kuro likučius ir techniką, automobilis, lenkiamas keliais ratais atsiliekančių kitų komandų, ramiai pasiekė finišo tiesiąją ir čia sustojo nenuriedėjęs iki uždaro parko.

Galiausiai, finišą pasiekė 9 komandos. Absoliučioje įskaitoje pergale džiaugėsi saugiai iki finišo nuriedėjusi „Šiauliai – RD Signs“ komanda, antroji vieta netikėtai teko lietuvaičiams „Dream 2 Drive” su „VW Scirocco”, o trečioji – „ALM Customer Racing“ komandai. Pastarieji užėmė pirmąją vietą ir „TCR“ kvalifikacijoje. Antrąją vietą šioje įskaitoje laimėjo „Noker Racing Team“ su „VW Golf“, o trečiąją iškovojo techninių gedimų palaužti „LV Racing“.

„A3000” įskaitoje, finišo nepavykus pasiekti „Mažeikių ASK“ komandai, nugalėtoju tapo „JouJaam“ komanda iš Estijos. „A3000+” klasifikacijoje, trofėjumi džiaugėsi sunkiai, bet sėkmingai iki finišo nuriedėjusi „Tarzanija Racing“ iš Lietuvos. „GT AM“ įskaitoje, iškart už lyderio poziciją iškovojusios „Dream 2 Drive” komandos, antruoju apdovanojimų pakylos laipteliu džiaugėsi „Porsche Baltic“. „GT Pro“ įskaitoje, žinoma, vienas po kito rikiavosi „Šiauliai – RD Signs“ bei „Flash Racing Latvia“ komandos.

Kitas šešių valandų ištvermės lenktynių „BEC 6H” etapas įvyks Estijoje, birželio 18-20 dienomis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis