Iki šiol įvykę etapai dažniausiai vykdavo ant sausos dangos, kuri pasižymi tikrai geru sukibimu, tačiau šįkart dalyviams veikiausiai teks išvysti kitą Marijampolės autokroso trasos veidą.
Šlapia ar nors kiek drėgna trasa pasidaro itin slidi, tad tuomet čia pagrindiniu smuiku griežia jau nebe automobilio galingumas, bet vairuotojo meistriškumas.
Kaip visada dalyviai varžysis suskirstyti į dvi klases pagal automobilio variklio darbo tūrį – iki 1,8 litro ir virš šios ribos. Šiose varžybose komandą privalo sudaryti trys nariai, iš kurių mažiausiai viena turi būti mergina. Būtent merginos pradeda tiek kvalifikacinius, tiek finalinius važiavimus.
Kvalifikacijose visi vairuotojai važiuoja nustatytą laiko normą ir per ją turi parodyti kuo geresnį rato įveikimo laiką. Finale sistema keičiasi – čia lenktyniaujama 55 ratų distancijoje ir nugalėtojus bei prizininkus jau lemia ne laikas, o faktinės finišo pozicijos.
Už pergalę finale organizatoriai komandai laimėtojai skirs 555 eurus, tačiau mainais už tai ekipa turės atsisveikinti su savo automobiliu.
Daugiau informacijos apie renginį rasite čia.