Kartingą pilotavo Ignas Gelžinis, šiuo metu besigalynėjantis Didžiosios Britanijos „Porsche Carrera Cup“ varžybose, standartinį „Seat Leon FR“ valdė Igno vyresnis brolis Jonas Gelžinis, motociklus į trasą išleido Šarūnas Kezys ir „Red Bull“ atletas Arūnas Gibieža. Ralio šakos garbę ginti buvo paskirta dabartiniam šalies čempionui Ramūnui Čapkauskui, vienam iš lyderių Vytautui Švedui bei nepamirštamam Dovilui Čiutelei, o areną okupavusius „drifto“ meistrus atstovavo Mantas Kulvinskas.
Šiemet – laikas revanšui. Tąkart pirmą vietą užėmęs Vytautas Švedas galėjo džiaugtis keturių varomų ratų privalumais, jam iš paskos sekęs Jonas Gelžinis – SEAT stabilumo ir stabdžių sistema, o trečias likęs Dovilas – ilgamete kone visų sporto šakų patirtimi. Šiemet šie vyrai renkasi antram dubliui kiek atnaujinę ir techniką, ir savo strategijas.
Maža staigmena, su kuria teks susikauti šių varžybų dalyviams – Ernestas Staponkus. FIA pasaulio ralio kroso čempionate startuoti planuojantis sportininkas neatsisakė galimybės sudalyvauti tokio tipo varžybose. Jo stiprioji pusė – penktos kartos „VW Polo“, su kuriuo Ernestas žada varžytis tarp pasaulio stipriausiųjų. 4 varomais ratais bei 179 kW galios ginkluotas kompaktiškas automobiliukas yra įpratęs slidinėti ir greitai įveikti posūkius, tad jau dabar Ernestą galima laikyti vienu iš favoritų, tačiau nei 2014-ųjų čempionas Vytautas Švedas, nei kiti šių varžybų dalyviai nežada lengvai atiduoti laimėtojo titulo.