Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Senovinių automobilių entuziastai dalyvaus didžiausiame Lenkijos klasikinių automobilių ralyje

„Grand Prix Polski Pojazdów Zabytkowych“ yra šių metų ilgiausias ir sudėtingiausias klasikinių automobilių ralis Lenkijoje, kuriame dalyvaus 35 ekipažai, tarp jų ir du iš Lietuvos.
„Grand Prix Polski Pojazdów Zabytkowych“ dalyvaus du ekipažai iš Lietuvos
„Grand Prix Polski Pojazdów Zabytkowych“ dalyvaus du ekipažai iš Lietuvos / Organizatorių nuotr.

Dalyviai ruošiasi intensyviai, kadangi varžybos reikalauja ne tik tikslios važiavimo įrangos, bet ir nepriekaištingos automobilio būklės. Lietuvos ekipažai tikisi pademonstruoti gerus rezultatus, nepaisant didelės konkurencijos ir ralio sudėtingumo.

Daugiau nei 1000 km išbandymas

„Grand Prix Polski Pojazdów Zabytkowych“ – tai ilgiausias ir sudėtingiausias klasikinių automobilių ralis šiais metais vykstantis Lenkijoje. 35 ekipažams spalio 18-22 d. teks įveikti daugiau kaip 1000 km. Šį klasikinių automobilių ralį sudaro tikslaus važiavimo ruožai bei uždari autodromai, kartodromai ir lenktynių trasos.

Pirmą kartą šio ralio istorijoje, startuos net du ekipažai iš Lietuvos: Ramūnas Žilionis ir Linas Žvinakevičius su britišku MGB GT SEBRING, bei Andrius Vaitekūnas ir Kristupas Adinavičius su VW Karmann Ghia.
„Džiaugiamės turėdami galimybę atstovauti savo šalį, bei megzti naujus ryšius prestižiškiausiame klasikinių automobilių ralyje kaimyninėje valstybėje“, – sakė Linas Žvinakevičius.

„Smagu kad ši disciplina tampa vis labiau populiari ir pavyksta sudalyvauti ne tik Lietuvoje vykstančiuose renginiuose, bet ir išvykti į kitas šalis“, – džiaugėsi Kristupas Adinavičius.

Specialus pasiruošimas

Pasak dalyvių, norint varžytis dėl prizų tokio lygio ralyje, reikalinga ne tik speciali įranga tiksliam važiavimui, bet ir nepriekaištinga automobilio būklė. Tam mūsų šalies vairuotojai skiria itin daug dėmesio.
„Ruošiantis šiam raliui buvo peržiūrėti visi automobilio mazgai, keičiamos abejonių keliančios detalės, naktiniams ruožams montuojami papildomi žibintai, į varžybas kartu vyks ir mūsų technikas prižiūrintis automobilį, todėl jaučiamės pasiruošę“, – sakė vairuotojas Ramūnas Žilionis.

„Mūsų automobiliui, tai pirmas rimtas sezonas po pilnos restauracijos darbų, todėl tikimės nesusidurti su rimtesnėmis problemomis“, – pabrėžė Andrius Vaitekūnas.

Milžiniška konkurencija ir tikslai

Ši klasikinių automobilių ralių disciplina Lenkijoje yra gerokai populiaresnė nei Lietuvoje, todėl konkurencija bus tikrai didelė, tačiau ekipažai iš Lietuvos neslepia ambicijų pademonstruoti gerus rezultatus.

„Jaučiamės pasiruošę ir nekantraujame pasitikrinti savo lygį tarp stiprių konkurentų, tarp kurių ir garsiojo Monte Carlo Historique dalyviai. Neseniai mūsų klubo organizuotame ralyje „DSTK-20“ Alytuje puikiai pasirodė ekipažai iš Lenkijos, todėl tikimės nenusileisti ir taip pat nustebinti savo rezultatu“, – sakė L. Žvinakevičius.

„Mūsų tikslas nėra tik sudalyvauti. Kiekvienas toks ralis turi savų niuansų, todėl pirmą kartą dalyvaujant nėra lengva pademonstruoti gerus rezultatus, tačiau dėsime visas jėgas kad tai pavyktų“, – pokalbį užbaigė A. Vaitekūnas.

Naujienas ir rezultatus galite sekti FB paskyroje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?