1. „Užšaldomi“ šiuo metu naudojami varikliai
Dabartiniams hibridiniams „Formulės 1“ varikliams jau aštuoneri metai. Per tuos metus jie buvo itin ištobulinti. Komandoms baigiant sutarti dėl naujo tipo variklių reglamento, pagal kurį nuo 2026-ųjų metų varikliai bus varomi 100 proc. tvariu kuru, priimtas ir kitas svarbus sprendimas. Komandos susitarė, kad, norint sutelkti dėmesį į ateities jėgainių kūrimą, dabartinių tobulinimas bus uždraustas, taip tartum įšaldant esamus variklius.
Šis draudimas užkirs kelią komandoms panaudoti didelius finansinius resursus dėl to, kad greičiausiai tik maža dalimi pagerintų turimas jėgaines. Todėl, užuot dar tobulinus esamus, bus skatinama sutelkti visą dėmesį į naujos kartos agregatus.
Visgi paliekama šiokia tokia išimtis. Jei kas nors susidurs su problemomis, susijusiomis su patikimumu – varikliuose su tuo susijusius mazgus bus galima patobulinti. FIA leis dėl patikimumo, saugumo ar taupymo sumetimų atlikti tam reikalingus pakeitimus. Tobulinimo draudimas negalios tik nedidelei smulkių komponentų daliai.
2. Grįžimas prie dviejų dalių prieš sezoninių bandymų
Pernai matėme trumpiausią istorijoje priešsezoninę dalį. Dėl taupymo sumetimų uždraudus tobulinti daugelį bolidų mazgų, komandos prieš sezono startą turėjo vos tris dienas bandymams Bahreine. Po didelių pokyčių 2022-aisias ir faktiškai visiškai naujų bolidų. Šiais metais prieš sezoninę testų dalį nutarta padvigubinti.
Pirmieji testai Barselonoje bus rengiami 2022 metų vasario 23–25 dienomis, o antrieji vyks Bahreine kovo 10–12 d.