Tai buvo trečiosios moksleivio varžybos – pirmosiose Klaipėdoje jis liko trečias, pasirodymas Rygoje baigėsi TOP 16 kovomis, o sekmadienio varžybose Džiugui pavyko ne tik parodyti pirmą rezultatą kvalifikacijoje, bet ir į savo sąskaitą įsirašyti jau antros vietos pergalę. Jaunėlio progresu besidžiaugianti komanda tiki, jog prie to prisidėjo šeštadienį suorganizuota treniruočių sesija, leidusi Džiugui apšilti ir sekmadienį maksimaliai išnaudoti savo automobilį, tačiau pamokų šiam perspektyviam jaunuoliui liko dar daug ir tik jas išmokęs, jis galės užlipti ant aukščiausio podiumo laiptelio.
Patekęs į finalą kartu su savo atsarginį bolidą pilotuojančiu Benediktu Čirba, Džiugas sugebėjo demonstruoti puikų tempą ir labiau patyrusiam Benediktui pranašumo pirmu bandymu pademonstruoti nepavyko. Teisėjams paprašius pakartoti kovą, ši baigėsi dar viena šešiolikmečio patirties stokos išprovokuota avarija – važiuodamas paskui Benediktą, Džiugas kiek ankstokai pasirinko vidinę trajektoriją, taip bandydamas demonstruoti agresyvų važiavimo stilių, tačiau nelikus vietos trasoje, tai lėmė jo kontaktą ir pralaimėjimą.
„Tai jau antras jaunėlio bandymas taranuoti priešininką – pirmasis Klaipėdoje uždarė jam duris į finalą, dabar kainavo pirmąją vietą, tad rezultatams tai trukdo. Iš kitos pusės mes džiaugiamės, jog jaunėlis nebijo kontaktų ir maksimaliai stengiasi spausti savo priešininką, tačiau čia ne Japonija, kur automobiliai pastoviai išlaiko minimalų atstumą ir pastoviai kontaktuoja – čia Lietuva ir toks kontaktas lemia pralaimėjimus, tad bandysime toliau mokinti jį vertinti priešininko greitį, bei trajektoriją ir taip mažinti susidūrimų skaičių“, - pasakoja komandos PRO pilotas Povilas Lencevičius.
38 dalyvius surinkusios varžybos atrinko 32 dalyvius, kurie susirungė poriniuose važiavimuose. Komandos senbuviai džiaugiasi, jog tai Džiugui buvo puiki treniruočių diena – su keletu padangų, keliomis dešimtimis litrų degalų, jaunėlis visą dieną rungėsi su įvairiais priešininkais ir rinko taip jo amžiui trūkstamą patirtį.
Aleksandro Stulginskio universiteto miestelį užklupus lietui, kabrioletą vairuojantis jaunuolis taip pat nesutriko – pasinaudojęs šūsnimi komandos rėmėjo „Liqui Moly“ lipdukų, stogą ant saugos karkaso „susilipdė“ iš jų – originalus stogas dėl pastarojo karkaso netelpa, o tinkamo gamyba atidėta kitam sezonui, kaip vienas iš brangesnių ir vis dar nebūtinų tobulėjimui įrankių.