Visi šie dalykai apsunkins sportininkų darbą trasoje, jiems lenktynių trasose teks sutramdyti slystantį bolido galą.
Lyg to būtu maža, dėl slystančio bolido galo kils dar viena problema, kurią pilotai privalės įveikti – priversti tinkamai dirbti galines padangas.
„Bandymų metu mums sunkiai sekėsi išlaikyti tinkamą darbinę temperatūrą padangose. Išvažiavus iš techninio aptarnavimo zonos, pirmame rate, viskas yra gerai. Tačiau vėliau viskas pasikeičia ir padangos tampa kietos lyg akmuo. Tai lyg važiavimas ant ledo. Galinės padangos daug kartų prasisuko, buvo sunku prognozuoti bolido elgesį“, – apie šių metų iššūkius pasakojo „Sauber“ pilotas Adrianas Sutilas.
A.Sutilo teigimu, trasose, kuriose oro ir asfalto dangos temperatūra nebus aukšta, pilotuoti naujuosius bolidus bus tikrai sunkoka.
„Vėsesnėse lenktynėse tikrai bus didžiulė problema. Neliko apipučiamo difuzoriaus ir dabar matome, kiek nuo jo buvome priklausomi“, – teigė A.Sutilas.
Po metų pertraukos į F-1 sugrįžęs Kamui Kobayashi taip pat išsakė savo nuomonę apie stipriai pakitusius F-1 bolidus.
„Prispaudžiamoji jėga dabar daug mažesnė nei buvo anksčiau. Iki šiol buvo daug paprasčiau sušildyti galines padangas, tačiau dabar yra kitaip. Net ir su stabdžių balanso sistema mes nedaug naudojamės galiniais stabdžiais, todėl turime rasti kitų būtų kaip geriau sušildyti galines padangas“, – sakė „Caterham“ lenktynininkas.
„Williams“ piloto Felipe Massos teigimu, šiemet žiūrovai lenktynių metu pamatys daugiau slidinėjančių bolidų nei anksčiau.
„Tikrai matysite daugiau slidinėjančius bolidus. Taip bus todėl, jog sumažėjo prispaudžiamoji galia, tačiau padidėjo variklio sukimo momentas. Slystantis bolido galas niekada nebuvo geras dalykas. Dėl to prarandi brangų laiką, taigi, privalai to vengti“, – sakė naujasis „Williams“ pilotas F.Massa.
Brazilas pridūrė, jog dažnai prasisukantys galiniai ratai vis dėl gali būti naudingas dalykas, kadangi būtent tai sportininkui padės greičiau sušildyti bolido gale esančias padangas.