Praėjusių metų Lietuvos ralio čempionu tapęs panevėžietis lenktynininkas Giedrius Notkus pasakoja, kad šių metų greičio ruožai – itin kokybiški.
Nors maždaug pusė jų yra tie patys, kurie buvo naudojami ir anksčiau, tačiau keli yra ir nauji, o visų „dopų“ būklė šiemet yra ideali. Kaip sako čempionas, šiais metais gamta leis džiaugtis tikru žiemos raliu su visais jo privalumais.
„Įspūdis apie ralį kol kas susidaro labai geras. Oro sąlygos – idealios. Keliai nuvalyti, danga lygi. Vietomis su sniegu, vietomis su ledu. Yra ir sniego pusnys, į kurias galima atsiremti, o rimčiau įvažiavus ir užstrigti. Toks ir turi būti žiemos ralis.
Labai džiaugiuosi, kad pagaliau į Lietuvą grįžo normali žiema. Nereikėjo paskutinėmis dienomis galvoti, įvyks ar neįvyks ralis. Tai labai džiugina ir matau, kad žiūrovai skambina, domisi, ruošiasi važiuoti palaikyti mus. Bus puikios lenktynės ir gražus savaitgalis. Yra ir naujų greičio ruožų, kurie techniški, susukti, siauri“, – sakė Giedrius Notkus.
GR 1/3
„Tai naktinis greičio ruožas, kuris prasideda Molėtų miesto pakraštyje. Pakankamai patogu privažiuoti ar ateiti nuo starto žiūrovams. Yra nemaža posūkių virtinė, klastinga. Jau išvažiuojant iš pačių Molėtų į laukus prasideda greitos atkarpos. Yra padarytas ir vienas greičio gesinimas. Po to gesinimo už kelių tiesiųjų yra klastingas posūkis. Greitis bus didelis, todėl kažkas gali ir pračiuožti stabdymo kelią. Likusi greičio ruožo dalis – labai besikeičianti. Tai didelis greitis, tai lėtos vietos. Paskui yra tramplinas ir po jo lėtų posūkių atkarpa per gyventojų kiemus. Pats finišas – greitos tiesiosios. Įdomus greičio ruožas, šiek tiek apgaulingas“
GR 2/4
Tai tradiciniu tampantis greičio ruožas, bet tikrai labai sudėtingas. Pakankamai nemažas greitis su lėtomis, aklomis sankryžomis ir posūkiais. Važiuojant naktį bus pakankamai nemažas iššūkis įveikti jį greitai. Ypač startuojant pirmam.
GR 5/10
„Čia bus daug aštrių tramplinų, daug paslėptų vietų, sankryžų po tiesių atkarpų. Ten įsibėgėjus bus sunku sustoti. Ten tikrai galima padaryti klaidų ar netgi baigti ralį. Niekam nelinkime šito, bet tikrai yra pavojingų vietų. Pats greičio ruožas yra labai įdomus ir tikrai niekada nevažiuotas“
GR6/8
„Šis greičio ruožas buvo pernai. Pakankamai greitas. Jis driekiasi pro žiūrovų zoną. Prie žiūrovų zonos atsirado tikrai pakankamai aštrus tramplinas. Manau, kad jis bus šokamas. Ir iškart už jo yra posūkis. Žiūrovai, kurie nesivargins kažkur važiuoti į greičio ruožo vidurį, čia ras gerų vaizdų ir intrigos“
GR7/9
„Naujas greičio ruožas. Dalis galbūt buvusi prieš labai daug metų, bet kita dalis yra visiškai nauja, nevažiuota. Miške, siaura, tarp medžių, pakankamai vingiuota ir daug vietų, kur šokami tramplinai su nematomu nusileidimu. Galima prisidaryti reikalų ir nusileisti į medžius. Žiūrovams nepatogi vieta žiūrėti, nes aplink medžiai ir krūmai. Ypač nuo penkto kilometro žiūrėti yra labai sudėtinga“
GR 11/12
„Pernykštis greičio ruožas. Pradžia tokia pati kaip GR 6/8, o už bėgių, už žiūrovų zonos kelias išsiskiria. Tai gerai žinomas, klasikinis žiemos ralio greičio ruožas. Pradžia labai greita, pabaiga lėta, pakankamai nemažai pavojingų vietų, siaura“