Vaizdo įrašas netruko apaugti spėlionėmis ir gandais. Internete vaizdo įrašą komentavę skaitytojai spėliojo, kas galėjo sėdėti prie greitai lėkusio automobilio vairo.
Noriu žmones supažindinti su technikos galimybėmis.
Versiją, kad automobilį vairavo D.Janušas, pats sportininkas paneigė. GAZAS.LT jis tvirtino, kad vaizdo įrašą rado internete. Pasak ralio lenktynininko, šis epizodas užfiksuotas ne Lietuvoje.
„Šis vaizdo įrašas padarytas viename iš Europos kelių, kur nėra greičio apribojimų. Automobilį vairavau ne aš, o vaizdo įrašą įkėliau dėl dviejų priežasčių. Visų pirma, tokį patį automobilį, kokio spidometras matomas vaizdo įraše, mūsų komanda „My iQ Live Racing Team“ ruošia žiedinėms lenktynėms. Noriu žmones supažindinti su technikos galimybėmis“, – teigė D.Janušas, pristatydamas varžyboms ruošiamo BMW X6M dizainą.
„Tuo pačiu siekiame parodyti, kad greičio viršijimui ne vieta bendro naudojimo kelyje. Ateityje planuojame projektą, skirtą saugumui kelyje didinti. Šis vaizdo įrašas tarsi įžanga į tai, ką esame numatę“, – telefonu pasakojo kitąmet Dakaro dykumų lenktynėse ketinantis varžytis D.Janušas.
Šis vaizdo įrašas sudomino ir Lietuvos automobilių federaciją. Internete vaizdo įrašą išplatinusio D.Janušo elgesį svarstys LASF etikos ir drausmės komisija.
„Praeityje tokių atvejų svarstyti neteko. Svarstėme tik Dovilo Čiutelės nesportišką elgesį po lenktynių. Tuomet jo klubui buvo skirta piniginė bauda.
Kas gresia D.Janušui – kol kas atsakyti negaliu. Jei šis atvejis bus perduotas etikos ir drausmės komisijai – D.Janušui gali grėsti ir licencijos suspendavimas.
Pirmiausia reikia išgirsti, ką mums pasakys pats lenktynininkas“, – Gazas.lt sakė LASF Generalinė sekretorė Rasa Jakienė.
Tarybos posėdis, kuriame D.Janušas turės pateikti savo poziciją, įvyks antradienį.