VISOS LENKTYNIŲ NAUJIENOS IR VIDEO
Paprastai komandos Palangos lenktynių degalinėse įkurdina po du-tris komandos narius. Vienas arba du rūpinasi pačių degalų pylimu, o trečiasis kasoje sumoka už įpiltus degalus. Jų kiekį paprastai skaičiuoja ir nustato komandos vadovas, kuris ir duoda tikslius nurodymus. Taip pat pažymėtina, kad beveik kiekvienais metai atsiskaitant už degalus susiduriama su kuriozais, kai greitai nepavyksta atsiskaityti. Taip šiemet nutiko „Gera Dovana RD Signs-Šiauliai“ – pistoletas neveikė, teko gaišti laiką, kol kiti susimokėjo už degalus.
Tačiau įdomiausia ne pati procedūros eiga, o gudrybės, padedančios pilantis degalus laimėti ištvermės lenktynėse itin brangaus laiko.
Vienas komandos „Payray Powered by EP Bar“ mechanikų tiesioginės 15min GAZAS transliacijos atskleidė, kad komandos šiemet prieš startuodamos lenktynėse matavo degalinių kolonėlių pylimo greitį. Ar tikrai visi, šalia trasos esančios degalinės, čiaupų siurbliai vienodu greičiu pildo automobilių degalų bakus?
Bandymų rezultatas netikėtas – pasirodo, pirmojo čiaupo nuo degalinės durų siurblys veikia greičiausiai. Taip pat komandos narys atskleidė, kad pernai lėčiausias buvo trečiasis, o šiemet ilgiausiai užtrunkama degalus pilant prie ketvirtojo čiaupo.
Kiek laiko galima laimėti pasirinkus tinkamą kolonėlę?
Į šį klausimą atsakė „Ignera Bio-Circle by Dynami:t“ lenktynininkas, bei tuo pačiu dažnai „GSR Motorsport“ komandai įvairiose varžybose vadovaujantis Rokas Steponavičius.
„Iš tikro degalinėje žinant, prie kurio čiaupo užtruksi mažiausiai laiko, turint galimybę jame pildyti kuro baką, gali sutaupyti daug laiko. Matavome degalų užpylimo laikus tiek savaitę prieš varžybas, tiek vėliau ieškodami, prie kurio čiaupo galima pripildyti degalų baką greičiausiai.
Manau, kad prie reikiamo čiaupo pilant kurą galima prieš konkurentus iškovoti nuo dvidešimt iki keturiasdešimt sekundžių, o tai didžiulis laiko tarpas. Tik pagalvokite kaip sunku atkovoti tiek laiko važiuojant trasoje“, – pasakojo R.Steponavičius.
Rokas taip pat pažymėjo, kad nors ir paprastai sustojus pildomas pilnas degalų bakas, tačiau CODE60 saugumo fazės metu pagal taisykles galima papildyti tik pusę įprastos normos.
Taigi ne tik degalų bako pildymas prie reikiamo čiaupo, tačiau ir laikas, kada užsuksi į degalinę yra svarbi ilgų nuotolių lenktynių strategijos dalis.