„RBS Motorsport“ komandos pilotas tapo dar vienu pavyzdžiu, jog nei santuoka, nei sukurta šeima niekada negalės iš vyro galvos išvaryti slydimo šonu idėjos.
Nors pastaruosius keletą metų Evaldas driftu užsiėmė daugiau simboliškai, nei profesionaliai, tai nenumalšino vyro noro varžytis.
Kantriai ir atsakingai surinktas automobilis, leisiantis tinkamai dalyvauti ir aukščiausio lygio Europos čempionatuose, suteikė brandos jausmą, jog pagaliau tai nebus eilinis „gal pavyks“ išvažiavimas.
Pasitikėjimo savo jėgomis ir galimybėmis varžytis pridėjo ir nauji Evaldo rėmėjai, o galutinę ramybės dozę įnešė prieš keletą savaičių gimusi dukra. Namų ir finansų frontams susistygavus, vilnietis nieko nelaukdamas užsiregistravo į varžybas.
Evaldas toli gražu ne pirmas drifto meistras, kuris sustabdęs savo karjerą, net ir „susitupėjęs“, grįžta į lenktynių trasas: toks pat likimas ištiko ir Timą Simnišką, bei Darių Kepežinską – pabandę gyventi be sporto, vyrai suprato, jog ramaus gyvenimo tai neužtikrina ir tik galimybė „nusiraminti“ trasoje yra tikrasis atsakymas.
Į „UpHill Pro“ trasą Evaldas grįš su visiems gerai pažįstamu „Nissan“ bolidu.
„Tai viena iš pirmųjų mašinų, kuriomis sportavau, ją pažįstu kaip savo rankos pirštus, tad nematau reikalo kažką keisti ar atsinaujinti ir sieksiu turimą pripratimą panaudoti varžybų metu“, – pasakojo vienas iš Lietuvos drifto karalių.
Šiuo metu registracijoje užfiksuoti jau keturi tituluoti čempionai – Evaldas Kovalenka, Timas Simniška, Andrius Vasiliauskas ir dabartinis čempionas Andrius Čibirka. Iki tobulo sąstato šioms varžyboms trūksta tik į Jungtines Amerikos valstijas laimės ieškoti išvykusio Kęstučio Petronio ir į motociklų sportą nuklydusio, Lietuvos „BMW“ mėgėjų tėvo Andriaus Miciūno.
Pastarasis jau ne kartą yra prisiekęs, jog į padangų deginimo sportą grįžti neketina, tačiau statiska byloja kitaip – joks tikras drifto meistras ilgai be šio sporto išgyventi negali ir šeštadienį trasoje pasirodyti planuojantis Evaldas yra dar vienas geras pavyzdys.