Šįsyk renginio organizatoriai išties nepagailėjo nei pastangų, nei vietos padangas ir puikų sezoną norintiems užbaigti sportininkams. Pradedantiesiems ir ne itin galia pasižymintiems bolidams bus pateikta tipinė „Putadienio“ trasa žiedinės trasos viduryje. Čia nereikalingi itin milžiniški po variklio gaubtu slypintys skaičiai ir užtenka minimalių automobilio valdymo gebėjimų norint tinkamai įveikti trasą, kas veda prie daug smagių ir mažu atstumu tarp automobilių pasižyminčių važiavimų.
Rimtesniems žaidėjams – „Ąžuolo“ posūkis, kurį skirtingu dienos metu bus galima šturmuoti abiejomis kryptimis – Autoplius „Lietuvos drifto čempionato UPHILL“ etape matyta, kylančia į kalną konfigūracija ir „Prestigio EEDC“ mėgstama, viena sudėtingiausių ir neabejotinai greičiausia – žemyn nuo kalno kryptimi.
Dalyvių sąrašas taip pat „nepėsčias“ – keturi šoninio slydimo karaliai žada pasikinkyti paskutines, po sezono likusias padangas ir jas pabaigti neskaičiuojant čempionato taškų ar klausant teisėjų porinimo apie trajektorijas.
Tarp stipriausiųjų – šių metų visų lietuviškų čempionatų dievas, „Promaksa – FiberFix“ pilotas Andrius Čibirka, „Drifter.LT-Express Pizza“ atstovas Timas Simniška, bei daugkartinis karalius ir siautulingų vaizdų tiekėjas – Andrius Vasiliauskas.
Iš pastarųjų dviejų pilotų nemaža dalis šio sezono stebėtojų tikisi intrigų dalijantis trasos asfaltą. Dėka Timo intensyvaus dalyvavimo ir tikslaus pasirodymo paskutiniame etape, Andrius bendroje Lietuvos čempionato įskaitoje užėmė tik trečią vietą, tad niekas nenustebtų, jei šie du grandai niekeno neteisėjaujami susirungtų dvikovoje pagal savo taisykles. Vieta šiai dvikovai? „Ąžuolo“ posūkis tiks puikiai!
Ketvirtasis karalius – Kęstutis Petronis, pateikęs malonią staigmeną savo pasirodymų „Drift Allstars“ posezoniniame ture Graikijoje ir pirmose varžybose užimdamas pirmą vietą, savo pasirodymu dar nėra užtikrintas, nes jo automobilis dar tik keliauja atgal į Lietuvą, po to kai juo finaliniame „Prestigio EEDC“ etape Brno trasoje sudalyvavo latvis Gatis Babris. Tautų draugystės vedamas Kęstutis savo techniką perleido Gatisui, kurio „Nissan 200SX S13“ susidūrė su techninėmis problemomis.
Dar vienas žiūrovų aplodismentų vertas sekmadienio veikėjas – neoficialiu Lietuvos šoninio slydimo debiutu jau pakrikštytas Aurimas Vaškelis. Jo važiavimas nuo „Ąžuolo kalno“ yra vienas iš labiausiai logika nepamatuotų posirodymų, nes visą kelią Aurimas įveikia važiuodamas 5 pavara „atsirėmęs“ į apsukų ribotuvą ir pasikliaudamas tik savo sugebėjimais bei rytinėmis maldomis sukibimo dievams.
Įkandin jam besileidžiančio žemyn nuo kalno tikimasi sulaukti ir Kęstučio Kelpšos bei visos „Drift Devils“ ekipos. Per 500 arklio galių po kapotų apgyvendinęs „Kipšas“ žada pagaliau tinkamai išbandyti trasą ir besidomintys „driftu“ net neabejoja, jog tai bus vienas iš jau klasika tampančių ir tuo pačiu sveiką protą peržengiančių pasirodymų.