Komandos bolidas „Toyota Gazoo Racing Hilux“, grįžęs iš Saudo Arabijos, kur šiemet vyko Dakaras, buvo visiškai perrinktas: apžiūrėti svarbiausi mazgai, pakeistos susidėvėjusios detalės, skysčiai, taip pat atnaujintos pakabos funkcijos. Iš ultramaratonui skirtų nustatymų, bolidas persiorientavo į bajos parengtį, kur pagrindą sudaro trumpesnė distancija ir dėl to kylantis vidutinis greitis.
Tad sportinis „Toyota Hilux“ atitinkamai tapo žemesnis, įgavo standžiau sureguliuotus amortizatorius bei kitaip veikiančią pakabą.
Lenktynininkas teigia, jog vienas iš šių testų tikslų – įsitikinti, kad bolido perrinkimo etape nebuvo padaryta klaidų, ir patikrinti, ar automobilio nustatymai yra tinkami būsimiems startams. Tam komanda vyko į specialiai Verkšnionių karjere sukonfiguruotą trasą, leidusią bolidą išmėginti kovinėmis sąlygomis. Iš viso testų metu „Toyota Hilux“ įveikė virš šimto 2,3 km ilgio ratų, kurie dienos pabaigoje bendrai sudarė apie 250 km.
Tiesa, ne ką mažiau svarbus testų tikslas – paties B. Vanago pratybos. Sportininkas visos dienos testų metu atšviežino įgūdžius, tobulino kompetencijas. Su B.Vanagu drauge treniravosi ir antrojo „Team Pitlane“ bolido pilotas Edvinas Juškauskas.
„Gera grįžti prie greito ir tikslaus važiavimo. Buvau to pasiilgęs. Artėjant šių metų startams, po keturių mėnesių pertraukos grįžome prie kompetencijų šviežinimo procedūros. Taip pat buvo svarbu pasitikrinti, ar bolidas perrinktas nepriekaištingai ir galės tinkamai vykdyti ateities misijas“,– teigia B.Vanagas.
Lenktynininkas atskleidžia, jog bolidas ne be reikalo įgavo kitą sportinę parengtį, o apie konkrečius šio sezono planus fanams praneš, kai bus aiškus lenktynių grafikas. B.Vanagas užsimena, jog sportinis sezonas dėl koronaviruso pandemijos šiek tiek koreguojasi, tačiau nepaisant to, komandą šiemet turėtume išvysti prie starto linijos.