Sekmadienį surengtas seminaras suviliojo gausybę klausytojų iš paties Kupiškio ir aplinkinių miestų. Gyvai išgirsti Egidijaus Janavičiaus parengtą paskaitą panoro tiek automobilių sporto mėgėjai, tiek profesionalai, lenktyniaujantys šalies čempionatuose.
Renginys prasidėjo įžanginiu žodžiu, kurį tarė Kupiškio rajono savivaldybės mero pavaduotojas Algirdas Notkus bei šį seminarą inicijavęs VšĮ „Kupiškio auto-moto sportas“ klubo vadovas Saulius Valiukas.
Pirmoji ir ilgiausia seminaro dalis buvo skirta teorijai, tačiau renginį vedęs Egidijus Janavičius neapsiribojo vien tik žodine informacija apie automobilio paruošimą.
Jo parengtoje vaizdo medžiagoje buvo galima išvysti pavyzdžius, kaip reikėtų gaminti automobilį sportui ir kokius klaidingus veiksmus šiame procese dažnai atlieka sporto entuziastai ar net profesionalai.
Daugiausiai dėmesio Egidijus Janavičius skyrė sportinių automobilių saugumo įrangai – saugos lankams, sportiniams diržams, sėdynėms, jų įrengimui automobilyje.
Taip pat apžvelgtos ir salono įrengimo procese daromos klaidos. Nemažai diskusijų sulaukė specialaus automobilio degalų bako įrengimo tema.
Kelias valandas trukęs seminaras turėjo ir pertraukų, tačiau jų metu Egidijus Janavičius atsipūsti beveik neturėjo kada. Prie jo iškart prieidavo vienas ar kitas klausytojas, panoręs lektoriui užduoti individualų klausimą.
Galiausiai seminaras persikėlė į Kupiškio technologijos ir verslo mokyklos kiemą, kur buvo išrikiuota keletas automobilių sporte dalyvaujančių modelių – nuo slalomo iki autokroso ar bekelės čempionatuose dalyvaujančių lenktynininkų bolidų.
Egidijus Janavičius kiekvieną iš ekspozicijai paruoštų modelių apžiūrėjo, klausytojams papasakojo, kas šiuose automobiliuose padaryta gerai, kodėl reikalingi vienokie ar kitokie techniniai sprendimai.
Profesionalas taip pat patarė, kuriuos mazgus dar reikėtų patobulinti ar apskritai pakeisti siekiant patikimumo ir maksimalaus saugumo.
Lietuvos automobilių sporto federacijos Techninių reikalavimų komiteto pirmininko paskaita buvo palydėta dalyvių aplodismetais ir simbolinėmis organizatorių dovanomis, o vienas iš dalyvių jau kitą dieną po paskaitos užsisakė naujus, homologuotus saugos diržus savo automobiliui.