Iš devynių greičio ruožų lenktynininkai D. Jocius ir D. Zvicevičius net penkiuose greičio distancijose pademonstravo 16 ar 17 rezultatus. Tai lėmė aukštą vietą galutinėje čempionato etapo turnyrinėje lentelėje po trečiosios Meksikos ralio dienos.
„Šiandien turėjome labai karštą dieną. Kaitome automobilyje, nes lauke vyravo daug aukštesnė temperatūra. Visgi buvo karšta ne tik automobilyje, bet ir trasoje. Visi stengėsi padaryti kuo geresnį rezultatą, o tas matėsi iš trasoje dužusių automobilių. Vienas iš mūsų konkurentų amerikietis, tik startavęs prieš mus, už kelių šimtų metrų vertėsi ir buvo išgabentas medikų sraigastparniu į ligoninę. Mūsų žiniomis, jam kažkuris lankstelis lūžo ar trūko.
Tad tikrai buvo karšta, tačiau mes čia – šios dienos finiše. Labai neblogai pavyko susitvarkyti su buvimu ant kelio. Tikrai matėme, kad daug dalyvių važiavo pamuštais ratais, prakirstais dugnais. Visi turėjo pakankamai daug problemų, o mums to pavyko išvengti. Dėlto esame pakilę į 15 vietą bendroje įskaitoje bei lyderiaujame savo klasėje“, – sakė „Arctic Energy World Rally team“ lenktynininkas D. Jocius.
Sportininkas taip pat atskleidė, kad šios dienos pergales prieš galingesnius automobilius, dalyvaujančius Meksikos ralyje, lėmė stabilumas bei automobilio nelaužimas.
„Pagrindinis faktorius – mūsų stabilumas bei sugebėjimas išsilaikyti ant kelio ir, žinoma, greitas mūsų važiavimas. Tad visiškas balansas tarp visų šių faktorių padarė didelę įtaką bendram mūsų šios dienos rezultatui“, – teigė D. Jocius.
„Arctic Energy World Rally team“ šturmano Donato Zvicevičiaus teigimu, prie šios dienos rezultato prisidėjo ir bendras komandinis darbas.
„Tiek mechanikai, tiek aptarnaujantis personalas prisideda prie mūsų šios dienos gero rezultato, nes viskas veikia labai gerai, sustyguotai. Dėlto mums nereikia rūpintis aplinkiniais darbais, galime koncentruotis į savo pagrindinį darbą. Žinoma, galbūt šiek tiek ir sėkmė lėmė mūsų tokį rezultatą, bet ryt stengsimės jį išlaikyti tokį pat“, – sakė D. Zvicevičius.
Deividas Jocius taip pat neslėpė, kad šiandien buvo keletas greičio ruožų, kuriuose ekipažas, valdantis dviem ratais varomą „Ford Fiestos“ automobilį, šiek tiek rizikavo.
„Sekmadienį tikrai važiuosime šiek tiek ramiau, nes šiandien keliuose greičio ruožuose norėjome savo laikus pasimatuoti su kitais lenktynininkais. Tad šiek tiek ir parizikavome, bet viskas gerai. Stabiliai, bet greitai atvažiavome. Automobilis – tik kai kur apsibraižęs, nuo akmenų apsidaužęs. Bet tai tik kosmetinės problemos ir jos neturi įtakos bendram rezultatui“, – atviravo „Arctic Energy World Rally team“ pilotas.
Tuo tarpu šeštadienio Meksikos ralio greičio ruožuose lyderių gretose kaita vyko dramatiškai. Po penktadienio įtemptos dienos pirmavęs ispanas Dani Sordo nukrito į trečiąją vietą, o štai sugrįžęs čempionas, karalius Sebastienas Loebas, laimėjęs pirmąjį šeštadienio greičio ruožą, įsitvirtino pirmoje bendros lentelės vietoje. Tačiau neilgam. 14 greičio ruože prakirto ratą. Turėdamas jį pakeisti, prancūzas prarado labai daug laiko, dėlto iš pirmos vietos nukrito į penktąją, iš kurios pakilti per paskutinius 5 likusius šeštadienio greičio ruožus nebesugebėjo.
Tuo tarpu kitas bendravardis prancūzas Sebastienas Ogieras, po antrosios Meksikos ralio dienos būdamas tik penktas, sėkmingai įveikęs visus 9 šeštadienio greičio ruožus dienos pabaigoje džiaugėsi pirmąją vietą bendroje įskaitoje. Jį nuo antroje vietoje esančio brito Kriso Meeke skiria beveik 36 sekundės.
Sekmadienis WRC Meksikos ralio dalyviams yra paskutinė trečio etapo diena. Lenktynininkai privalės įveikti 3 greičio ruožus arba 46,46 kilometrus. Paskutinę varžybų dieną pirmajam greičio ruožui startas bus duotas apie 23:18 val. Lietuvos laiku. Iš lenktynių po trečiosios Meksikos ralio dienos pasitraukė dar 3 ekipažai, tad sekmadienį prie starto linijos rikiuosis tik 25 lenktynininiai automobiliai.