Paskutinė akcijos diena! Prenumerata vos nuo 0,49 Eur/mėn.
Išbandyti
2023 10 06 /2023 10 07

„Enefit 24 val. elektromobilių lenktynėse“ triumfavo praėjusių metų nugalėtojai

Šeštadienį Šiaulių technologijų mokymo centro autodrome „KART3“ baigėsi visą parą trukusios antrosios „Enefit 24 valandų elektromobilių lenktynės.“ Jose pergalę iškovojo praėjusių metų nugalėtojų komanda „Freor thinking green powered by MyBee“ su „Tesla Model 3“.

Finišas

Antrosiose šalies istorijoje „Enefit 24 val. elektromobilių lenktynėse“ triumfavo praėjusių metų nugalėtojai „Freor thinking green powered by MyBee“ komanda su „Tesla“ elektromobiliu. Jie per 241 valandas įveikė 602 trasos ratus. Antroje vietoje įsitvirtino 593 ratus įveikusi „NANOSUN BY TARZANIJA RACING“, kuri lenktyniavo „Volkswagen ID.3“ automobiliu. Tame pačiame rate, iš karto už antrosios vietos prizininkų automobilio finišo vėliavą išvydo trečiosios vietos prizininkai „Fakto Auto Hyundai E-Racing Team“. Jie lenktyniavo „Hyundai Ioniq 6“.

„Mūsų stiprybė – puikiai pažįstama elektromobilių specifika. Dėl šios priežasties mes žinojome, kaip savo naudai išnaudoti kinetinę energiją ir išvengti energijos nuostolių nenaudojant stabdžio, kur jo nereikia. Taip pat ne tik sekėme oro prognozes ir žinodami, kad kris lenktynių tempas, planuodavome savo sustojimus įkrovimams, bet planuodavome ir geriausią išvažiavimo į trasą langą. Mūsų tikslas buvo paprastas – grįžti į trasą prieš lėtesnius varžovus ar kol jie kraunasi, kad jie mūsų nestabdytų. Be to, atidžiai sekėme ir savo konkurentų statistiką – su kokiu baterijos likučiu jie atvažiuoja į krovimą, kiek ratų iki tol būna įveikę, kiek laiko krauna ir su kokiu likučiu išvažiuoja trasą“, – pasakoja E. Kriščiūnas.

Jis tęsia, kad šiais metais viena esminių užduočių buvo išvengti didžiausios praėjusių metų silpnybės – pirmas 6 krovimo minutes mažesnės galios priėmimo nei maksimaliai „atiduodavo“ elektros įkrovimo stotelė. Ir tai įgyvendinti pavyko.

Šiais metais su naująja TESLA šios problemos komanda neturėjo – jų TESLA elektromobilis priimdavo maksimalią įkrovimo stotelės galią nuo pirmos krovimo minutės.

Paskutinį kartą pakrauti elektromobilio komanda stojo 9 ryte – tai buvo strateginis sprendimas, kuris, komandos skaičiavimu, būtų leidęs važiuoti iki lenktynių galo be krovimo. Jeigu reikia, net į minusą – tai reiškia, kad komanda turėjo savo rezerve galimybę trasoje sukti ratus net ir tada, kai baterijos likutis būtų 0 proc., tačiau to neprireikė.

„Likus mažiau nei 3 valandoms iki lenktynių pabaigos žinojome, kad pergalė mūsų rankose ir ją prarasti galime tik dėl savo klaidos – turėjome 9 ratų pranašumą iki artimiausio konkurento ir baterijos rezervą. Todėl mūsų taktika buvo paprasta – laikyti protingą tempą ir nerizikuoti, kur nereikia, siekiant išvengti incidentų ar baudų. Nors kelių baudų išvengti nepavyko, tačiau didesnių klaidų komanda išvengė. O ir skubėti neturėjome kur, tad šiek tiek sumažinę tempą, finišavome turėdami 6 proc. likutį“, – priduria „Freor thinking green powered by MyBee“ vadovas E. Kriščiūnas.

Organizatoriai apdovanjo ne tik bendrosios įskaitos prizininkus, bet ir atskirų klasių favoritus.

1 klasė

  1. Moller Auto Volkswagen (VW ID.3)
  2. Enefit (Renault Megane E-Tech)
  3. Dacia Spring (Dacia Spring)

2 klasė

  1. Auresa (Toyota bZ4X)
  2. SPARK powered by ELDRIVE (Porsche Taycan S Cross Turismo)
  3. Renault Megane E-Tech (Renault Megane E-Tech)

3 klasė

  1. NANOSUN BY TARZANIJA RACING (VW ID.3)
  2. ARX AUTO (Skoda Enyaq iV)
  3. Stativeta (VW ID.3 Pro S)

4 klasė

  1. „Freor thinking green powered by MyBee“ (Tesla Model 3)
  2. Fakto Auto Hyundai E-Racing Team (Hyundai Ioniq 6)
  3. Ford Lietuva (Mustang Mach-e)

Visą parą audringu oru vykusios varžybos pasižymėjo ne mažiau audringa kova trasoje. Lenktynės prasidėjo ir finišavo sausoje trasoje, bet beveik 20 valandų 13 komandų varžėsi pliaupiant lietui. Iki pat finišo buvo visiškai neaišku, kuri iš jų nugalės. Kelias paskutines valandas dėl pergalės kovojo 4 komandos.

O ta kova dar labiau paaštrėjo naktį, kai dėl audros sugedo „Kart 3“ autodromo apšvietimas ir saugumo sumetimais lenktynės buvo sustabdytos beveik pusvalandžiui. Dėl tos pačios priežasties nepavyko pagerinti praėjusių metų rezultato. Ne mažiau svarbi kova vyko klasėse, į kurias automobiliai pagal gamintojo deklaruojamą viena įkrova įveikiamą atstumą buvo suskirstyti prieš lenktynes.

„Efektyviausios komandos įskaitoje bandė konkuruoti dvi komandos. Tai „Enefit“ ir Dacia Spring“. „Enefit“ („Renault Megane E=Tech“) tokį sprendimą priėmė vėliau, todėl nugalėti pavyko „Dacia Spring“. Jų vidutinės energijos sąnaudos tesiekė 11,2 kWh/100 km. Atšiaurų orą atlaikė ne tik „Enefit“ trasoje įrengtos laikinos įkrovimo stotelės, kurios maratono dalyviams elektrą tiekė be jokių sutrikimų. Po paros lenktynių nei vienas automobilis neturėjo jokio įbrėžimo, o lenktynininkų nuovargį greitai pakeitė džiaugsmas pasiekus finišą.

„Antrosios „ENEFIT“ elektromobilių lenktynės baigėsi ir jau galima sveikinti laimėtojus. Per šias kelias dienas išgyvenome įdomią ir kvapą gniaužiančią kovą su puikiu finišu. Šiemet pastebėjome, kad komandos stipriai ruošėsi ir kūrė strategijas, kas padėjo pasiekti pergales. Lenktynėms nesutrukdė ir stichijos ar neplanuoti scenarijai – vienu momentu buvo dingusi elektra, taip pat prieš pat varžybas teko montuoti visiškai naują 22 kWh įkrovimo stotelę, nes į varžybas atvyko tik su tokia jungtimi galintis dirbti elektromobilis. Iššūkių buvo daug, tačiau renginys tikrai pavyko. Dėkoju organizatoriams už darbą ir dalyviams už azartą bei puikias emocijas”, – sakė „ENEFIT“ vadovas Vytenis Koryzna.

VIDEO: „Enefit 24 val. elektromobilių lenktynės“. Finišas ir apdovanojimai

23/24 val.

Prasidėjo paskutinė varžybų valanda. Panašu, kad jau niekas nebesutrukdys laimėti „Freor thinking green powered by MyBee“ komandai, kuri dešimčia ratų lenkia artimiausius persekiotojus. Antri šiuo metu „NANOSUN BY TARZANIJA RACING“. Vos vienu ratu nuo jų atsilieka „Fakto Auto Hyundai E-Racing Team“.

Paskutinė varžybų valanda vėl transliuojama tiesiogiai. Transliaciją galite stebėti žemiau esančiame lange.

VIDEO: Enefit 24h EV Race Part 4

22/24 val.

Iki finišo lieka viso labo dvi valandos, tad dauguma komandų jau nebeplanuoja sustojimų baterijai įkrauti ir mėgins finišą pasiekti su esamais rezervais. Šiuo metu užtikrintai lyderiauja „Freor thinking green powered by MyBee“. Jie su „Tesla“ įveikė jau 543 ratus. Antroje vietoje su 534 ratais rikiuojasi „NANOSUN BY TARZANIJA RACING“ komanda. Nuo jų vos vienu ratu atsilieka „Fakto Auto Hyundai E-Racing Team“.

21/24 val.

Iki finišo lieka 3 valandos. Vis labiau savo lyderystę įtvirtina „Freor thinking green powered by MyBee“ komanda su „Tesla“. Jie įveikė jau 515 autodromo ratų. Tuo metu dėl antrosios ir trečiosios vietos dar niekas niekas neaišku, kadangi antroje vietoje esanti „Moller Auto Volkswagen“ komanda turi vos poros ratų pranašumą „NANOSUN BY TARZANIJA RACING“. Ekipų įveikti ratai atitinkamai 506 ir 504.

Beje, taip pat 504 ratus yra įveikusi ir „Fakto Auto Hyundai E-Racing Team“ komanda, kuri vis dar turi ambicijų pakilti į absoliučios įskaitos prizininkų gretas.

20/24 val.

Iki finišo lieka keturios valandos. Lyderiais išlieka „Freor thinking green powered by MyBee“ komanda su „Tesla“. Jie įveikė jau 488 ratus. Vos dviem ratais atsilieka „NANOSUN BY TARZANIJA RACING“. Trečioje vietoje žengia aštuonių ratų atsilikimą turinti „Moller Auto Volkswagen“ ekipa.

19/24 val.

Situacija lentelės viršūnėje kol kas nepasikeitė. Iki varžybų pabaigos likus penkioms valandoms lyderiauja „Freor thinking green powered by MyBee“, kuri įveikė 439 ratus. 432 ratus jau apsuko „Moller Auto Volkswagen“, o vienu ratu mažiau – „NANOSUN BY TARZANIJA RACING“.

Dauguma komandų netrukus ketina stoti dar vienam elektros papildymui. Kai kurios ekipos iki finišo daugiau įkrovimų nebeplanuoja.

VIDEO: Enefit 24h EV Race Part 3

18/24 val.

439 ratus. Tiek kol kas įveikė lyderiaujanti „Freor thinking green powered by MyBee“ komanda su „Tesla“. Antrą ir trečią vietas užimančios ekipos yra įveikusios po 431 ratus – „NANOSUN BY TARZANIJA RACING“ ir „Moller Auto Volkswagen“.

„Freor thinking green powered by MyBee“ komandos vadovas Edvinas Kriščiūnas pasakoja, kad su iššūkiais jie susidūrė dar net neišaušus lenktynių rytui. „Norėjome lenktynėse startuoti automobiliu su iki 100 proc. įkrauta baterija. Tam reikėjo iš anksto pasirūpinti krovimu ir iki lenktynių vietos – Kuršėnų autodromo – automobilį nusigabenti užkėlus ant priekabos.

Atrodė, kad tai paprasta užduotis, tačiau lenktynių rytą netikėtai susidūrėm su nenumatyta problema. Pasirodo, kad naktį pasiekusi 97 proc. įkrovą, automobilio baterija nustojo krautis, taip ir nepasiekusi mums reikalingo maksimumo, nes automobilis nuo gamyklinio įkrovimo niekada nebuvo pilnai įkrautas ir pradėjo „ožiuotis“.

Ryte nebeturėjom laiko krauti automobilio, tad užkėlėme jį ant priekabos ir leidomės į kelią. Dar kartą pasikrauti automobilį stojome pakeliui į autodromą ir šį kartą automobilio ožius nugalėti pavyko – įkrovėme bateriją iki 100 proc.“, – pasakoja E. Kriščiūnas.

Jis tęsia, kad lenktynėse jų laukė kiti iššūkiai – prognozavo lietų, o komandos naujoji TESLA yra varoma galiniais ratais. Šlapioje trasoje tai virsta trūkumu, nes prarasti automobilio kontrolę rizika gerokai didesnė nei visų varomų ratų atveju. Be to, kaip paaiškėjo komandai buvo skirta ta krovimo stotelė, kuri buvo nepalankiausia dėl aštraus posūkio į ją įvažiuojant ir priešingoje elektromobilio pusėje esančio krovimo lizdo.

„Kaip parodė 16 lenktynių valandų ir beveik visą laiką jų metu pliaupęs lietus – šlapia ir slidi trasa kelia savų iššūkių, bet mūsų vairuotojai iki šiol puikiai su jais tvarkėsi. Ir didesnių problemų lietus mums nesukėlė. Kaip ir elektros krovimo stotelė, kuri iš pradžių mums buvo neparanki, bet su komanda suradome tinkamą privažiavimo prie jos trajektoriją, kuri išsprendė pirminę problemą“, – sako E. Kriščiūnas.

Rytas. 17/24 val.

Startavę saulėtu gražiu oru, lenktynininkai netrukus pajuto, ką reiškia stiprus lietus ir didelis šoninis vėjas. Sunaudojamos energijos kiekis smarkiai padidėjo ir daug kam teko keisti iš anksto pasiruoštus planus – mažinti greitį, dažniau stoti įkrovimo stotelėse.

Neišvengta ir klaidų, „Spark powered by Eldrive“ „Porsche“ naktį išslydo iš trasos ir tik laimingo atsitiktinumo dėka nekliudė atitvarų. Naktį, praėjus 12 valandų nuo starto, pirmavo „Freor Thinking Green Powered by Mybee“. Jų „Tesla“ buvo įveikusi 305 ratus.

Antroje vietoje laikėsi „Nanosun by Tarzanija Racing“ su „VW ID.3 Pro S“, trečioje – „Moller Auto Volkswagen“, pilotuojantys atnaujintą „VW ID.3“. Tačiau jau po valandos jie važiavo lyderių pozicijoje.

Į antrą vietą nukrito „Freor Thinking Green Powered by Mybee“, o į trečią pakilo „Fakto auto E-Racing Team“ su „Hyundai Ioniq 6“.

VIDEO: „Enefit 24 valandų elektromobilių lenktynės“. Įdomiausi momentai

Beveik pačioje lenktynių pradžioje galima buvo suprasti „Dacia Spring“ ekipažo sumanymą.

Jie važiuoja lėčiausiai, stengiasi naudoti kuo mažiau energijos ir iškovoti „Efektyviausios komandos“ apdovanojimą. 4.30 ryte jau norėjosi tikėti, kad nugalėtojai pagerins praėjusių metų rezultatą, kai lyderiai įveikė 619 trasos ratų.

Nors lenktynių tempą lėtino lietus, tačiau per metus elektromobiliai gerokai patobulėjo, jie sunaudoja kur kas mažiau energijos. Pernai virė tikra kova dėl laisvų įkrovimo stotelių, o šiemet to pavyko išvengti dėl mažesnio įkrovimų skaičiaus.

Tačiau į lenktynių rezultatus vėl įsimaišė stichija. Dėl labai stipraus vėjo staiga išsijungė autodromo apšvietimas. Lenktyniauti pasidarė nesaugu, todėl teisėjai varžybas trumpam sustabdė. Po pusvalandžio trasa vėl nušvito ir visi automobiliai tęsė lenktynes.

Aštuntos valandos duomenimis, kova verda dėl pirmosios vietos. Vis dar pirmauja „FREOR THINKING GREEN POWERED BY MYBEE“ komanda su „Tesla“. Jie nuvažiavo 415 ratų. Tik dviem ratais nuo jų atsilieka „NANOSUN BY TARZANIJA RACING“. 405 ratus turi surinkusi ir trečia žengia „Moller Auto Volkswagen“ komanda. Iki lenktynių pabaigos lieka dar septynios valandos.

Komandos pripažįsta, kad rytinės valandos buvo pačios sunkiausios. Lenktynes sunkino vėjas, lietus, tamsa ir nuovargis.

12/24 val.

Dalyviai pasiekė lenktynių pusiaukelę. Čia vis dar lyderiauja iniciatyvą tvirtai laikanti „FREOR THINKING GREEN POWERED BY MYBEE“ komanda, kuri jau įveikė 304 ratus. Tuo metu dėl antrosios vietos verda kova tarp „NANOSUN BY TARZANIJA RACING“ ir „Moller Auto Volkswagen“ komandų. Jas skiria vos vienas ratas.

11/24 val.

Lenktynės pamažu artėja jų vidurio link. Geriausią rezultatą kol kas demonstruoja „FREOR THINKING GREEN POWERED BY MYBEE“ su „Tesla“. Jie įveikė jau 281 ratą. Vos vienu ratu jiems nusileidžia „Moller Auto Volkswagen“. Treti su septynių ratų deficitu – „NANOSUN BY TARZANIJA RACING“.

10/24 val.

Praėjo dešimt lenktynių valandų, per kurias greičiausiai važiuojanti komanda „FREOR THINKING GREEN POWERED BY MYBEE“ įveikė 250 ratų. Dėl antrosios vietos atkakliai kovoja „Moller Auto Volkswagen“ ir „NANOSUN BY TARZANIJA RACING“ ekipos. Jos važiuoja tame pačiame rate ir yra įveikusios po 241 ratą.

9/24 val.

242 ratai. Tiek kiek daugiau nei per devynias valandas įveikė lyderiaujanti „FREOR THINKING GREEN POWERED BY MYBEE“ komanda. Dviem ratais nuo jų šiuo metu atsilieka „Moller Auto Volkswagen“. 236 ratus įveikė ir trečioje vietoje klasifikuojama „NANOSUN BY TARZANIJA RACING“ ekipa.

Po įkrovimo į trasą grįžo ir „Auresa“ komanda. Kvalifikacijos laimėtojai stabiliai važiavo šeštoje vietoje, o dabar į trasą grįžo aštuntoje pozicijoje.

„Laikomės savo strategijos tiek įkrovime, tiek vairuotojų pasikeitime. Panašu, kad radome balansą tarp greičio ir elektros sąnaudų. Aišku, stebime įvykius trasoje ir priimame atitinkamus sprendimus“, – sakė komandos „Auresa“ vadovas Marius Goštautas.

8/24 val.

Iki lenktynių pabaigos lieka dar 16 valandų. Įveikus aštuonias valandas lyderiais išlieka „FREOR THINKING GREEN POWERED BY MYBEE“ komanda, kuri iki šiol įveikė jau 209 ratus. Dviem ratais mažiau yra nuvažiavusi komanda „NANOSUN BY TARZANIJA RACING“. Trečioje su 202 ratais rikiuojasi „Moller Auto Volkswagen“.

7/24 val.

Septintosios lenktynių valandos lyderiai – „FREOR THINKING GREEN POWERED BY MYBEE“. Jie jau įveikė 187 ratus ir devyniais ratais lenkia „NANOSUN BY TARZANIJA RACING“ ekipą. Trečioje vietoje su 174 ratais – „Fakto Auto Hyundai E-Racing Team“. Ketvirtoje vietoje rikiuojasi „Moller Auto Volkswagen“, o penktoje – „Auresa“. Trečioje-šeštoje vietoje važiuojančios komandos yra praktiškai tame pačiame lenktynių rate.

6/24 val.

Po šešių valandų lenktynių lyderiauja ekipa „FREOR THINKING GREEN POWERED BY MYBEE“, kuri per šį laiką nuvažiavo 160 ratų. Kol kas intriga išlieka, mat antroje vietoje su vos vieno rato deficitu rikiuojasi „Moller Auto Volkswagen“. Per šį laiką 154 ratus įveikė ir trečioje vietoje klasifikuojami ilgą laiką lyderiais buvę „SPARK powered by ELDRIVE“ su „Porsche“.

5/24 val.

Prabėgus penkioms valandoms nuo starto į pirmą poziciją išsiveržė ir daugiausiai – 133 ratus jau įveikė „NANOSUN BY TARZANIJA RACING“ komanda. Dviem ratais nuo jų atsilieka ir antroje bei trečioje vietoje atitinkamai rikiuojasi „Fakto Auto Hyundai E-Racing Team“ bei „FREOR THINKING GREEN POWERED BY MYBEE“.

4/24 val.

Ties keturių valandų žymą į priekį veržiasi komanda „Moller Auto Volkswagen“. Jie yra nuvažiavę 115 ratų ir dar nestojo krauti baterijos. Antroje vietoje su 109 ratais rikiuojasi „SPARK powered by ELDRIVE“. Treti, vienu ratu atsilikę žengia „FREOR THINKING GREEN POWERED BY MYBEE“.

Atvažiavusi į pirmą savo sustojimą, „FREOR THINKING GREEN POWERED BY MYBEE“ komanda pirmiausia turėjo koreguoti slėgį padangose – to reikalavo sąlygas trasoje pakeitęs lietus.

Organizatorių nuotr./Įkrovimas
Organizatorių nuotr./Įkrovimas



Šis sustojimas krautis komandai svarbus ir tuo, kad tai pirmas ir paskutinis kartas, kai už automobilio vairo sėdėjo vienas komandos vairuotojų Artūras Stelionis. Likusį lenktynių laiką komanda kliausis 4 vairuotojais

Žemiau esančiame lange galite rasti tiesioginę transliaciją.

VIDEO: Enefit 24h EV Race Part 2

3/24 val.

Trečioje lenktynių valandoje komandos pradėjo vairuotojų pasikeitimo bei baterijų įkrovimo strategiją. Kol kas nei keisti vairuotojų, nei krauti bateriją nestojo lyderiai – „SPARK powered by ELDRIVE“. Ilgą laiką antroje vietoje buvusi „Auresa“ sustojo baterijos įkrovimui ir pakeitė vairuotoją – vietoje Tado Petronio prie vairo sėdo Kristina Šipelytė.

Šiuo metu antroje vietoje įsitvirtino „NANOSUN BY TARZANIJA RACING“. Treti – „FREOR THINKING GREEN POWERED BY MYBEE“.

Lyderiai jau įveikė 93 ratus. Antroje ir trečioje vietoje esančios komandos – dviem ratais mažiau.

VIDEO: „Enefit 24 valandų elektromobilių lenktynių“ pradžia

2/24 val.

Praėjus dviem valandoms nuo starto lyderių pozicijoje išlieka „SPARK powered by ELDRIVE“ komanda su „Porsche“. Jie įveikė 63 ratus. Antri su 60 ratų – „Toyota bZ4X“ vairuojanti „Auresa“ ekipa. Tiek pat ratų įveikė „FREOR THINKING GREEN POWERED BY MYBEE“ su „Tesla M3“. Krauti baterijos dar nestojo niekas.

1/24 val.

Per pirmąją valandą greičiausiai važiuojanti komanda „SPARK powered by ELDRIVE“ jau įveikė 35 ratus. Jie važiuoja akivaizdžiai greitesniu tempu nei kitos ekipos, tačiau naudoja daugiau energijos. Antri kol kas „Stativeta“, treti – „Auresa“. Abi šios ekipos nuo lyderių atsilieka dviem ratais. Į tą patį ratą su pastarosiomis komandos važiuoja ir dar keturios komandos.

Startas

Lenktynės prasidėjo. Pirmus tris ratus lenkimai trasoje yra draudžiami, o vėliau lenkti jau galima. Tiesa, pagal taisykles tam yra numatyta tik viena trasos vieta – tiesi atkarpa. Komandos startavo su tiek elektros energijos, kiek joms liko baterijose po kvalifikacijos. Iki starto papildomi įkrovimai buvo draudžiami.

Pirmuosius ratus lyderystę išlaikė kvalifikacijos nugalėtojai – „Auresa“ komanda su Tadu Petroniu prie vairo. Tačiau įveikus kiek mažiau nei dešimt ratų į priekį išsiveržė „SPARK powered by ELDRIVE“ komanda su „Porsche Taycan S Cross Turismo“. Treti šiuo metu – „Stativeta“ su „VW ID.3 Pro S“. Visos komandos vis dar važiuoja tame pačiame rate.

VIDEO: Enefit 24h EV Race

Kvalifikacija

„Enefit 24 valandų elektromobilių lenktynėse“ dalyvių pirmiausia laukė kvalifikacija, kurioje visos ekipos turėjo įveikti po du trasos ratus. Čia reikėjo pademonstruoti ne greitį ar taupumą, bet užfiksuoti kuo mažesnį laiko skirtumą tarp dviejų įveiktų trasos ratų.

Geriausiai tą padaryti pavyko „Toyota“ automobilių atstovybės Panevėžyje UAB „Auresa“ komandai, kurios vairuotojas, lenktynininkas Tadas Petronis du ratus įveikė vos 0,211 sek. intervale.

iš antros vietos lenktynes pradėjo „Nanosun by Tarzanija Racing“, iš trečios – „Spark powered by Eldrive.

Antrosios lenktynės istorijoje

Pasirengimas lenktynėms buvo sklandus, bet paskutinė įrengimo diena organizatoriams atnešė daug išbandymų. Kai vėjo gūsiai pasiekė 36 m/s, teko nutraukti darbus. Trasoje skraidė plastikiniai atitvarai, lūžo vėliavų stiebai.

Tačiau stichiją atlaikė „Enefit“ įrengtos 3 laikinos elektromobilių įkrovimo stotelės. Kiekvienos įkrovimo greitis buvo patikrintas su „Ford E-Transit“. Įrengėjai ir organizatoriai konstatavo, kad visos stotelės įkrauna vienodu greičiu.

„Džiaugiamės prasidėjusiomis lenktynėmis ir turime gerų žinių – per ateinančius porą metų bus sunku nepastebėti išsiplėtusio „Enefit“ elektromobilių įkrovimo tinklo – investuojame apie 10 mln. eurų ir tikrai nežadame ties tuo sustoti. Artimiausiu metu įrengsime bent 300 naujų stotelių, o iki 2026 metų esame užsibrėžę tikslą turėti daugiau nei 1 tūkst. stotelių tinklą visoje Lietuvoje. Stotelėmis bus galima naudoti didžiausiuose miestuose bei pagrindiniuose keliuose, tad elektromobiliu keliauti bus dar paprasčiau“, – sako „Enefit“ vadovas Vytenis Koryzna.

Į lenktynių startą stos 13 komandų. Tai „DACIA SPRING“, „Moller Auto Volkswagen“ su VW „ID.3“, „Enefit“ su „Renault Megane E-Tech“, „Renault Megane E-Tech“, „Auresa“ su „Toyota bZ4X“, „SPARK powered by ELDRIVE“ „Porsche Taycan S Cross Turismo“, „ARX AUTO“ su „Skoda Enyaq iV“, „NANOSUN BY TARZANIJA RACING“ su „VW ID.3“, „Audi team by Moller Baltic Import“ su „Audi Q8 e-tron 55 quattro“, „Stativeta“ su „VW ID.3 Pro S“, „FREOR THINKING GREEN POWERED BY MYBEE“ su „Tesla M3“, „Fakto Auto Hyundai E-Racing Team“ su „Hyundai Ioniq 6“ ir „Ford Lietuva“ su „Mustang Mach-e“.

Beje, praėjusių metų nugalėtojai „FREOR THINKING GREEN POWERED BY MYBEE“ paskutinę sekundę pakeitė automobilį. Komanda startuos pačiu naujausiu „Tesla Model 3“. Jis varomas tik galiniais ratais, todėl gali įveikti gerokai didesnį atstumą nei visais keturiais varomi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Televiziniai „Oskarai“ – išdalinti, o šiuos „Emmy“ laimėtojus galite pamatyti per TELIA PLAY
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas