OK klasėje jis kovojo Italijos „Exprit Kart“ komandos sudėtyje. Tai buvo vienas svarbiausių Kajaus šio sezono startų ir, deja, ne geriausiai pavykęs. Nors lietuvis buvo itin greitas, tačiau visą savaitgalį Kajus kovojo su technika.
„Nesuprantu kas yra, tačiau komandos varikliai nuolat lūžta ir genda. Su ta problema susidūrė praktiškai visi komandos sportininkai ir kol kas italams nepavyksta nustatyti tikros priežasties, kodėl tai vyksta,“ – po lenktynių sakė K.Šikšnelis.
Per pirmas dvi lenktynių dienas Kajaus kartingo variklis gedo net du kartus.
Kvalifikaciniuose važiavimuose Kajus parodė 19 rezultatą iš 66 priešininkų ir buvo greičiausias savo komandoje.
Atkrintamuosiuose važiavimuose geriausia Kajaus pasiekta vieta buvo septinta, o susumavus visų važiavimų rezultatus lietuvis liko dvidešimt pirmas. Tai ir vėl buvo geriausias rezultatas komandoje. Be to, į finalą patenka 36 greičiausi sportininkai, tad tiek komanda, tiek ir lietuvis buvo patenkinti savo pasirodymu.
Finale viskas pradėjo kristi iš rankų jau nuo pat starto. Vėl variklis neteko galios ir vietoje to, kad lenktyniautų, Kajus tiesiog turėjo kažkaip bandyti išlaikyti savo poziciją. Rezultatas – tik 29 vieta.
„Esu labai nusivylęs, nes tikėjausi kur kas geresnės pozicijos“, – nedaugžodžiavo K.Šikšnelis.
Komanda dabar turi šiek tiek laiko, kad susitvarkytų savo technines bėdas, nes antrasis Europos kartingo čempionato etapas vyks rugpjūčio 21-23 dienomis Italijoje, Sarno trasoje.