Renginio organizatoriai jau pažadėjo rekordinį dalyvių skaičių – jų laukiama net 40. Ir galima neabejoti, kad vieno jų automobilis tikrai neliks nepastebėtas. Juk niekas „drifto“ trasoje nesivaržo... mikroautobusu. O štai iš Telšių kilęs Andrius Jonušas, šiuo metu dirbantis ir gyvenantis Anglijoje, tame nemato nieko keisto.
Būkite tikri – jo vairuojamas „Ford Transit“ paliks įspūdį. Tiesą pasakius, kitaip ir būti negalėtų – mat po nekalto mikroautobuso kapotu slypi maždaug 350 AG jėgainė, „pasiskolinta“ iš sportinio, itin reto ir tik Japonijos rinkai skirto „Nissan Skyline GT-R“.
Po nekalto mikroautobuso kapotu slypi maždaug 350 AG jėgainė.
„Visų pirma, ieškojau galu varomo automobilio. Krovininio, mat kartu su savo „Medinis ratlankis racing team“ komanda dalyvauju 1 000 km lenktynėse, tad reikėjo techninio aptarnavimo automobilio. O antra - norėjau, kad visa tai būtų originalu“, – paklaustas, kaip gimė idėja „sukryžminti“ du, atrodo, tarpusavyje visiškai nederančius dalykus, atsako A. Jonušas.
„Frankenšteino“ techninius sprendimus jis įgyvendino pats ir šimtų „arklių kaimenę“ gavęs mikroautobusas pasirodė galintis daugiau nei tik gabenti krovinius – Andrius šiuo keistu automobiliu jau sudalyvavo dviejuose Lietuvos „drag“ čempionato etapuose ir savo klasėje užima garbingą 4-ąją vietą. Taigi dabar eilė atėjo „driftui“.
„Kodėl gi ne? Aišku, ypatingų rezultatų nesitikiu, nes norint juos pasiekti reikėtų dar daug ką tobulinti. Dabar tiesiog pasilinksminsiu“, – nedidelį šonaslydžio šou Kretingoje žada jis.
A.Jonušas savuoju „Ford Transit“ varžysis mėgėjų („Street“) klasėje. O kitos, „Semi Pro“ klasės dalyviai, kovos dėl taškų bendroje Lietuvos „drift“ pirmenybių įskaitoje. Žiūrovai į „Autoplius Kretinga Drift Open“ varžybas Kretingos motobolo aikštėje (Tiekėjų g. 34) kviečiami nuo 14 val.