Pirmąją dieną geriausią rezultatą parodė Nikolajus Gryazinas. Lietuvių gretose greičiausias buvo D.Jocius, kuris bendroje įskaitoje užėmė trečiąją vietą.
Tiesa, antroji ralio diena lyderių rikiuotę kiek pakeitė. Ne vienam ekipažui itin pragaištingas buvo penktasis greičio ruožas. Čia viename iš posūkių savo pasirodymą baigė tiek lyderiai, tiek autsaideriai. Į miško kirtimą prikritusių automobilių skaičius siekė dešimtį.
Avariją patyrusiam ir į medį atsitrenkusiam D.Jociui pasitraukus iš varžybų, jo vietą užėmė Vaidotas ir Žygimantas Žalos.
Su šiokiais tokiais kluptelėjimais brolių Žalių ekipažas sugebėjo savo poziciją išlaikyti iki pat varžybų pabaigos.
Tačiau Žalos gavo 20 min. baudą už kuro papildymą neleistinoje vietoje ir nukrito į 33 poziciją.
Solidi 20 minučių bauda skirta ir Giedriui Notkui su Daliumi Strižanu bei Eugenijaus Sladkevičiaus ir Gedimino Saudargo duetui.
„Norėčiau paaiškinti, kokia situacija įvyko. Prieš ralį buvo kreiptasi į organizatorius, kad neužtenka sekcijoms pravažiuoti kuro. Nusprendėme parašyti prašymą. Kadangi buvo vienas svarbių LASF atstovų, klausimą palikome suderinti jam. Buvo pasakyta, kad viskas suderinta ir kurą galite pilti, nurodė vietą. Bet pasirodo, kad nesuderino“, – piktinosi G.Notkus.
Tad, įvertinus visas baudas, geriausiai lietuvių gretose pasirodė Benediktas Vanagas su Agne Vičkačkaite-Lauciuviene, iškovoję septintą poziciją bendroje įskaitoje.
„Talsi“ ralio nugalėtoju tapo Nikolajus Gryazinas, o antrąją vietą iškovojo kiek mažiau nei viena sekunde atsilikęs jaunasis Suomijos ralio talentas K.Rovanpera.