Per Kalėdas skaitykite kartu. Prenumeratai -50%
Išbandyti

„Stygas derinęs“ Karolio Raišio ir Sauliaus Jurgelėno ekipažas iš Kelmės grįžo su taurėmis

Šeštadienio vakarą Kelmėje baigėsi Lietuvos ir Latvijos ralių čempionatų etapai. Per dvi dienas ekipažams teko įveikti devynis greičio ruožus. Varžybas absoliučioje įskaitoje laimėjo švedas Pontusas Tidemanas.
Devintasis greičio ruožas
Devintasis greičio ruožas / Tomo Markelevičiaus nuotr.

Prie starto Kelmėje stojo ir naujai suformuotas ekipažas. Į Karolio Raišio BMW M3 šturmano kėdę sėdo profesionalus ralio šturmanas Saulius Jurgelėnas. Penktadienį lenktynininkų duetas turėjo kuriozišką nutikimą dėl pamirštos eilutės stenogramoje, tačiau pagrindinę varžybų dieną panašių klaidų ekipažas jau nebekartojo.

Viskas buvo gana sklandžiai, bet buvo tokių klaidų, kaip nusukimas sankryžoje ne į tą pusę.

„Antrąją dieną pradėjome greitėti, vienas kitą suprasti. Pradėjau girdėti šturmaną ir ėmiau važiuoti taip, kaip galiu. Tačiau tuomet prasidėjo kitokios klaidos. Nebe tarpusavio susikalbėjimo, bet mano klaidos. Pradėjo matytis, ką aš darau ne taip. Viskas buvo gana sklandžiai, bet buvo tokių klaidų, kaip nusukimas sankryžoje ne į tą pusę. Užsisvajojau. Užhipnotizavo balsas“, – su gera doze humoro pasakojo Karolis Raišys.

Saulius Jurgelėnas tvirtina, kad antrąją ralio dieną viskas klojosi kur kas geriau. Šturmano teigimu, pajautęs vairuotojo tempą jis jau galėjo prisitaikyti ir atitinkamai skaityti stenogramą.

„Po vakar smarkiai atgailavau, bet, panašu, kad ralio dievai atleido. Šiandien viskas pavyko be „kriminalų“. Pradėjau džiaugtis, nes pastebėjau, kad po kiekvieno kilometro vis geriau jaučiu Karolio tempą. Dabar aiškiai suprantu, kur reikia tobulėti. Šiaip važiuoti galima, o norint labai greitai važiuoti, turiu kur dar pasitempti. Kaip ekipažas turime susigroti taip, kad būtų galima rimtai kautis su klasės lyderiais“, – sakė S.Jurgelėnas.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Septintasis „Rally Žemaitija“ greičio ruožas
Tomo Markelevičiaus nuotr./Septintasis „Rally Žemaitija“ greičio ruožas

Karolis Raišys pastebėjo, kad šiemet Žemaitijos ralis buvo kiek kitoks, nei čia besivaržantys dalyviai buvo įpratę matyti. Pastaraisiais metais per šį ralį nelydavo, tad danga būdavo kieta, o trajektorijos – švarios. Šiemet situacija buvo kitokia.

Jei šiandien visi būtų sėkmingai finišavę, nebūtume ant podiumo.

„Buvo daug slidžių vietų. Jas buvo sunku nuspėti. Iš kitos pusės, mums tai buvo paranku, nes neketinome atakuoti maksimaliai. Nerizikavome kažkur paslysti ar nusilaužti ratą į akmenį. Toks mūsų pasirinktas režimas lėmė antrą vietą klasėje. Aišku, ir konkurentai padėjo, važiuodami kitu režimu“, – sakė K.Raišys.

„Mes neišlošėme. Likome antri. Aišku, konkurentai besivaržydami ganėtinai vienas kitą spaudė ir turėjo važiuoti be jokio rezervo bei spausti iš savęs maksimumą. Tikrai nesidžiaugiu, kad jiems nepasisekė. Pats žinau tą jausmą, kai tenka sustoti.

Gaila ir Roko Steponavičiaus, kuriam prieš pat paskutinį greičio ruožą sugedo degalų siurblys ir tuo baigėsi varžybos. Ateityje tikrai su jais pasivaržysime. Jei šiandien visi būtų sėkmingai finišavę, nebūtume ant podiumo“, – vairuotojui antrino šturmanas Saulius Jurgelėnas.

Iki penktojo Lietuvos ralio čempionato etapo liko beveik du mėnesiai. Šį laiką S.Jurgėlėnas ir K.Raišys ketina skirti treniruotėms ir vienoms ar kitoms ralio sprinto varžyboms.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tvarumu garsėjanti kompanija „Reynaers Aluminium“ prisidės prie unikalaus miestelio verslui statybų Kauno LEZ
Reklama
Energija veiksme: kaip Dakaro lenktynininkas valdo stresą ir iššūkius
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas