Įveikęs daugiau nei 100 kilometrų, iš kurių 19 sudarė prologas, Gaetanas Martinezas sakė, kad viskas praėjo sklandžiai, tačiau labiausiai nustebino starto tvarka: „Pamačius starto tvarką, švelniai tariant, nustebau – aš jame buvau pirmas, nors keturračių įskaitoje turiu paskutinį numerį. Prologe startavome atvirkštine tvarka, taigi buvau pats pirmasis sportininkas, pradėjęs Maroko ralį šiemet. Tai tam tikras iššūkis ir papildomas spaudimas. Bet viskas pavyko gerai, važiavau normaliu greičiu be jokių klaidų ir finišą pasiekiau sklandžiai. Rytoj laukia labai ilga diena, dabar bandom ilsėtis prieš ją.“
Antras startavęs Mindaugas Skudutis po finišo taip pat dalinosi įspūdžiais: „Pirma diena įveikta ir priešstartinio streso, aišku, buvo. Pirmą kartą teko važiuoti su elektronine kelio knyga, o ir šiaip pirmą kartą tokio lygio varžybose, bet viskas gerai. Vos startavus stresas dingo – dėmesį reikėjo koncentruoti į važiavimą. Tempą palaikiau saugų, pratinausi prie elektroninės kelio knygos, bet viskas pasirodė aišku ir suprantama.“
Sportininkas pasakojo, kad papildomo streso suteikė tai, jog dar prieš startą keturratis tapo nestabilus: „Pastebėjau, kad galinė padanga tuščia. Jokio pažeidimo, jokių matomų skylių. Prisipučiau, nuvažiavau iki starto, pravažiavau greičio ruožą, o po finišo pravažiavus dar kelis kilometrus ir vėl tuščia. Kol kas taip ir nepavyko surasti kur dingsta padangos oras, bet tai nesutrukdė rezultatui, tiesiog papildomas veiksnys, sukėlęs streso.“
M. Skudutis prologe fiksavo 9, o G. Martinezas – 8 poziciją keturračių įskaitoje. Rytoj sportininkų laukia itin ilga diena: viso reikės įveikti daugiau nei 700 kilometrų, iš kurių net 324 sudarys greičio ruožas. Taip pat kartu turės keliauti ir kiti komandos nariai, mat ralio miestelis iš Agadiro miesto keliasi į Zagorą.