Dariaus Sukacko karjera autosporte prasidėjo toli gražu ne nuo žvyro. Dar būdamas dešimties metų jaunuolis iš pradžių lenktyniavo vietinės reikšmės slalomuose, vėliau startavo tuometinėje greituminio slalomo ir kalnų lenktynių serijoje. Po to šiai disciplinai pakeitus formatą jis varžėsi „Street Race“ varžybose, čia lenktyniavo net keturis sezonus, per kuriuos iškovojo ir vicečempiono, ir galiausiai čempiono titulą.
Po sėkmingų metų „Street Race“ varžybose Darius Sukackas pasuko į žvyrą ir užpernai nusprendė savo galimybes išmėginti Mini ralio varžybose, sudalyvaudamas keliuose etapuose. Pasitikrinęs save ir savo automobilį per tris Mini ralio sezono etapus sportininkas suprato, kad pakeitus sporto šaką jam norisi kiek daugiau sportinių kilometrų nei gali pasiūlyti Mini ralis, todėl jau kitais metais jis startavo Lietuvos automobilių ralio sprinto čempionate, o jau po metų, 2024-aisiais su šturmanu Ernestu Česoku tapo šios disciplinos čempionais.
„Šių metų sezone mums labiausiai nesusiklostė pirmasis etapas, nes automobilį gavome iki starto likus dviem dienoms. Nespėjome visko iki galo pasitikrinti, išlindo problemų, kurios lėmė, jog visą pirmąjį žiemos etapą važiavome trečia pavara. Nepaisant to, pavyko pasiekti finišą.
Po tokios nesėkmingos sezono pradžios peržiūrėjome automobilį ir likusiuose etapuose jau galėjome kovoti netrukdomi jokių techninių problemų. Antrame sezono ralyje buvome antri klasėje, o likusius kitus etapus laimėjome. Absoliučiai irgi būdavome tarp trijų greičiausių. Taigi, apart to pirmojo sezono etapo, kuriame pavedė technika, šie metai tikrai buvo geri ir džiaugiuosi, kad metų gale dabar galime džiaugtis čempionų vardais“, – sakė Darius Sukackas.
Iki čempiono vardo Dariui Sukackui nedaug trūko ir praėjusiais metais. Kai jau atrodė, kad visa matematika ir scenarijai yra palankūs jam, nutiko šis tas netikėto. Techninis automobilio gedimas viską apvertė aukštyn kojomis, todėl lenktynininkas nusprendė dar sezonui pasilikti ralio sprinte ir suvesti sąskaitas su šia lyga.
„Dar pernai likus vienam etapui mes lyderiavome sezone ir praktiškai turėjome čempionų vardus rankose, bet tuomet paskutiniame etape Utenoje, kuriame taškai buvo dauginami iš 1,5 koeficiento, patyrėme gedimą – nusisuko pusašis. Nors čia būtų užtekę finišuoti dešimtuke, nepavyko lenktynių pabaigti. Buvo labai, labai apmaudu, bet toks sportas“, – pasakojo lenktynininkas.
Kaip teigia Darius Sukackas, šiemet ralio sprinto sezone pasiekus maksimumą jis vėl trokšta naujų iššūkių, todėl ketina dėti visas pastangas, jog kitais metais jam pavyktų startuoti aukščiausioje šalies ralio lygoje – Lietuvos automobilių ralio čempionate.
Planas yra pasitikrinti save su greičiausiais šios klasės dalyviais
„Kadangi sąskaitos su ralio sprintu anais metais taip ir liko nesuvestos, grįžome šiemet ir darbą padarėme iki galo. Aišku, viskas išsisprendė paskutiniame etape, nes atkakliai kovojome su Benu Šimkumi. Tačiau kortos sukrito mūsų naudai.
Na, o kalbant apie kitą sezoną, tai ralio čempionate tuo pačiu BMW automobiliu važiuosime į LARČ 7, vadinamąją „emkių“ klasę. Šis automobilis turi tikrai daug potencialo. Žinau, kad automobilis kol kas gali daugiau nei galiu aš. Tai kitam sezonui pagrindinis planas pasitikrinti save su greičiausiais šios klasės dalyviais“, – mintimis dalijosi Darius Sukackas.
Pasak Dariaus Sukacko, planą startuoti A lygoje kiek palengvina kartu su ralio sprinto čempionų vardu iškovota 50 proc. nuolaida LARČ etapų startiniams mokesčiams, tačiau žengiant į aukščiausią lygmenį atsiranda ir daug kitų išlaidų. Lenktynininkas neslepia, kad finansinę naštą pakelti padeda keletas partnerių, tačiau kitų metų sezonui jau reikėtų dar didesnio indėlio į komandos biudžetą.
„Ralio sprinto sezone šiemet turėjome puikius partnerius – UAB „Tvalda“ ir jos vadovą Tomą Glavicką bei UAB „LD Galia“ su Linu Gegužiu ir Kęstučiu Korkučiu. Taip pat didelį indėlį įnešė ir mūsų atstovaujama komanda „7bet by Rally 4 Fun“, kurie tikrai visokeriopai prisidėjo prie pergalių.
Aišku, teko daug pridėti ir savų finansų. O kitų metų sezone, A lygoje išlaidos dar labiau išaugs. Nors turime nuolaidą startiniams mokesčiams, bet bus daugiau kilometrų, o tai reiškia ir daugiau padangų, degalų, detalių, nakvynių ir panašiai. Skaičiuojame kone dvigubą biudžetą. Iš savo kišenės tiek sau leisti negalėsiu, tad ieškau partnerių, kurie norėtų kartu siekti naujų aukštumų“, – kalbėjo Darius Sukackas.
Darius Sukackas pripažįsta, kad kita jo svajonė būtų startuoti keturiais ratais varomu automobiliu, tačiau į tai jis ketina koncentruotis tuomet, kai pasieks naujuosius savo tikslus Lietuvos automobilių ralio čempionate.