Dalindamasis įspūdžiais po finišo V.Žala pažymėjo, kad greičio ruožas vėl buvo itin pavojingas. Ne visas vietas organizatoriai pažymėjo kelio knygoje, todėl jo ir Paulo Fiuzos nugaroms vėl teko atlaikyti ne vieną skausmingą šuolį.
„Galiausiai po kokio trečio pavojingo šuolio pradedi nepasitikėti kelio knyga. Kalbėjau apie tai su kitais pilotais – jie buvo ne mažiau nustebę ir dauguma mažino tempą. Tą patį teko daryti ir mums. Porą kartų padaręs „žvakę“ supranti, kad tai – ne juokai. Niekas nenori padaryti kūlversčio“, – po finišo kalbėjo V.Žala.
Aistruolių palaikymas džiugina
Anot lenktynininko, Paulo Fiuza vėl puikiai atliko savo darbą. Nepaisant to, kad orientuotis šeštajame greičio ruože nebuvo lengva, ekipažas nuo trasos nebuvo nuklydęs. Pripūtę padangas didesniu slėgiu daugiau nei 200 kilometrų sportininkai dideliu greičiu skriejo akmeningu gruntu, tačiau tai šiek tiek sulėtino juos kopose.
Artėjant link finišo šalia trasos sutikti gausiai susirinkę žiūrovai V.Žalai priminė laikus, kai ralio maratonas vykdavo Pietų Amerikoje. Vietinių aistra automobilių sportui lenktynininką džiugina, tačiau tuo pat metu tai buvo ir papildomas iššūkis.
„Stovėjo būriai vėliavomis mojuojančių žmonių, kurie automobilius buvo sustatę čia pat kopose, todėl tekdavo važiuoti nebūtinai vėžėmis, o skinantis kelią tarp jų. Dakaras Saudo Arabijoje vyksta trečius metus iš eilės, tačiau pirmą kartą čia mačiau tiek daug sirgalių“, – stebėjosi jis.
Laimėjo tie, kurie nepaklydo
Penktadienį automobilių ir sunkvežimių ekipažai įveikė antrąją Rijado apylinkėse suformuotą trasą, kurioje dieną prieš tai startavo motociklais ir keturračiais lenktyniaujantys sportininkai. Orientuojantis trasoje po ketvirtadienio likusios vėžės ne vienam ekipažui tapo rimtu iššūkiu.
Tuo įsitikino ir neteisinga kryptimi ilgą atkarpą jau pradžioje nuvažiavęs Sebastienas Loebas, kuriam tai kainavo mažiausiai 15 minučių.
Šeštojo greičio ruožo ilgis automobiliams ir sunkvežimiams siekė 348 kilometrus. Nemažą jo dalį ralio maratono dalyviams teko įveikti važiuojant akmeningu gruntu, tačiau antroje trasos dalyje taip pat netrūko smėlio ir kopų.
Penktadienį greičiausias buvo pagal T1+ klasės reikalavimus paruošto BRX visureigio galimybes maksimaliai išnaudojęs Orlando Terranova. Antrąją vietą tarp automobilių ekipažų užėmė hibridinį „Audi RS Q e-tron“ vairuojantis Mattias Ekstromas. V. Žala nuo greičio ruožo laimėtojo šį kartą atsiliko mažiau nei 7 minutėmis.