Sudėtį atnaujinusi „CFMOTO Factory Racing Team“ ekipa ruošiasi kovai didžiajame „Perimetre“

Jau trečiadienį Tauragėje prasidėjo keturių dienų „Rally Raid“ disciplinos lenktynės, kurios Lietuvoje dažnai vadinamos mūsų šalies Dakaru. Šiame maratone startavo ir „CFMOTO Factory Racing Team“ komanda, į varžybas delegavusi vieną „CFMOTO“ gamintojo keturratį ir vieną ekipažą, važiuojantį motobagiu, rašoma pranešime.
„CFMOTO Factory Racing Team“
„CFMOTO Factory Racing Team“ / Komandos nuotr.
VIDEO: „CFMOTO Factory Racing Team“ pradėjo „Perimetro“ varžybas

Komandos lenktynininkas Antanas Kanopkinas prieš startą tvirtino, jog ekipa šiose varžybose ir vėl turės pagrindinį tikslą testuoti ir ruošti savo techniką šiemet suplanuotiems startams užsienio maratonuose. Vienas jų – „Rallye Breslau“ Lenkijoje, todėl komanda Lietuvoje stengiasi įveikti kuo daugiau kovinių kilometrų ir maksimaliu tempu išmėginti savo techniką.

Šiose varžybose keturračiu „CFMOTO CFORCE 1000“ startavo keturratininkas Adomas Gančierius. Bene visi techniniai patobulinimai šiam keturračiui jau yra atlikti ir išmėginti, tačiau komandos mechanikai, siekdami maksimalaus efektyvumo ir patikimumo, sprendė išmetimo sistemos klausimus.

Komandos nuotr./„CFMOTO Factory Racing Team“
Komandos nuotr./„CFMOTO Factory Racing Team“

„Būtent šiose varžybose ir paaiškės, ar mechanikų sprendimas dėl kitokios išmetimo sistemos pasitvirtins.

Su šia problema mes kankinomės ilgą laiką, bet dabar tikimės, kad šio keturračio achilo kulną – duslintuvą, jau galėsime pamiršti ir Adomas važiuos be jokių techninių nesklandumų“, – sakė Antanas Kanopkinas.

Komandos nuotr./„CFMOTO Factory Racing Team“
Komandos nuotr./„CFMOTO Factory Racing Team“

Pats Antanas Kanopkinas vėl sėdo prie motobagio „CFMOTO ZFORCE 1000 SPORT“ vairo. Tiesa, šįsyk yra pokyčių dueto sudėtyje. Iki šiol Antanui stenogramą skaitė žmona Audra Kanopkinienė, tačiau dabar į šturmano kėdę sėdo Jonas Kindurys.

„Mes auginame komandą ir kitiems metams ruošiame įdomų siurprizą. Taigi, prie komandos jungiasi naujas žmogus ir Jonui tai bus puiki patirtis. Šiose varžybose navigacija nėra labai sudėtinga, o sportinių kilometrų išties daug, todėl tai bus puikus apšilimas jam.

Su bagiu įvyko daug patobulinimų. Jų vizualiai nesimato, bet iš techninės pusės jie visi susiję su priekine pakaba. Pagrindinis tikslas šiose varžybose – važiuoti maksimaliu tempu ir turėti kaip įmanoma mažiau remontų. Norime, kad visi darbai būtų tik ratų suvedimas, tepimo taškai bei oro filtras. Žiūrėsime, kaip mums seksis šio plano laikytis, bet mintis yra būtent tokia“, – kalbėjo Antanas Kanopkinas.

Komandos nuotr./„CFMOTO Factory Racing Team“
Komandos nuotr./„CFMOTO Factory Racing Team“

Pašnekovo skaičiavimu, šiose varžybose dalyviams teks įveikti apie 400 kovinių kilometrų. Antano Kanopkino ir Jono Kindurio duetas „SxS“ klasėje važiuoja 306-uoju numeriu. Šioje klasėje registruoti devyni dalyviai. Adomo Gančieriaus keturratis pažymėtas 504-uoju numeriu. ATV klasėje – penki dalyviai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų