Daugiau naujienų apie automobilius ir autosportą – rubrikoje Gazas.lt
Nors Maroke paskutinis pasaulio ralio reidų čempionato etapas finišavo penktadienį, Rokas Baciuška Lietuvą pasiekė tik antradienį. Kur taip ilgai užtruko?
Pasirodo, turėjo susitikimų ir automobilio testų. Nes kol kas neatsisako minties Dakare 2025 m. startuoti T1+ kategorijos visureigiu.
Rokas neslepia, kad lenktyniauti motobagiu jam jau nebėra didelis iššūkis – juk tris kartus tapo pasaulio W2RC čempionu (pilotuodamas skirtingo kalibro motobagius).
Reikia milijono eurų?
Rokas neslepia, kad galutinį sprendimą dėl Dakaro priimti bus sunku ir tai reikia padaryti per tris savaites.
„Lenktyniauti aukščiausiame lygyje T1+ visureigiu – tris kartus brangiau nei bagiu. Todėl dabar laukia susitikimai su rėmėjais. Pažiūrėsime, ar pavyks surinkti tiek pinigų, kad galėtume startuoti aukščiausioje lygoje“, – kalbėjo Rokas Baciuška.
Pasak jo, yra trys variantai. Važiuoti kaip žiūrovui į Dakarą su „Nuotykių fabriku“, lenktyniauti motobagiu, tam išleidžiant mažiau pinigų nei automobiliui. Arba, jei leis galimybės, išbandyti jėgas su pasaulio geriausiais pilotais. Žinoma, Rokas prisipažino nuogąstaujantis dėl geopolitinės padėties Artimuosiuose Rytuose – yra nedidelė tikimybė, kad Dakaras gali neįvykti dėl karo veiksmų regione.
Rokas taip pat užsiminė, kad dar neturi šturmano. Jo praėjusio Dakaro partneris Oriolis Vidalis yra patyręs traumą. O su Maroke talkinusiu F.Mota bendradarbiavimas kol kas nepratęstas.