Geriausias metų pasiūlymas! Prenumerata vos nuo 0,49 Eur/mėn.
Išbandyti

Suomijos WRC: antrą ralio dieną K.Rovanpera ir E.Lappi patyrė skaudžias avarijas

Po dominuojančio pasirodymo Estijoje, šį savaitgalį K.Rovanpera grįžo į įspūdingais greičio ruožais pasižymintį, savo namų Suomijos WRC etapą. Dienos pradžioje net šešis iš eilės greičio ruožus laimėjęs K.Rovanpera galiausiai vertėsi, taip užleisdamas lyderio poziciją savo komandos draugui E.Evansui, kurį netrukus ėmė vytis T.Neuville.
Sumaitotas K.Rovanperos bolidas. Organizatorių nuotr.
Po avarijos Suomijos WRC ralyje sumaitotas K.Rovanperos bolidas. Organizatorių nuotr.

SS10

Kaip T.Neuville žadėjo, taip paskutiniame dienos greičio ruože ir padarė. Vėl laimėjęs belgas atkirpo nuo E.Evanso dar 2,8 sek. ir savo atsilikimą bendroje įskaitoje sumažino iki vos 6,9 sek. Panašu, kad šeštadienį sulauksime daug artimos kovos.

„Tai buvo puikus greičio ruožas, jo metu turėjome šiokių tokių problemų su greičių dėže, tačiau be to, tai buvo labai švariai pravažiuotas GR“, - sakė T.Neuville.

Bendra įskaita Suomijos ralyje po SS10 atrodo taip:

Bendra įskaita po SS10
Bendra įskaita po SS10

SS9

SS9 greičiausiu buvo dėl pergalės pradėjęs iš visų jėgų kovoti T.Neuville. Belgas 1,2 sek. aplenkęs E.Evansą negalėjo tuo atsidžiaugti.

„Dabar mes nebeturime pasirinkimo, kaip tik kautis iš visų jėgų. Žinoma, kai Kalle Rovanpera pasitraukė, mūsų pagrindinio varžovo ralyje nebeliko, tačiau Elfynas Evansas irgi yra prieš mus bendroje čempionato įskaitoje. Taigi mes dabar jau pakovosime dėl pergalės, aš tikrai dėl to pasistengsiu“, - finišavęs sakė T.Neuville.

SS8 K.Rovanpera vertėsi

SS8 prasidėjo dramatiškai, prieš tai laimėjęs visus dienos greičio ruožus, grubiai suklydo ir vertėsi ralio lyderis K.Rovanpera. Po avarijos jo bolidas buvo per daug sumaitotas, kad sportininkas galėtų tęsti varžybas.

Avarijos vaizdo įrašą galite stebėti žemiau

Po komandos draugo nesėkmės į priekį bendroje įskaitoje pakilo E.Evansas, kurį nuo T.Neuville po SS8 skyrė 10,9 sek.

SS7

SS7 metu lenktynininkai varžėsi dėl sekundės dalių, kadangi E.Evansas nuo laimėjusio K.Rovanperos atsiliko tik absurdiškomis 0,4 sek.!

Šeštame GR iš eilės laimėjęs K.Rovanpera padidino savo turėtą persvarą prieš E.Evansą iki 5,7 sek.

„Kai važiuodamas pataikai balą su daug stovinčio vandens - būna tikrai sunku. Žinodamas, kaip puikiai važiuodamas tokiomis sąlygomis jaučiasi Kalle, tikrai džiaugiuosi, kadangi mus galėtų skirti ir gerokai didesnis laiko tarpas“, - po finišo sakė vilties kovoti dėl pergalės neprarandantis E.Evansas.

SS6

SS6 metu K.Rovanpera pratęsė savo dominavimą, laimėdamas jau penktame GR iš eilės. Vis dėl to tas vaizdas taip stipriai neatsispindėjo ralio bendroje įskaitoje, kur jis prieš E.Evansą tuo metu pirmavo vos 5,3 sek.

„Startuoti pirmam visada sudėtinga, ypatingai dėl gilių provėžų ir vietomis stovinčio vandens. Nors ir laimėjau, iš esmės tai man buvo blogas greičio ruožas, kadangi buvau per daug atsargus. Galėjau parodyti gerokai aukštesnį tempą, bet manau kitame GR tą ir padarysiu“, - po finišo sakė net savo pergale nepatenkintas K.Rovanpera.

Po SS6 O.Tanakas patvirtino, kad dėl variklio gedimo negalės sudalyvauti nors Suomijos ralio „powerstage“ greičio ruože ir jau kraunasi daiktus vykti namo. Tokiu būdu pilną dėmesį sutelkiant nebent tik į rugsėjo pradžioje rengiamą WRC etapą Graikijoje.

SS5 stipri E.Lappi avarija

SS5 metu į stiprią avariją pateko E.Lappi. Jam teko trauktis iš ralio po susidūrimo su medžiu. Iki to momento savo namų trasoje važiavęs suomis bendroje įskaitoje užėmė ketvirtą vietą.

E.Lappi avarijos vaizdo įrašas:

Tuo tarpu konkurencija tarp jau tris greičio ruožus iš eilės laimėjusio K.Rovanperos ir jį vis sekančio Elfyno Evanso tik didėjo. Vos 0,3 sek. šiame GR pralaimėjęs E.Evansas, bendroje įskaitoje atsiliko viso labo 3,9 sek.

Labiausiai dėl stipraus lietaus nukentėjo 3,4 sek. šiame greičio ruože praradęs T.Neuville: „Yra, kaip yra. Mes bandėme, tačiau starto metu iš tikro stipriai lijo. Vėliau situacija lyg kiek pagerėjo, tačiau GR pabaigoje situacija vėl iš esmės pasikeitė. Mūsų valytuvai per stiprią liūtį veikė tragiškai ir aš tiesiog visiškai nemačiau kelio.“

SS3 iš kovos pasitraukė O.Tanakas ir P.L.Loubet

Po pirmojo greičio ruožo pirmavęs estas, trečiame GR netikėtai sustojo. Iš po variklio dangčio pasklidę pilki dūmai nieko gero nežadėjo, kol vėliau paaiškėjo, kad dėl variklio gedimo estui teko trauktis.

Ne ką daugiau pasisekė ir jo komandos draugui „Ford“ ekipoje, iš trasos išslydęs P.L.Loubet pažeidė automobilio galinę važiuoklę ir dėl išlaužto rato taip pat turėjo trauktis.

Tuo tarpu 2,2 sek. bendroje įskaitoje į priekį išsiveržė SS3 laimėjęs K.Rovanpera.

SS1

Simboliniame vos 3,48 km ilgio SS1 greičio ruože laimėjo O.Tanakas. T.Neuville ir K.Rovanpera finišavo atsilikę nuo esto mažiau nei vienos sekundės intervalu.

Įdomu tai, kad šalia praeitame Estijos ralyje startavusio Teemu Sunineno prisijungė ir kitas suomis, kelis metus WRC varžybose jau nematytas Jari-Matti Latvala, kuris važiuos „Toyota“ komandos gretose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Trijų s galia – ne tik naujam „aš“, bet ir sveikoms akims!
Reklama
Televiziniai „Oskarai“ – išdalinti, o šiuos „Emmy“ laimėtojus galite pamatyti per TELIA PLAY
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas