SS18 E.Evansas pagaliau buvo įveiktas
Šio greičio ruožo metu pirmą kartą dienoje Elfynas Evansas buvo aplenktas. Ir tai padarė ne kas kitas, o jo komandos draugas iš „Toyotos“ T.Takamoto. Nors ir varžantis dėl pergalės ralyje vaizdas bendroje įskaitoje po šio GR liko beveik nepakitęs, ši pergalė buvo gyvybiškai svarbi japonui. Kadangi jis kovodamas su suomiu Teemu Suninenu dėl trečiosios vietos, atitrūko į priekį maždaug septyniomis sekundėmis.
Prieš finalinę ralio dieną sekmadienį jo bendra įskaita dabar atrodo taip:
SS16 ir SS17 metu vėl E.Evansui nusileidęs T.Neuville'as (atsilieka jau 32,8 sek.) prisipažįsta, kad jam telieka laukti varžovo klaidos:
„Aš jau net nebespaudžiu, nieko nebegaliu padaryti. Mes tiesiog jau per daug atsiliekame ir aš viso labo atsargiai važiuoju, kad jei kas nutiktų, galėtume pasiekti finišą. Šiuo metu mes negalime kovoti dėl pergalės.“
SS15
Šis greičio ruožas Elfynui Evansui buvo kone geriausias dienoje. Net 7,8 sek. aplenkęs artimiausią varžovą E.Evansas padidino savo atitrūkimą bendroje įskaitoje (prieš T.Neuville) iki 25,5 sek.
Įprastai sau E.Evansas nebuvo linkęs sureikšminti savo įspūdingo pasirodymo: „Aš nebuvau tikras, kad važiuoju gerai ar blogai. Gal tik pabaigoje kiek stipriau paspaudžiau. Greičio ruožas buvo sunkus, ypač pradžioje buvo daug provėžų. Jau buvau pasiruošęs su tuo susitvarkyti, bet mano nustebimui čia provėžos buvo net gilesnės, nei galėjau tikėtis“.
SS14
Vėl greičio ruože laimėjęs E.Evansas savo persvarą padidino jau iki 17,7 sek. Atrodytų, kad T.Neuville tiesiog neranda būdų, kaip galėtų konkuruoti ir mažinti savo atsilikimą.
„Manau skirtumas tarp mūsų vis dar yra mažas, šiame ralyje dar liko tiek daug kilometrų, todėl mes privalome ir toliau laikytis savo ritmo. Tiesą sakant, jaučiu didelį malonumą taip vairuodamas, o jei tai dar tik didina atotrūkį, turime tai išlaikyti“, - sakė nuostabiai visą šeštadienį važiuojantis Elfynas Evansas.
SS13
Po šio greičio ruožo abu ralio lyderiai ir vėl skundėsi prastu sukibimu su danga. Nepaisant to vėl laimėjęs E.Evansas padidino savo atotrūkį bendroje įskaitoje iki 15,3 sek.
„Tai man buvo geras greičio ruožas. Darau viską, ką tik galiu. Tačiau dėl purvo trasoje nuolat prasukinėjau automobilio ratus, mes vietomis tiesiog visiškai neturėjome jokio sukibimo“, - tik ką finišavęs skundėsi T.Neuville.
SS11
Labai gerai dieną pradėjo E.Evansas, kuris pirmame dienoje greičio ruože aplenkė T.Neuville 4,6 sek.
Po nesėkmingo greičio ruožo T.Neuville paaiškino, kodėl po SS11 bendroje įskaitoje atsiliko jau 11,5 sek.
„Šis mano nesėkmingas pasirodymas nebuvo joks siurprizas. Aš tikrai kovojau su sukibimo stokojančiu bolidu. Vos tik kiek stipriau spustelėdavau, iškart prarasdavau automobilio kontrolę. Tiesiog negalėjau tinkamai suvaldyti bolido ir tiesiog dariau, ką galėjau“, - sakė T.Neuville.
Nors penktadienį padoke sklandė gandai, kad K.Rovanpera ir P.L.Loubet dar turėtų grįžti į lenktynes ir varžytis nors dėl papildomų taškų „powerstage“ greičio ruože, šeštadienį prie starto linijos stojo tik P.L.Loubet.
K.Rovanpera paaiškino kodėl jo sekmadienį jau nebepamatysime: „Deja, automobilio važiuoklė per stipriai pažeista, kad dar galėtume ją suremontuoti. Dėl to mes priversti pasitraukti iš ralio ir sekmadienį nebestartuosime.“
K.Rovanperos avarijos vaizdo įrašas: