Glausta dienos apžvalga
Penktadienį pamatėme tartum išgyvenimo lenktynes. Pirmasis iš ralio trauktis turėjo O.Tanakas, kuris SS3 metu atsitrenkęs į medį rimtai sudaužė savo automobilį. Vėliau savo automobiliui išlaužęs galinį ratą traukėsi T.Katsuta, o jau kitame GR „Hyundai“ neteko savo antrojo vairuotojo – E.Lappi. Tuo pasinaudoję į priekį pabėgo trys „Toyota“ ekipažai – pirmasis iš jų buvo namų ralyje važiuojantis K.Rovanpera, kuris po laimėtų trijų GR iš eilės įsitvirtino ralio lyderio pozicijoje. Vis dėl to skirtumai tarp trijų greičiausiųjų išliko tokie mažyčiai, kad šeštadienį mūsų dar lauks labai įdomi kova.
Ralio bendra įskaita po SS10 atrodė taip:
SS9-SS10
SS9 metu pirmą WRC ruožą savo karjeroje laimėjo S.Pajari.
P2 SS9 metu finišavęs S.Ogier sakė: „Pagaliau oro sąlygos pagerėjo ir jau turime šiek tiek geresnį sukibimą. Žinau, kad visi jau laukia rytojaus, kai startuosime geriausiame viso ralio „Ouninpohja“ ruože.“
Paskutiniame SS10 ruože, kuris priminė mieste įrengtą greituminio slalomą trasą laimėjo S.Ogier. Vis dėl to skirtumas tarp jo ir lėtesnių sportininkų buvo minimalus, nes TOP 5 vairuotojų rezultatai sutilpo į 1 sek. intervalą.
SS8
Šiame ruože nugalėjęs T.Neuville nutraukė Kale Rovanperos trijų iš eilės laimėtų GR seriją. 3,7 sek. lyderiui praradęs Kalle po finišo sakė, kad važiavo visu šimtu procentų. Jaunasis talentas liko patenkintas greitu ruožu, tačiau ne savo pademonstruotu rezultatu.
E.Lappi avarija:
SS7
K.Rovanpera vėl laimėjo ruože ir kartu mikro dvikovoje su E.Evansu. Tokiu būdu jis padidino savo kaip ralio lyderio persvarą iki 7,8 sek. Tuo tarpu S.Ogier (P3 ralyje) po šio ruožo nuo suomio jau atsiliko 12 sek.
SS6 metu pasitraukė E.Lappi
Dvejopas GR suomiams.
Viena vertus, K.Rovanpera užtikrintai laimėjo ir įsitvirtino ralio lyderio pozicijoje, plius S.Pajari finišavo P2 pozicijoje, tačiau, kita vertus, į medi atsitrenkė ir trauktis turėjo E.Lappi.
SS5 T.Katsuta išlaužė automobilio galinį ratą
Šiame GR labai nepasisekė T.Katsutai, kuris išslydęs iš trasos atsitrenkė į medį ir išlaužė galinį savo automobilio ratą. Priverstas grįžti ant trijų ratų, japonas lyderiui prarado 1 min ir 34,9 sek. ir turėjo trauktis iš ralio.
Kitas svarbus momentas buvo tai, kad bolidą tinkamiau susireguliavęs K.Rovanpera nugalėjo SS5 ruože ir tapo naujuoju ralio lyderiu. Tiesa, jį P3 ruože finišavusio E.Evanso bendroje ralio įskaitoje skyrė tik 0,2 sek.
SS4 ralio lyderiu tapo E.Evansas
Pirmiems vairuotojams išvažiavus į ruožą keliai jau buvo gana išdžiūvę. Tuo pasinaudojęs spurtavo Elfynas Evansas ir 2 sek. aplenkęs Kalle Rovanperą perėmė ralio lyderio poziciją.
Po finišo K.Rovanpera skundėsi savo automobiliu: „Teks kiek pakeisti automobilio sureguliavimo nustatymus. Dėl per didelio pasukamumo (oversteer - anglų k.) mes tiesiog negalėjome važiuoti greitai. Automobilis slydo visur, kur tik galėjo, buvo tikra tragedija.“
Tuo tarpu vėliau išvažiavęs E.Lappi pakliuvo į stiprią liūtį, nepaisant to jis lyderiui šiame ruože prarado tik 2,3 sek ir bendroje įskaitoje po šio GR buvo penktoje vietoje (7,3 sek. atsilikimas).
Otto Tanako avarija:
SS3 buvo nesėkmingas GR „Hyundai“ vairuotojams
Šio GR metu ir toliau lynojo. Ruožo pabaigoje T.Neuville gerokai per vėlai stabdė ir išslydo iš trasos, dėl tos priežasties belgas pralošė lyderiui 13,5 sek.
Į dar didesnę bėda pakliuvo Ottas Tanakas, ruožo pradžioje patekęs į nemažą avariją. Dėl šio įvykio estas turėjo trauktis iš ralio, o pats greičio ruožas buvo sustabdytas.
Pratęsus GR įvyko svarbūs pasikeitimai bendroje įskaitoje. Kalle Rovanpera laimėjęs ruože aplenkė bendroje įskaitoje S.Ogier (finišavo P4 ruože) ir tapo nauju ralio lyderiu.
Taip pat prancūzą bendroje įskaitoje aplenkė ir P2 ruože finišavęs E.Evansas. Po SS3 skirtumas bendroje įskaitoje tarp K.Rovanperos ir E.Evanso buvo vos 0,8 sek.
SS2
Tai buvo ilgiausias (17,96 km ilgio) greičio ruožas dienoje. Svarbiame GR susiėmė ir keturias pirmas vietas užėmė „Toyota“ lenktynininkai. Pirmas buvo E.Evansas, o P2 S.Ogier (0,4 sek. atsilikimas) – šis pasirodymas leido prancūzui pakilti į pirmąją vietą bendroje įskaitoje. Trečias ruože finišavo K.Rovanpera (P2 bendroje įskaitoje ir 1 sek. atsilikimas), o ketvirtas T.Katsuta (P4 bendroje įskaitoje ir 1,8 sek. atsilikimas).
SS1
Jei prologe greičiausi buvo suomiai E.Lappi ir K.Rovanpera, tai SS1 geriausiai pasirodė T.Neuville. Vis dėl to tai buvo tik 3,48 km ilgio ruožas, dėl tos priežasties vos P8 finišavęs E.Evansas, nuo belgo atsiliko tik apie 3 sek.