Taki Inoue gimė 1963 metais. Vaikystę jis praleido kartingo trasose, o 1988 metais tapo „Formula Ford“ lenktyninku. Vėliau jis varžėsi tai vienoje, tai kitoje „Formulėje“ Europoje ir Japonijoje. Jam niekur nesisekė – visą Inoue karjerą lydėjo avarijos ir prasti trasų įveikimo laikai. Natūraliai 1994 metais Inoue pateko į „Formulę 1“. Kaip tai nutiko? Tais laikais vairuotojų pozicijos „Formulėje 1“ buvo perkamos ir parduodamos – Inoue su savimi į komandą atsinešė ir nemažą pinigų maišą.
Savo debiutiniame sezone Inoue sėdo prie „MTV Simtek Ford“ vairo, bet, kaip ir buvo tikėtasi, 1994-aisiais nieko įspūdingo taip ir nepasiekė. Inoue buvo nevykęs vairuotojas, nuolat apsisukdavęs ten, kur kiti lenktynininkai klaidų nedarydavo. Inoue visada atsilikdavo nuo komandos draugo ir jį lenkdavo net tie bolidai, kurie techniškai buvo lėtesni. Dabar pirmasis sezonas Inoue būtų ir paskutinis, tačiau prisiminkite – pinigai atidaro duris. 1995-ųjų „Formulės 1“ sezone Inoue tapo „Footwork“ komandos lenktyninku – šiai komandai tuomet reikėjo pinigų. Inoue tuomet turėjo didelių ambicijų, tačiau joms nebuvo lemta išsipildyti.
Sezonas prasidėjo Brazilijoje. Lenktynėms einant į pabaigą Inoue bolidas užsidegė, bet tai jau nebuvo svarbu – lenktynininkas vis tiek jau buvo diskvalifikuojamas dėl to, kad po padarytos klaidos ant asfalto grįžo tik su trasos darbuotojų pagalba. Po to Inoue nebaigė lenktynių ir Argentinoje, ir San Marine, ir Ispanijoje. Inoue kelią pastodavo klaidos ir mechaniniai gedimai.
Nepaisant visų nesėkmių, Taki Inoue buvo pasiruošęs dalyvauti Monako Grand Prix, tačiau treniruočių dieną jis eilinį kartą išslydo iš trasos ir apsisuko. Užgęsus varikliui Inoue negalėjo savarankiškai sugrįžti į techninio aptarnavimo juostą, tačiau tai nebuvo problema – juk vyko treniruotės. Kaip tais laikais buvo priimta, buvo nuspręsta Inoue automobilį partempti. Atsipalaidavęs vairuotojas net atsisegė saugos diržus, tačiau šalmą pasiliko. Tačiau tuomet tempiamą „Footwork“ bolidą apvertė stiprus smūgis – į jį atsitrenkė nežinia kodėl ratus trasoje sukęs saugos automobilis.
Smūgis buvo toks stiprus, kad buvo sulaužyta pavarų dėžė ir variklio montavimo dalys. Be to, nutrūkęs tempimo diržas su savimi nusinešė į bolido gabalą, kuris dar spėjo pataikyti į vairuotojo šalmą. Iš apvirtusio bolido iškrapštytas Inoue vėliau pasakojo, kad prisimena, kaip gydytojai apžiūrėjo jo sėklides – tai greičiausiai nebuvo tiesa, nes vėliau ligoninėje jam buvo diagnozuotas nestiprus smegenų sutrenkimas. Nors sudaužytas bolidas buvo neremontuotinas, užsispyręs lenktynininkas su gydytojų leidimu vis tiek sudalyvavo Monako Grand Prix. Po 27 įveiktų ratų atsarginį „Footwork“ bolidą sustabdė transmisijos problemos.
Po Monako sekė Kanados Grand Prix, kur Inoue užėmė 9 vietą – Inoue tai buvo pirmosios užbaigtos lenktynės sezone, tačiau naujų tendencijų tai neparodė. Po to „Formulė 1“ keliavo į Prancūziją, kur Inoue jau pirmajame rate patyrė avariją, Didžiąją Britaniją, kur Inoue padarė klaidą ir nuskriejo nuo trasos, Vokietiją, kur Inoue bolidas patyrė transmisijos gedimą, ir Vengriją, kur Inoue pateko į dar vieną keistą avariją.
Vengrijoje Taki Inoue laukė jau nieko nestebinanti dalia – jau 13-ame rate sugedo automobilio variklis. Trasos pakraštyje sustojęs bolidas dar ir užsidegė. Inoue greitai iššoko iš savojo „Footwork“, tačiau toli nuo jo nesitraukė, norėdamas padėti užgesinti savo darbo priemonę. Su gesintuvu bėgantis lenktynininkas ir šalia buvęs trasos darbuotojas buvo partrenkti saugos automobilio „Tatra 623“. Tai buvo nepaprastai keista avarija, nes „Tatra“ judėjo negreitai ir jos vairuotojas bei pats Inoue turėjo visas galimybes pamatyti vienas kitą. Nuo kapoto atšokęs Inoue pažvelgė į automobilio vairuotoją, o tada parkrito ant žolės, kamuojamas kojos skausmų. Tiesa, rimtesnių traumų lenktynininkas išvengė.
Po to sekė kiek geresnis Inoue karjeros epizodas – net trys užbaigtos lenktynės iš eilės. Belgijoje Inoue finišavo 12-as, Italijoje – 8-as, Portugalijoje – 15-as. Tuomet sekė pora nesėkmių – Inoue iškrito iš Europos ir Ramiojo Vandenyno „Grand Prix“ dėl elektronikos gedimų. Japonijoje Inoue vėl pasiekė finišą – pelnė 12 vietą. O štai Australijoje lenktynes užbaigė 15-ame rate po savo klaidos. Tai buvo paskutinės Inoue lenktynės „Formulėje 1“.
Tos dvi keistos avarijos Monake ir Vengrijoje iš tikrųjų yra ryškiausi Inoue karjeros momentai. Pats Inoue iki šiol teigia, kad tikriausiai buvo prasčiausias vairuotojas „Formulėje 1“. Ir su tuo sunku nesutikti – per visą karjerą „Formulėje Ford“, Japonijos „Formulėje 3“, „Formulėje 3000“ ir „Formulėje 1“ Inoue taip niekada ir nepelnė nei vieno taško.