Lietuvių duetas 275 kilometrų greičio ruožą, kuriame šlapios atkarpos keitėsi su feš-feš tipo smėliu, pravažiavo per aštuonias valandas. „Agrorodeo“ komanda finišą pasiekė preliminarioje 75-oje vietoje.
„Seat Leon Dakar“ pilotas Vaidotas Žala atskleidė, koks gedimas sustabdė ekipažą vos įpusėjus greičio ruožą.
Pravažiavus trečdalį trasos pradėjo šlubuoti elektra. Iš pradžių dingo valytuvai, po to pasikalbėjimo įranga.
„Pravažiavus trečdalį trasos pradėjo šlubuoti elektra. Iš pradžių dingo valytuvai, po to pasikalbėjimo įranga. Galiausiai pradėjo šlubuoti variklis, riboti galią ir galų gale likom be nieko. Toks vaizdas, kad trumpina. Pratupėjom ten ilgai, nes viskas užlipdyta moliu.
Turėjome purvo vonių, dulkių. Ieškojome ilgai gedimo. Viskas užsikimšę. Paaiškėjo, kad generatorius ne visai veikia. Pradėjo mažai krauti, galiausiai visai viską išjungė. Prasivalėme ir grįžome pusę ruožo be šviesų, nes vis tiek dabar labai prastai krauna“, – kalbėjo Vaidotas Žala.
Ekipažas trasoje praleido kiek daugiau nei aštuonias valandas. Maža to, organizatoriai duetą dar apdovanos ir laiko bauda.
„Vietiniai mums padėjo. Kadangi akumuliatorius buvo išsikrovęs, negalėjome užvesti variklio. Vietiniai užtempė. Tai va tokį nuotykį turėjome. Buvo labai karšta. Vanduo ėjo į pabaigą. Reikėjo viską prasiplovinėti. Tą patį vandenį eikvojome ir gerdami, ir plaudami atskiras detales. Gerai, kad paskui pro mus pravažiavo autobusiukas su vandeniu.
Laiko nuostolis didelis. Gauname aštuonių valandų fiksuotą laiką ir dar maždaug trijų valandų baudą. Turbūt vienuolika valandų iš viso“, – tvirtino šturmanas S.Jurgelėnas.
Tiesa, ekipažas pabrėžė, kad pirmadieninis amortizatorių pakeitimas buvo naudingas ir antradienį, iki atsiradusio gedimo, leido duetui važiuoti pakankamai greitai.
„Pradžia buvo nebloga, bet smarkiai nelėkėme. Kadangi automobilius iš starto leido kas 30 sekundžių, iškart atsiduri dulkių debesyje. Lyg ir vijomės, paskui buvo pirmosios balos, apsitaškėm. Dingo langų apipurškimas, vėliau valytuvai. Dar kurį laiką važiavome taip. Aš nieko nemačiau, Vaidas dar šiek tiek matė. Na, ir vėliau bėda su generatoriumi“, – kalbėjo S.Jurgelėnas.
„Agrorodeo“ komanda savo „bitutę“ nakčiai atiduos į mechanikų brigados rankas ir ims galvoti apie trečiadienį.
Trečioji diena bus permaininga – gana žalią peizažą ims keisti kalvos ir kalnai, pusdykumės ir karščiu alsuojantys slėniai su sausvagėmis. Čia dalyviai susidurs ir su pirmosiomis bekelės atkarpomis. Ryte laukia startas 280 m aukštyje, o trasos pabaigoje lenktynininkai turės pakilti net į 4895 m aukštį virš jūros lygio.
Bendras dienos maršrutas – 780 km, iš jų 364 km greičio ruože.