„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Sutemus finiše pasirodęs Vaidotas Žala rankų nenuleidžia

Antras Dakaro greičo ruožas, vedęs dalyvius iš Resistencijos į Tukumano miestą, ne itin gerai susiklostė „Agrorodeo“ komandai. Vaidoto Žalos ir Sauliaus Jurgelėno duetas patyrė gedimą ir sugaišo daug laiko, kol vėl pajudėjo link finišo.
Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas po antro greičio ruožo finišo
Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas po antro greičio ruožo finišo / Vytauto Dranginio (dranginis.photo) nuotr.

Lietuvių duetas 275 kilometrų greičio ruožą, kuriame šlapios atkarpos keitėsi su feš-feš tipo smėliu, pravažiavo per aštuonias valandas. „Agrorodeo“ komanda finišą pasiekė preliminarioje 75-oje vietoje.

„Seat Leon Dakar“ pilotas Vaidotas Žala atskleidė, koks gedimas sustabdė ekipažą vos įpusėjus greičio ruožą.

Pravažiavus trečdalį trasos pradėjo šlubuoti elektra. Iš pradžių dingo valytuvai, po to pasikalbėjimo įranga.

„Pravažiavus trečdalį trasos pradėjo šlubuoti elektra. Iš pradžių dingo valytuvai, po to pasikalbėjimo įranga. Galiausiai pradėjo šlubuoti variklis, riboti galią ir galų gale likom be nieko. Toks vaizdas, kad trumpina. Pratupėjom ten ilgai, nes viskas užlipdyta moliu.

Turėjome purvo vonių, dulkių. Ieškojome ilgai gedimo. Viskas užsikimšę. Paaiškėjo, kad generatorius ne visai veikia. Pradėjo mažai krauti, galiausiai visai viską išjungė. Prasivalėme ir grįžome pusę ruožo be šviesų, nes vis tiek dabar labai prastai krauna“, – kalbėjo Vaidotas Žala.

Ekipažas trasoje praleido kiek daugiau nei aštuonias valandas. Maža to, organizatoriai duetą dar apdovanos ir laiko bauda.

Vytauto Dranginio (dranginis.photo) nuotr./Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas po antro greičio ruožo finišo
Vytauto Dranginio (dranginis.photo) nuotr./Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas po antro greičio ruožo finišo

„Vietiniai mums padėjo. Kadangi akumuliatorius buvo išsikrovęs, negalėjome užvesti variklio. Vietiniai užtempė. Tai va tokį nuotykį turėjome. Buvo labai karšta. Vanduo ėjo į pabaigą. Reikėjo viską prasiplovinėti. Tą patį vandenį eikvojome ir gerdami, ir plaudami atskiras detales. Gerai, kad paskui pro mus pravažiavo autobusiukas su vandeniu.

Laiko nuostolis didelis. Gauname aštuonių valandų fiksuotą laiką ir dar maždaug trijų valandų baudą. Turbūt vienuolika valandų iš viso“, – tvirtino šturmanas S.Jurgelėnas.

Tiesa, ekipažas pabrėžė, kad pirmadieninis amortizatorių pakeitimas buvo naudingas ir antradienį, iki atsiradusio gedimo, leido duetui važiuoti pakankamai greitai.

„Pradžia buvo nebloga, bet smarkiai nelėkėme. Kadangi automobilius iš starto leido kas 30 sekundžių, iškart atsiduri dulkių debesyje. Lyg ir vijomės, paskui buvo pirmosios balos, apsitaškėm. Dingo langų apipurškimas, vėliau valytuvai. Dar kurį laiką važiavome taip. Aš nieko nemačiau, Vaidas dar šiek tiek matė. Na, ir vėliau bėda su generatoriumi“, – kalbėjo S.Jurgelėnas.

„Agrorodeo“ komanda savo „bitutę“ nakčiai atiduos į mechanikų brigados rankas ir ims galvoti apie trečiadienį.

Trečioji diena bus permaininga – gana žalią peizažą ims keisti kalvos ir kalnai, pusdykumės ir karščiu alsuojantys slėniai su sausvagėmis. Čia dalyviai susidurs ir su pirmosiomis bekelės atkarpomis. Ryte laukia startas 280 m aukštyje, o trasos pabaigoje lenktynininkai turės pakilti net į 4895 m aukštį virš jūros lygio.

Bendras dienos maršrutas – 780 km, iš jų 364 km greičio ruože.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų