Antanas Juknevičius: „Toyota Hilux“
Ilgus metus Dakaro ralyje dalyvavęs nepatikimais ir lėtais automobiliais, šių metų maratonui A.Juknevičius įsigijo naują ginklą: „Toyota Hilux“. Tai akivaizdu ir rezultatuose – 2014 bei 2015-aisiais A.Juknevičius vilkdavosi rikiuotės uodegoje, o 2016-aisiais, gerokai konkurencingesniame Dakare, jis patenka į greičiausiųjų keturiasdešimtuką.
„Hilux“ sveria apie 2 tonas, į jo degalų baką telpa 500 l benzino.
„Seniai svajojome turėti automobilį, su kuriuo būtume pajėgūs varžytis dėl aukščiausių pozicijų sunkiausiame pasaulio ralyje. Būtent šį automobilį specialiai mūsų ekipažui ruošė dykumų ralio ekspertai Belgijoje esančiose „Overdrive“ dirbtuvėse“, – vos gavęs automobilį, džiaugėsi A.Juknevičius.
Jis turi 390 AG ir 500 Nm išvystantį 5,0 l aštuonių cilindrų variklį. „Hilux“ sveria apie 2 tonas, į jo degalų baką telpa 500 l benzino.
Benediktas Vanagas: „Toyota Hilux“
Šiemet – antrasis B.Vanago kartas su „Toyota Hilux“. Praėjusiais metais jis pasiekė aukščiausią rezultatą tarp Dakare dalyvavusių lietuvių – 24-ą vietą.
Tai techniškai identiškas automobilis A.Juknevičiaus „Hilux“.
2016-aisiais B.Vanagas Dakare yra greitesnis nei A.Juknevičius – po devynių etapų jis užima 27-ą vietą, o A.Juknevičius – 35-ą.
Kalbėdamas apie išlaidas Dakarui, B.Vanagas yra pabrėžęs ne tik pradinę automobilio kainą, kuri siekia beveik 400 tūkst. eurų, bet ir eksploatacijos kaštus. Pavyzdžiui, viena padanga kainuoja 400 Eur, o jų viso maratono metu reikia trijų dešimčių. Oficialiai neskelbiama, koks realus šio variklio apetitas benzinui. Tačiau neoficialiai per automobilio pristatymą kalbėta, kad su 500 l baku automobilis mišriu režimu nuvažiuoja iki 1000 km.
Vaidotas Žala: „SEAT Leon Dakar“
Šis lenktynininkas važiuoja Lietuvoje nuo nulio sukonstruotu automobiliu. Mašinos konstruktorius ir pagrindinis komandos mechanikas Darius Biesevičius teigė, kad jo konstravimas truko apie metus.
Sveria 1,7 t, vidutiniškai vartoja 35 l/100 km.
Bendra automobilio kaina siekia apie 200 tūkst. Eur. Jame sumontuotas 1,9 l darbinio tūrio dyzelinis TDI variklis, išvystantis 210 AG ir 405 Nm.
Automobilis sveria nedaug ir yra ganėtinai ekonomiškas: jis sveria 1,7 t, o vidutiniškai vartoja 35 l/100 km.