Taip pat skaitykite: „Formulės 1“ kvalifikacija Belgijoje: Lewisas Hamiltonas sudaužė Sebastiano Vettelio rekordą
Tokia tvarka lenktynininkai kirto finišo liniją:
Supažindiname su svarbiausiais lenktynių momentais.
Šiose lenktynėse pokyčių buvo nedaug. Lentelės viršuje iš esmės niekas labai nepasikeitė nuo starto iki pat finišo. Transliacijos režisieriai 28/44 rate suskaičiavo, kad šešetukas nuo starto liko toks pats. Tačiau tai nereiškia, kad lenktynės buvo nuobodžios, nuolat pirmaujant „Mercedes“.
Tiesa, dėl „McLaren“ bolido gedimo nestartavo C.Sainzas. O „Renault“ pilotai po nesėkmingo praėjusio sezono pagaliau vėl rinko taškus, užimdami 4-5 vietas.
33/44 ratas. S.Vettelį prieš tai lengvai aplenkė S.Perezas, o dabar ir P.Gasly. Sebastianas iškart po to posūkyje sugebėjo dar užblokuoti priekinį ratą ir nepataikė į posūkio trajektoriją. Sutikite, vaizdas neįprastas. Juk kai kas dar tikisi, kad „Ferrari“ pasikandžios su „Mercedes“.
19/44 ratas. Vėl posūkyje vos išsitenka „Ferrari“ bolidai. 13-14 pozicijas besidalinantys S.Vettelis ir Ch.Leclercas vos nepakartojo praėjusių metų Brazilijos GP avarijos, kai „išjungė“ vienas kitą iš lenktynių.
Lemtingas 11/44 ratas, įspūdinga avarija. Antonio Giovanazzi prarado bolido kontrolę, metėsi į dešinę, trenkėsi į atitvarus ir nuo jų atšoko. G.Russelas, neturėdamas kur dėtis, pasuko vairą į kairę ir taip pat taranavo sieną. Todėl iki 15-ojo rato pilotai važiavo saugos automobilio režimu, daugelis pasinaudojo galimybe sustoti boksuose ir sumontuoti kieto mišinio padangas.
Startas. Iš esmės niekas labai nepasikeitė, starte netikėtumų nebuvo, sportininkai išlaikė kvalifikacijoje iškovotą rikiuotę.