A.Gelažninkas išbandė saugumo naujovę
Ruožo pabaigoje, likus paskutiniams kilometrams iki finišo Lietuvos motociklininkas kopose krito nuo motociklo. Sportininkas traumų išvengė, tačiau išsiskleidė saugos liemenės oro pagalvės. Nuo šių metų šias liemenes turi dėvėti visi motociklų ir keturračių vairuotojai. Lenktynininkas tikino, kad su ja vairuoti tikrai nebuvo lengva.
„Pačioje pradžioje klydau naviguodamas, nors važiuoti sekėsi tikrai gerai. Vėliau susidraugavau su kelio knyga ir prisivijau savo pagrindinius konkurentus. Jau atrodė viskas bus gerai, bet likus 50 km iki finišo, kritau kopose. Nesusižeidžiau, bet pagalvojau, kad į mane kitas motociklas atsitrenkė, nors, pasirodo, liemenės oro pagalvės išsiskleidė.
Neturėjau kada laukt, tai važiavau kokias 15 minučių su tokia išsipūtusia, kaip koks robotas. Varžė judesius, negalėjau nei kaklo, nei rankų normaliai judinti ir lankstyti. Tad praradau dar 3 minutes. Diena buvo labai ilga, pagaliau pajaučiau, kad raumenys gavo darbo“, – svarstė sportininkas.
9-oji Laisvydo Kanciaus vieta 5 GR
Penktąjį greičio ruožą L.Kancius įveikė per 7 val. 57 min. 54 sek. Nuo lyderio jis atsiliko 1 val. 47 min. 42 sek.
Lietuvis užėmė 9, kol kas aukščiausią, vietą Dakare.
Bendroje keturračių įskaitoje jis užima 11 vietą.
Priminsime, kad tai yra pirmasis lietuvio Dakaras, kuriame jis, panašu, sugeba nepasiduoti naujoko statusui ir įrodo, ko yra vertas.
Lyderių avarijos
Vieną iš incidentų patyrė savo puikiu tempu visus nustebinęs Pietų Afrikos Respublikos lenktynininkas Henkas Lateganas. Po keturių Dakaro maratono dienų jis buvo pakilęs iki ketvirtosios automobilių įskaitos vietos.
Tačiau jo viltys užkopti ant podiumo sudužo penktame greičio ruože. Ekipažas patyrė avariją, keletą kartų vertėsi. Medikų pagalbos prireikė vairuotojui Henkui Lateganui. Jis patyrė raktikaulio lūžį ir buvo nuskraidintas į ligoninę. Ekipažo šturmanas nenukentėjo.
Nesėkmę taip pat patyrė prancūzas Mathieu Serradori. Jį sustabdė gedimas – lūžo bagio pakaba. Iki šiol sportininkas po keturių greičio ruožų buvo įsitvirtinęs šeštoje vietoje.
G.Petraus „šūvis“ ruožo pradžioje
Nemažai ką nustebino ir Ginto Petraus pasirodymas penktojo greičio ruožo pradžioje. Įprastai lietuvių rikiuotės pabaigoje važiuojantis „Petrus Kombucha Team“ ekipažas šiandien kurį laiką važiavo greičiausiai iš visų mūsų šalies duetų.
Nuo antrojo iki ketvirtojo kelio taško Gintas Petrus demonstravo 24-27 vietas, tačiau vėliau vėl buvo aplenktas ir pasirodymą baigė 39-oje vietoje.
Paaiškėjo, kad „Petrus Kombucha Team“ tokį tarpinį rezultatą pasiekė dėl to, jog išvengė pramuštų ratų ir beveik niekur nenuklydo nuo maršruto. Tuo metu kiti Lietuvos ekipažai daužė padangas į akmenis, stojo jas keisti. Taip pat nemažai laiko atėmė ir paklydimai.