VISOS DAKARO NAUJIENOS IR REZULTATAI
Vaidotas Žala ir Paulo Fiuza – visiškai šalia automobilių klasės dešimtuko
Vaidotas Žala ir Paulo Fiuza šiandien lėkė tarsi būtų su sparnais. Ekipažas dieną pradėjo 21-oje starto pozicijoje, tačiau tai jiems nesukliudė fiksuoti itin gerus laikus tarpiniuose atžymos taškuose. Galiausiai finiše „Teltonika Racing“ ekipažas užfiksavo vienuoliktą vietą ir už savęs paliko pagrindinį varžovą kovoje dėl dešimtuko Mathieu Serradori. Tokios rokiruotės lėmė tai, kad Vaidotas Žala ir Paulo Fiuza įpusėjus Dakarui klasifikuojami vienuoliktoje automobilių įskaitos vietoje. Būtų 10-ti, bet teisėjai panaikino laiko baudą „Toyota Gazoo Racing“ pilotui G. de Villiersui ir jis grįžo į dešimtuką.
Plačiau apie tai skaitykite čia.
Atšauktas greičio ruožas nesutrukdė Arūnui Gelažninkui įtvirtinti lyderio poziciją
Prasidėjus šios dienos varžyboms netrukus buvo praneša, kad sustabdytas greičio ruožas motociklininkams ir keturratininkams neutralizavimo zonoje, nuvažiavus per 100 km.
Priežastis – dėl vakar pravažiavusių automobilių ir sunkvežimių trasa labai pablogėjo, be to, prisidėjo ir stiprus lietus, tad trasa tapo nepravažiuojama.
Organizatoriai paskelbė, kad motociklams užskaitys šiandienos greičio ruožo rezultatus po šimto kilometrų. Arūnui Gelažninkui tai buvo gera žinia, nes po šios dienos jo lyderystė „vienišių“ klasėje tapo dar ryškesnė.
Dabar jis artimiausią persekiotoją čeką Milaną Engelį lenkia kiek daugiau nei 48 min., todėl antroje Dakaro dalyje lietuvis galės jaustis jau šiek tiek saugiau.
Plačiau apie tai skaitykite čia.
Rokas Baciuška demonstruoja stabilumą ir nepaleidžia lyderių iš taikiklio
Šiandien SSV klasėje lenktyniaujantis lietuvis Rokas Baciuška ir vėl buvo stabilus bei greitas. Viename kelio taške jis užfiksavo net antrą laiką, o greičio ruožą baigė ketvirtoje vietoje. Tai reiškia, kad įpusėjus Dakarui Rokas Baciuška ir Oriol Mena užima penktąją vietą.
Nuo pirmosios vietos juos skiria 46 min., iki prizinės trečiosios pozicijos lietuviui reikia „atlošti“ 18 min., o artimiausias varžovas priekyje pabėgęs per 17 min.
Plačiau apie tai skaitykite čia.
Lietuvos sunkvežimiui iki dešimtuko pritrūko sėkmės
„ConnectPay Racing“ ekipa pirmuosius šimtą kilometrų įveikė būdama dvyliktoje pozicijoje, kiek vėliau prasibrovė į dešimtuką ir buvo pakilusi net iki aštuntosios vietos.
Deja, bet vėliau Vaidotas Paškevičius, Slavomir Volkov ir Tomas Gužauskas stojo keisti pramuštą padangą ir finišavo penkioliktoje vietoje. Nepaisant to, bendroje įskaitoje debiutantų ekipažas klasifikuojamas dvyliktoje pozicijoje.
Plačiau apie tai skaitykite čia.
Dakaro elitas nesusitvarkė su klaidžia navigacija
Šis greičio ruožas pasižymėjo ne tik pavojingomis vietomis, apie kurias kalbėjo Vaidotas Žala bei Vaidotas Paškevičius, bet ir klaidžia navigacija. Ir nors Lietuvos ekipažams su kelio knygos rebusais susidoroti pavyko, šeštame greičio ruože nemažai paklaidžiojo kai kurie automobilių klasės favoritai. Jų gretose – Sebastienas Loebas ir Henkas Lateganas.
Beje, Sebastienui Loebui šios dienos klaidos kainavo ir antrąją poziciją automobilių rikiuotėje po šešių greičio ruožų. Jį į trečią vietą nustūmė arabas Yazeedas Al Rajhi.
Pastarasis – ne tik lenktynininkas bet ir jo vardu pavadinto Saudo Arabijos banko valdytojas. Verta pažymėti, kad asmenine pažintimi su juo prieš Dakaro ralio startą pasigyrė Antanas Juknevičius.
Plačiau apie Antano Juknevičiaus ir Yazeedo Al Rajhi draugystę skaitykite čia.