Svarbu žinoti: „Aurum 1006 km“ lenktynių taisyklių pakeitimai ir naujovės

Didindami „Aurum 1006 km“ lenktynių intrigą, organizatoriai dar pernai pradėjo diegti naujoves. Tarkime, Balance of performance – balansą, sureguliavimus, kurie padeda suvienodinti automobilių galimybes. Lenktynių organizatorius Darius Jonušis, švenčiantis šio renginio 20-metį, pristatė ir daugiau naujovių.
Kvalifikacijos akimirka
Kvalifikacijos akimirka / Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr.

Kvalifikacijos naujovės

Komandų strategiją koreguos "dviguba" kvalifikacija. Nuo šiol dėl geresnės vietos starte kovoja po du kiekvienos komandos pilotus. O teisėjai skaičiuoja jų geriausių ratų vidurkį.

Tokiu būdu komandoms nepakanka turėti tik po vieną itin greitą lenktynininką.

Galimybių suvienodinimas (Balance of performance)

Kodėl "Lamborghini" vieno sustojimo degalinėje metu gali pilti 115 l, o "Porsche" – tik 100 l degalų? Atsakymas paprastas – lenktynių organizatoriai stengiasi suvienodinti automobilių galimybes, didindami jų konkurenciją. Taigi greitesnių automobilių vairuotojų gyvenimas šiek tiek apsunkinamas. Be to, toje pačioje klasėje suvienodinamas svoris ir kiti parametrai.

Maksimalus vieno piloto vairavimo laikas

Jei iki šiol jis buvo 60 min. (arba ne ilgiau nei 1 val. 10 min.), tai dabar prailgės iki 90 min. Tai reiškia, kad pilotų laukia didesnis krūvis, o komandų vadovai turi keisti degalų pylimo strategiją.

Lankstesnės baudos

Pasak D.Jonušio, kartais teisėjai neturi pasirinkimo ir privalo skirti griežtą baudą, neatsižvelgdami į aplinkybes. Tokiu būdu kartais sugadinama graži sportinė kova. Todėl baudos bus diferencijuojamos. Juk pažeidimas kertant "šikeiną" (stabdymo zoną) gali būti dvejopas: ne tik siekiant iškovoti geresnę poziciją, bet, galbūt, vengiant susidūrimo.

Saugos automobilio (SC) fazė

Ji suteiks dar daugiau galimybių kuriant skirtingas strategijas ir patikrins, kaip greitai besikeičiančioje situacijoje orientuojasi komandų vadovai.

Jei anksčiau, esant SC automobilio fazei, du ratus būdavo uždaryta ir tech. aptarnavimo zona pitlane ir degalinė, tai dabar jos uždaromos nebus. Taigi gali susidaryti ir kurioziškų situacijų, kai įvažiavimas į degalinę staiga užsikimš ar kažkas priims klaidingą sprendimą ir praras laiko.

Beje, iš degalinės nebus galima išvažiuoti į automobilių rikiuotės vidurį - reikės praleisti.

Jaunų pilotų įskaita

Vadinamoji "Junior" įskaita skirta atkreipti jaunų pilotų dėmesį. Į ją patenka maždaug 16 pilotų iki 25 metų. Jauniausias – dar nė 17-os metų neturintis Titas Čapkauskas iš komandos "Bunasta-Pagal Jurgį" ir 16-etis Kasparas Vaškelis "Neste Dream 2Drive Pro". Justui Jonušiui iš "Palanga Spa hotel" - 17 metų.

Plačiau apie naujoves – interviu su Dariumi Jonušiu.

VIDEO: Darius Jonušis: kas yra „Balance of performance“ ir kaip sukurti „Aurum 1006 km lenktynių“ intrigą

Naujos automobilių klasės

Be daugelio kitų naujovių šiose lenktynėse naujos ir automobilių klasės, į kurias bus suskirstytos ir kuriose varžysis skirtingo galingumo sportinius automobilius turinčios komandos.

„Visi ‚Aurum 1006 km lenktynėse“ dalyvaujantys sportininkai negali varžytis tarpusavyje kaip lygūs su lygiais, nes vairuoja nevienodo pajėgumo ir nevienodai lenktynėms parengtus automobilius, – sako šias lenktynes nuo pat pirmųjų rengiančios „Promo Events“ direktorius Darius Jonušis. – Tikrieji nugalėtojai paaiškėja klasėse, kur jėgos bei techninė parengtis daugmaž vienodi, o sėkmę dažniausia lemia komandos vairuotojų ryžtas ir meistriškumas. Todėl čempionais galime vadinti ne tik pirmosios į finišą savo automobilį atvairavusios ekipos sportininkus, bet ir kukliausios klasės nugalėtojus“.

Plačiau apie naujas sportines klases skaitykite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis