Trečius metus kartu važiuojantys Gintautas Šlepikas ir Audrius Pivoras atnaujino savo lenktynių techniką, todėl „Talsi“ ralį gali pelnytai vadinti debiutiniu. Mėlyna ir raudona juostomis paženklintu „Honda Civic“ iki šiol važiavęs ir sirgaliams nemenkai jau pažįstamas ekipažas persėdo į kur kas galingesnę, pagal N4 klasės reikalavimus paruoštą dešimtos kartos „evoliuciją“.
„Dauguma greičiausių Baltijos šalių ralio pilotų renkasi būtent šiuos automobilius, todėl žengti į priekį nusprendėme ir mes. Labai mylėjau savo „Honda“, su kuria pavykdavo važiuoti pakankamai greitai, bet norėjosi permainų. Prieš savaitę per testus Zarasų apylinkėse pirmąkart išbandėme naują automobilį. Pirmieji įspūdžiai išties puikūs – automobilis kelyje elgiasi daug užtikrinčiau nei dviem ratais varomas „Civic“. Mėginsime vis geriau jį pažinti ir pamažu greitėti bei sudaryti konkurenciją varžovams“, – sako komandos „MK technika rally“ pilotas G. Šlepikas.
N grupės automobilį lenktynininkai pasirinko neatsitiktinai. Šių metų sezone jie pagrindiniais prioritetais laiko Lietuvos ir Latvijos ralio čempionatus, bet ateityje norėtų išmėginti jėgas ir tarptautinio rango varžybose.
Šturmano vietą dviem ratais varomame „Honda Civic“ pakeitęs į krėslą „Mitsubishi Lancer EVO X“, A. Pivoras pripažįsta drauge su pilotu turėsiantys daug ko mokytis iš naujo: „Tai visiškai kitoks automobilis. Skiriasi jo valdymas, greičiai, masė, inercija ir atitinkamai stabdymo taškai. Jei dar prieš testus turėjome tam tikrų nuogąstavimų dėl bolido ir mūsų galimybių, tai dabar tokių baimių nebeliko. Turime daug ką apmąstyti, susidėlioti ir įsisavinti gausią informaciją apie automobilį bei ruoštis naujam etapui mūsų ekipažo karjeroje.“
G. Šlepiko ir A. Pivoro trofėjų kolekcijoje puikuojasi nemažai apdovanojimų už pergales ir prizines vietas tarp dviem ratais varomų automobilių, tačiau čempionų titulo iškovoti iki šiol neteko. 2013 m. ekipažas laimėjo antrą vietą Šiaurės Europos zonos šalių (NEZ) ralio čempionate tarp viena ašimi varomų automobilių.
Sportininkai kol kas susilaiko nuo kalbų apie ateities pergales ir kitus aukščiausius tikslus. Jiedu teigia į viską žvelgiantys realistiškai, todėl savo lūkesčių nepervertina. Juolab kad konkurencija tarp pajėgiausių ralio pilotų tiek Lietuvoje, tiek Baltijos šalyse šiuo metu išties solidi.