Prie Marijampolės autokroso trasos pripratę šios varžybų serijos dalyviai Tauragėje sulaukė naujų iššūkių. Siekdami sumažinti vidutinį greitį organizatoriai įrengė dvi greičio gesinimo zonas, o savo specifika čia dalyvius nustebino ir trasos danga.
Jei Marijampolės trasoje danga yra kieta, o sušlapusi tampa slidi, tai Tauragės trasa buvo visai kitokio charakterio. Čia sukibimas praktiškai vienodas esant tiek sausai, tiek šlapiai dangai, tačiau kur kas greičiau išsimuša duobės.
Tarp važiavimų organizatoriai trasą tvarkė ir laistė, kad „Weekend Grand Race“ lenktynių serijos dalyviams sąlygos būtų kuo geresnės. Komandų čia susirinko išties daug – beveik 40. Tokio ekipų aktyvumo organizatoriai nematė jau kurį laiką.
Pirmieji iššūkiai dalyviams prasidėjo dar treniruočių metu. Čia užfiksuotas ir pirmasis virtimas, kurį atliko ekipa „Kalvarijos autokrosas“. Vienas iš ekipos vairuotojų komandos „Volkswagen Golf“ paguldė ant stogo, tačiau kiek vėliau komandos mechanikai gavo naują priekinį stiklą ir ekipa tęsė lenktynes.
Po laisvųjų treniruočių dalyvių laukė kvalifikacinių važiavimų sesija. Ją pradėjo merginos, o vėliau 15 minučių trunkančius kvalifikacinius važiavimus turėjo įveikti ir vaikinai. Kvalifikacija taip pat pažymėta incidentais. Čia ant stogo savo BMW paguldė, tačiau ant ratų nusileidęs toliau pajudėjo ekipos „Gedarta“ atstovas, šoninio slydimo sporto šakos lenktynininkas Gediminas Ivanauskas – Ivanulė.
Panašiu scenarijumi automobilio stogą sugadino ir ekipa „Premo“. Jie po virtimo taip pat nusileido ant ratų, tačiau dėl techninių problemų vėliau iš varžybų pasitraukė.
Po kvalifikacinių važiavimų dalyvių laukė antroji, pagrindinė lenktynių dalis – 55 ratų finalas. Jame dalyviai kovojo jau nebe dėl geriausio rato įveikimo laiko, bet dėl pozicijų trasoje. Nugalėtoja čia skelbiama ta komanda, kuri pirmoji nuvažiuoja 55 ratų distanciją. Čia lenktynes irgi pradeda merginos, startuojančios pirmosios ir turinčios įveikti ne mažiau 15 ratų.
Finale į priekį šovė ekipa „Petro Metalai“, tačiau visas komandos vairuotojos Gabrielės Aleksynaitės padarytas darbas galiausiai nuėjo veltui, kai komanda susidūrė su jų „Mazda“ techninėmis problemomis. Dėl gedimo iš lenktynių pasitraukė ir dar viena komanda – „ATV Fanai“. Tačiau pretendentų į nugalėtojų vardą buvo ir daugiau ir čia itin užtikrintą važiavimą pademonstravo komanda „Contruction Agent“. Komandos nariai stabiliai suko greitus ratus trasoje, lipo pozicijomis aukštyn, o galiausiai įsitvirtino pirmoje vietoje ir pirmieji nuvažiavo finalinę 55 ratų distanciją.
Kai kurioms ekipos sėkmės itin pritrūko. Viena tokių – „GM Autoservisas“. Komandos automobilis „Ford Focus“ sulūžti nusprendė pačiame paskutiniame finalo rate, nors iki tol komanda važiavo išties neblogu tempu. Varžybos pasižymėjo itin dideliu pasitraukimų dėl gedimų skaičiumi, tačiau žinant tai, kad komandų startinis sąrašas šįkart buvo išties gausus, bendra tendencija išlieka ta pati – tiek Marijampolėje, tiek Tauragėje šiems standartiniams automobiliams tenka didelės apkrovos ir jas atlaiko tikrai ne visi.
Antrąją vietą finale iškovojo be didesnių techninių problemų važiavusi ekipa „VF Vilkaviškis“, o trečioje vietoje įsitvirtino dar vieni šios varžybų serijos senbuviai – „Remapas Friends“ trijulė.
Organizatoriai pagal kvalifikacijose parodytus rezultatus apdovanojo ir prizininkus skirtingose klasėse – iki 1,8 litro varikliais ir virš. Klasėje iki 1,8 litro nugalėtojais tapo komanda „Be Stabdžių Junior“. Antrą laiką čia parodė pademonstravo komanda „ATV Fanai“, o ant trečiojo laiptelio žengė „Team Vabalas“ komanda.
Klasėje virš 1,8 litro nugalėjo komanda „Petro metalai“, finalą laimėję „Construction Agent“ kvalifikacijoje buvo antri, o trečioje vietoje įsitvirtino komanda „Giliai ir greitai“.
Organizatoriai kaip visada apdovanojo ir papildomų nominacijų nugalėtojus. Greičiausia mergina trasoje tądien tapo „Petro metalų“ komandos vairuotoja Gabrielė Aleksynaitė. Praeityje autokroso varžybose lenktyniavusi mergina prisiminė, kad būtent Tauragės trasoje yra patyrusi išties smarkų virtimą.
Greičiausiu vairuotoju vyru tapo „ATV Fanai“ komandos lenktynininkas Dalius Mockapetris, o „Sportiškiausio automobilio“ nominaciją žiūrovų balsai lėmė komandai „Mėlynoji Havana“, važiavusiai ketvirtosios serijos „Volkswagen Golf“ automobiliu.
Kadangi varžybos pirmą sykį vyko Tauragėje, organizatoriai apdovanojo ir geriausią tauragiškių komandą.
Ja tapo ekipa „Construction Agent 2“ su „Suzuki Baleno“ automobiliu. Komandos sudėtyje startavo autokroso varžybų lenktynininkai – Raminta Jankauskaitė, Saulius Guoga ir Kęstutis Krakys.
Tradiciškai šiose varžybose nugalėtojai ir prizininkai buvo tiesiogine to žodžio prasme apipilti dovanomis, kurias įsteigė ir kitaip prie „Weekend Grand Race“ prisidėjo renginio partneriai „Statybų Agentas“, „Oksana Butkutė Permanent Make-up“, „Eko2Šiluma“, „Suvalkijos aliejus“, „Drobių namai“, „Sidabra Jewelry“, „SportsMan“, „Kartlandas“, „Cramo“, „Tentukas“, „Autotauragė.lt“, „Fineura“, „H2Auto“, „Rytrama ir Ko“, „Coffee Cruise“, „Uosio įrankiai“, „Jolantos Dirgėlienės gėlės“, „Autotema“, „Tauragės radijas“, „Kurjeris“ ir „Ginara autoservisas“.