Komandos vairuotojas Vaidotas Paškevičius pasakojo, kad įveikus apie 50 kilometrų ir vieną po kito lenkiant varžovus staiga jis pajuto, kad automobilis tapo prastai valdomas. Ekipažas sustojo trasoje ir pamatė visai nedžiuginantį vaizdą – iš rėmo išlūžo traukė.
Duetas rado laikiną sprendimą ir panaudojo tvirtinimo diržus. Taip jie pamažu pasiekė pirmąją nuotolinio serviso zoną, kurioje jų jau laukė suvirinimo aparatą pasiruošę mechanikai.
„Metalas jau yra pavargęs ir iš rėmo išlūžo galinio rato suvedimo traukė. Galbūt buvo kažkur senas įtrūkimas, kurio anksčiau nepastebėjome, todėl dabar tai ir išlindo. Taigi, pasekmės tokios. Dabar pasitvarkysime, suvirinsime ir važiuosime toliau“, – sakė Vaidotas Paškevičius.
Tačiau net ir tokios nesėkmės akivaizdoje galima įžvelgti ir teigiamų dalykų. Traukė išlūžo važiuojant link nuotolinio serviso, kuriame dar galima mechanikų pagalba. Po jo dalyviai pajudėjo į antrąjį dienos greičio ruožą, o šiandien finišavę nakvos kitame bivake, atskirai nuo mechanikų, nes šios dvi dienos yra maratoninės.
„Neprašysime mechanikų įdėti mums į „Bitę“ suvirinimo aparatą, tikimės, kad nebereikės. Šiaip kol mašina važiuoja, tai viskas – „ledas“. Lenkiame varžovus nors ir nesukame be proto to motoro, važiuojame aukštomis pavaromis. Tačiau vis tiek viena, kita problema vis išlenda, ko visiškai nesitikime“, – po „Bitės“ remonto darbų nuotoliniame servise kalbėjo Vaidotas Paškevičius.
Naktį praleidę be mechanikų kitą dieną dalyviai turės įveikti dar du ruožus, o penktadienį jų lauks paskutinė Fenikso ralio diena.