„Extreme“ klasėje šiandien greičiausias buvo vietinis herojus, Transilvanijos apylinkes pažįstantis ir kalnuose nuolat besitreniruojantis rumunas Mihai Concioiu. Nuo jo kiek atsiliko lietuvis Mindaugas Lelys.
Sportininkui šiandien teko daug laiko sugaišti dėl kitų dalyvių kaltės, kuomet šie užstrigdavo tokiose vietose, kur jų apvažiuoti nebuvo įmanoma.
Verta pažymėti ir tai, jog bivake sklando kalbos apie būtent tokią Rumunijos sportininkų strategiją. Neva stengiamasi kiek įmanoma trasoje užlaikyti itin greitai važiuojantį Mindaugą Lelį, kad per tą laiką galėtų atsiplėšti rumunas Mihai Concioiu.
Beje, Mindaugo Lelio tempą numušė ir patirtas techninis gedimas. Jo keturratis neteko pusašio, o reduktoriuje likusią atvirą skylę jam teko užkišti medžio šaka.
„Crossover“ klasėje šiandien gerai pasirodė „ATVFANAI RACING TEAM“ komandos nariai. Vienas po kito preliminarioje šios dienos rezultatų lentelėje rikiuojami Mindaugas Veiveris, Tomas Kaubrys ir Paulius Vaišneideris.
Sekėsi gerai visai komandai būtent dėl to, kad ir važiavome komandiškai.
Tiesa, kol kas tai tik preliminarūs rezultatai ir galutinės pozicijos dažniausiai paaiškėja tik kitą rytą, nes organizatoriai iki paryčių tikrina, ar dalyviai distanciją nuvažiavo pagal duotą maršrutą. Būtent dėl skiriamų laiko baudų trečiadienį ryte buvo pakoreguoti ir antradienį pasiekti rezultatai.
„Sekėsi gerai visai komandai būtent dėl to, kad ir važiavome komandiškai. Vienas kitam padėjome, kur galėjome. Palaikėme, prilaikėme. Judėjome dviese, trise. Kiek lietuvių buvo, tiek susiburdavome į grupelę ir judėjome. Su Mindaugu judėjome tikrai geru tempu. Jis turėjo dvi navigacijas. Tai buvo jo navigavimo diena.
Grupėje važiuoti yra gerai ir dėl saugumo, ir dėl tarpusavio pagalbos. Visada žinai, kad kritinėje vietoje tau bus ištiesta ranka. O pati šios dienos trasa tai kaip visą laiką.
Važiuoji ir galvoji, kad organizatorius yra lengvai pamišęs. Bet važiuoji, nes žinai, kad ten važiuoti reikia ir ten yra trasa, o šiaip tai manęs ten niekas neužkeltų“, – sakė Paulius Vaišneideris.
Kartu į finišą atvažiavo ir dar du lietuviai – „MOTORIDER Racing Team“ sportininkas Adomas Gančierius ir „ATVFANAI RACING TEAM“ atstovas Antanas Kanopkinas. Kol kas jų pozicijos lentelės rikiuotėje dar nėra iki galo aiškios, bet abiem lietuviams diena klostėsi gerai. Keturračiai į bivaką grįžo neapgadinti.
Pasakiška diena. Keturratis nepažeistas.
„Ši diena gerai prasidėjo jau nuo pat starto. Startavau iš tryliktos pozicijos. Pirmą dalį važiavau penketuke, teko vesti porą kilometrų visą grupę. Bet vėliau šiek tiek užstrigau, tai teko panaudoti net galinę „gervę“.
Per tą laiką mane aplenkė kokių 10-12 dalyvių, tai teko viską „atgroti“. Visą dieną laikiau gerą tempą.
Po maždaug pusės trasos sutikau Antaną Kanopkiną, pradėjome važiuoti kartu, padėjome vienas kitam. Laikėme labai šaunų tempą. Paskui pasivijome rumuną, lenką ir juos abu aplenkėme. Pasakiška diena. Keturratis nepažeistas.
Laukiame rytojaus starto ir esame pasiruošę vėl važiuoti maksimaliu tempu“, – kalbėjo „Polaris Sportsman XP1000“ modelio keturratį vairuojantis „MOTORIDER Racing Team“ sportininkas Adomas Gančierius.
Tiesa, važiuodami sportininkai matė kitų dalyvių nesėkmes. Vienas keturratininkas iš Švedijos patyrė gana skaudžią traumą tuomet, kai jį prispaudė jo paties keturratis.
„Keturračio buferis trenkėsi jam į koją. Žmogus net verkė iš skausmo. Mes su vokiečiu sustojome, iškvietėme pagalbą. Paskambinome organizatoriui, nurodėme įvykio vietos koordinates. Sutarėme, kad vokietis lieka su tuo švedu, nes tas vokietis irgi sakė, kad jam visų šitų lenktynių jau yra per daug. O aš nuvažiavau toliau. Paskui pusę trasos važiavome kartu su Adomu Gančieriumi“, – sakė „ATVFANAI RACING TEAM“ narys Antanas Kanopkinas.
Techninės problemos pakoregavo ir „Pagirinių“ komandos atstovo Giriaus Čepės tempą. Jam kone pusę trasos teko įveikti su sugedusiu vairo mechanizmu. Pasak sportininko, pasiekti finišą jam šiandien buvo tikras iššūkis, o lūžusią vairavimo mechanizmo dalį jis tvirtino pačiomis keisčiausiomis priemonėmis.
„Šokom, vertėmės per medį. Paskui pusę dienos teko važiuoti be vairo. Rišau kuo įmanoma, kaip įmanoma. Vienas vairo antgalis nulūžo, toks laikiklis, tai motociklas nekontroliuojamas buvo. Ir taip nuo pusės trasos iki pat finišo. Aš taip vargau. Kas du kilometrus reikėjo gulti, rišti. Naudojau ir bintus, diržus, „zateškes“. Pabaigoje tas mechanizmas visai išdilo ir niekas nebepadėjo. Upelyje prieš finišą nutrūko mano tvirtinimai gal tris kartus. Ačiū dievui, bet šiaip ne taip atlaikė ir finišavau“, – netikėtas technines problemas įvardijo Girius Čepė.
Nors dalyvių sąrašas su kiekviena diena vis trumpėja, tačiau džiugu, jog jame vis dar galima rasti visų Lietuvos sportininkų pavardes. Traumų ir rimtų incidentų tautiečiai išvengė.
Beje, vienas iš sportininkų atskleidė, kad jau ilgisi šeimos ir laukia suplanuotos kelionės į Olandiją, kur švęs žmonos gimtadienį, tad ketina namo grįžti sveikas.